Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10
61
S-TYPE (1999-2007) / Emblemat Jaguara do Grila wersja R
« Ostatnia wiadomość wysłana przez GREEN-VR dnia Październik 11, 2025, 12:23:08 pm »
 :-help Witam , mam pytanie czy ktoś z szanownego grona może posiada u siebie emblemat o numerach oryginału XR842623. Lub jest w stanie wskazać gdzie w miarę szybko można dostać taką część ?
62
XE (2014 - obecnie) / Grzechotanie przy zimnym rozruchu 2.0 ecoboost
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Bazz dnia Październik 11, 2025, 10:00:37 am »
Cześć Jaguar XE 2017 silnik 204pt 2.0 ecoboost 147kw  126 tys przebiegu pojawia się przez sekundę po zimnym rozruchu grzechotanie sporadycznie sypie błędami p0431-00
Czy ktoś miał podobny problem?
63
X-TYPE (2001-2010) / Odp: X-Type 3.0 LPG niskie ciśnienie paliwa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez RistO dnia Październik 11, 2025, 09:44:01 am »
Aktualizacja po wizycie u mechanika:
na 99% zabrudzone wtryski od benzyny, zanim demontaż i czyszczenie- wlać do benzyny dodatki od K2 albo Liquid Moly, jak ciśnienie wejdzie na właściwe tory, to nie trzeba dodatkowo demontować i czyścić, a jak ciśnienie wzrośnie ale niedostatecznie, to trzeba będzie wyjmować i czyścić. Jeśli to nie pomoże to szukać pierwsze w pompie, potem w świecach.
Zalecił mi też dobrze naładować akumulator, bo mój nie jest najmłodszy, do tego 74ah 680A, ewentualnie wymienić go na 80/85ah 780+A- i po sprawdzaniu OBD na zapłonie i odpalaniu na krótkie dystanse lub nawet ich brak, pilot do zamykania i otwierania działa na coraz bliższych dystansach od samochodu.
Polecenie by gazem zająć się po upewnieniu się kolejno stanu wtrysków, pompy paliwa, świec, bo emulator dopasuje paliwo na bazie tego, co dzieje się z benzyną.

Wrócę z aktualizacją po wymianie filtra paliwa i przejechaniu 100-200km z dodatkiem (później ewentualnie z dalszymi krokami) i dam znać co się dzieje- może komuś przyda się moje poszukiwanie i nabieranie doświadczenia z Jagaurem.
64
X-TYPE (2001-2010) / Odp: X-Type 3.0 LPG niskie ciśnienie paliwa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez RistO dnia Październik 11, 2025, 06:20:25 am »
@voitec to oczywiste, że na LPG może być wina emulatora/reduktora lub może być wina np. czujnika ciśnienia LPG.
Pytanie, czy emulator ma wpływ na pracę na benzynie?
Oczywiście sprawdzę emulator, reduktor, czujnik od LPG- zaraz po wymianie filtra od benzyny.
Dzięki Ci wielkie!
65
X-TYPE (2001-2010) / Odp: X-Type 3.0 LPG niskie ciśnienie paliwa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez voitec dnia Październik 10, 2025, 23:02:29 pm »
Poszukaj wątków o emulatorze ciśnienia paliwa. Było milion razy. X-type tego potrzebuje do poprawnej pracy przy instalacji LPG.
66
XJ Seria I do III (1968-92) / Jaguar XJ seria 1 czy warto?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez michal.zydek88 dnia Październik 10, 2025, 22:21:39 pm »
Witam forumowiczow.

Niedlugo (tak mysle) bede swiezo upieczonym posiadaczem serii 1.

Tutaj jest pytanie do Was.

Auto jest z 1970. Cele swoje zycie az do 2014 jezdzilo w Marsylii potem trafilo do Norwegii.

Auto ma udokumentowany przebieg 55 800 km. Dwa segregatory A4 z fakturami (jeszcze odrecznie pisanymi).

Nigdy nie bylo blacharsko ruszane, lakier oryginal, lekko popekany na klapie bagaznika i masce ale to tylko nadaje mu smaczku. Rdza nie wystepuje, ranty nadkoli, spody drzwi, progi, podloga, slupki przednie wszystko bez rdzy. Wszytkie chromy kompletne i ladne, srodek tez. przejechalem sie nim i progi zwalniajace brane dobrze ponad 40km/h bez zadnych dziwnych dzwiekow.

Silnik to 2.8 r6
Skrzynia manual z overdrive
Swiezo po wymianie sprzegla, gosc dorzuca komplet uszczelek dookola szyby przod i tyl.

Auto mozna do PL sprowadzic za 30000zl na gotowa po oplatach.

Warto za takie pieniadze?? czy znajdzie sie cos w podobnych pieniadzach w PL???

Pozdrawiam serdecznie i z gory dziekuje za rade.




