64
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bogdanz dnia Lipiec 01, 2025, 15:55:01 pm »
dzięki Gonzo
sory że tak długo ale jakoś trudno mi się doczekać przeważnie na odp. i poprostu straciłem nadzieję, być może zadaję upierdliwe pytania i to dlatego.
A skoro już tu jestem to może kolejny raz mi podpowiesz (pomożesz ?)
Wczoraj czyściłem czujnik położenia wału i po jego wyjeciu zobaczyłem, że jego mocowanie ma otwór fasolkowy i można regulować odległość od koła zamachowego i tu pytanie - czy trzeba to jakoś regulować ?.
Ja zwyczajnie dosunąłem go do oporu i dokręciłem, silnik działa niby tak jak wcześniej ale kto wie, może mógłby lepiej ?.
Od ostatniej naprawy wtrysków wydaje mi się, że troszkę go muli.. Był odpalany "na plaka", może to zaszkodziło?, może katalizator przytkało?,.
Była również czyszczona geometria turbo bez demontażu srodkiem do rozpuszczania nagarów i może też się osadziło na katalizatorze ?.
Proszę o podpowiedzi, wszelkie sugestie - mile widziane .
Wszystko jestem w stanie sobie sam wykonać tyljo kwestia wolnego czasu.
P. S
Zwracam się nie tylko do kolegi Gonzo, ale również do każdego kto odczyta i jest w stanie coś doradzić.