67
X-TYPE (2001-2010) / Odp: Opony do x-type
« Ostatnia wiadomość wysłana przez RistO dnia Październik 10, 2025, 11:10:17 am »
Cześć,
a GoodYear Vector 4season? Objechałem 3 komplety tych gum innym samochodem (Golf) i poza głośnością (co w Jagu raczej nie będzie problemem) uważam, że sprawowały się dobrze zarówno latem jak i zimą w jeździe miejskiej/podmiejskiej i na autostradzie. Dawały radę na suchym, mokrym, kilka dróg szutrowych im nie zaszkodziło, a droga hamowania była przyzwoita (chociaż jeszcze nie mam porównania z Jaguarem).
68
X-TYPE (2001-2010) / X-Type 3.0 LPG niskie ciśnienie paliwa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez RistO dnia Październik 10, 2025, 11:05:31 am »
Cześć,
mam drobne problemy z moim Jagiem z 2002 roku, silnik 3.0 z LPG (STAG). Przebieg 330tys. Pojawia się check przy jeździe na LPG, czasem na benzynie. Na benzynie motor pracuje równo, na gazie poszarpuje, ale nie czuje aż takiego spadku mocy, żeby nie jeździć na LPG. Założone nowe filtry faz LPG.
W obd widać nawracające błędy P0191 i P1236, co wskazywałoby na problem z paliwem. Zalewam go pb98, na brak paliwa nie narzeka (ponad pół baku). LPG również na poziomie 50+% ale im mniej gazu tym problem bardziej się nasila. Błędy kasuje, wracają chwilę później- stale te same P0191 i P1236.
Ciśnienie paliwa w obd na gazie między 230 a 270kPa podczas jazdy,, na benzynie stabilniej ok. 280kPa. Na jałowym na benzynie 300-310kPa.
Ogólnie jeździ, czasem lekko strzeli z wydechu niezależne od paliwa, czasem na wstecznym zgaśnie, po odpaleniu chwilę później już nie gaśnie.
Ciśnienie paliwa zbyt niskie - powinno być 380kPa.
Nie mam pojęcia czy kiedykolwiek był wymieniany filtr paliwa. Podobnie pompa paliwowa- do sprawdzenia czy była wycinka pod tylną kanapą.
W tym tygodniu mam zamiar wymienić filtr paliwa- czy on może być przyczyną? Zakładam, że jeśli po wymianie wzrośnie ciśnienie paliwa (na oko kilkudniowego posiadacza tego przyjemniaczka tu widzę problem z benzyną) to raczej nie będzie zmiany przy LPG? W takiej sytuacji upatrywać winy w regulacji LPG wraz z wymianą czujnika? Czy może parownik? Czy może szczelność przewodów- np. przewodu podciśnienia?
Jeśli nie pomogłaby wymiana filtra paliwa to kolejny etap świece+cewki czy problemu szukać w pompie paliwowej? Sprawdziłem bezpieczniki i przekaźniki- styki wyglądały ok, zamiana z innym przekaźnikiem w skrzynce (R7 na bodajże R5) nie wywołały żadnego efektu.
Ewentualnie- czy dodatek jakiegoś czyścika wtrysków do paliwa (Liquid Moly albo coś z K2) będzie dobrym rozwiązaniem żeby trochę pomóc wtryskom?
Zakładam, że filtr paliwa, pompa paliwa nie były wymieniane (ale muszę się upewnić), a wtryski ani wymieniane ani czyszczone. Wieczorem mogę zrobić zdjęcie tego, co kryje się pod maską żeby zlokalizować przewody podciśnienia.
Pozdrawiam serdecznie!
69
XE (2014 - obecnie) / Odp: Aktywacja/dodanie CarPlay
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Robertleniwiec48 dnia Październik 10, 2025, 02:56:26 am »
Witam
Ja też bym prosił o sprawdzenie aktualizacji i CarPlay . Mam kartę SIM i gniazdo do map plus USB .

GCY00275
70
XK8/R (1996 - 2006, jako x100), XK (2007 - 2015 jako x150) / Odp: XK8 2004 reflektory i zderzak.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez John76 dnia Październik 08, 2025, 22:00:53 pm »
Witam Kolegę.
Ja niedawno nabyłem lekko pukniętego XK8 z 2005r.

Co do świateł to trochę czasu poświęciłem na przejrzenie poradników, bo u mnie świecą bardzo nisko. Nie mogłem znaleźć żadnej regulacji, którą pokazywali na YT.
Ani w kabinie, ani przy światłach. Okazało się wczoraj, że te poliftowe modele mają dynamiczne pozycjonowanie świateł na podstawie dwóch czujników zamontowanych na krańcach pojazdu.
W związku z tym moim zdaniem trzeba szukać światła poliftowego. Jeżeli bowiem zamontuje się jedno światło oryginalne, a drugie przedliftowe, to system może przejść w tryb awaryjny i opuści światła w dół. Ja mam tak u siebie, ale powodem trybu awaryjnego jest urwana dźwigienka od jednego czujnika dynamicznego pozycjonowania.

Co do zderzaka, to jak Kolega nic nie znajdzie, trzeba będzie ratować stary. Spawanie, malowanie i montaż. Temat jest do ogarnięcia jak ktoś ma garaż. Ja swój uratowałem, chociaż nie był pęknięty a jedynie pozaginany. W przyszłym roku będę go lakierował.
Strony: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10