Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10
61
XE (2014 - obecnie) / Problem z Bluetooth Incontrol Touch
« Ostatnia wiadomość wysłana przez krzychc dnia Sierpień 16, 2025, 12:57:19 pm »
Cześć, w moim XE z Incontrol Touch nadal nie poradziłem sobie z niedziałającym Bluetooth. Telefony nie widzą radia a radio nie znajduje telefonów, JLR nie widzi żadnych błędów.
Znalazłem informację w manualu, że po zdemontowaniu panelu kontrolnego będzie zamontowana antena bluetooth ale nie ma tam nic takiego ani nie ma do niej przewodu antenowego.
Zastanawiam się nad zmianą Incontrol Touch na inną sztukę ale nie wiem czy zmiana jest p&p czy wymaga jakiegoś przeprogramowania.
Może mam uszkodzoną jednostkę i wymiana rozwiąże problem niedziałającego Bluetooth'a.
62
XE (2014 - obecnie) / Odp: Wymiana świec w 2.0 benzyna
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kupis99 dnia Sierpień 16, 2025, 09:44:39 am »
Dla zainteresowanych znalazłem i zakupiłem originalne swiece do mojego samochodu.
Świece Jaguar Land Rover do silnika 2.0 benzyna mają następujące oznaczenie:
LR178881

Koszt ok. 140 zł za świece.
63
Sprzedam Jaguara / Sprzedam S-Type
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kotletor dnia Sierpień 15, 2025, 21:17:14 pm »
Sprzedam S-Type 3.0 z 2002 roku 300 tys. kilometrów . Cena to 6000 zł
64
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / Odp: X308 - bardzo słabe wspomaganie kierownicy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez p123 dnia Sierpień 14, 2025, 15:34:36 pm »
Hej,
Zakładam że mówisz o zaworze na maglu - tym który dobiera poziom wspomagania do prędkości jazdy.
Zastanawiam się jak on działa - czy jak go odepnę od zasilania to wtedy jest blokada wspomagania na max czy raczej wtedy w ogóle nie dławi ciśnienia czyli wspomaganie działa na max.
Drugi zawór mamy w pompie ale to raczej zwykły reduktor ustalający maksymalne ciśnienie w układzie - i jako że pompa jest nowa to zakładam że to jest OK. Z resztą to się zachowuje tak samo na nowej jak i na starej pompie. Jest oczywiście jakiś procent prawdopodobieństwa że obie są padnięte ale jakoś liczę na szczęście.
Piotr
65
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / Odp: X308 - bardzo słabe wspomaganie kierownicy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez truten23 dnia Sierpień 13, 2025, 23:20:36 pm »
Może listwa zębata przykorodowała i przez to ciężko chodzi?
Choć czytałem kiedyś, że zawór proporcjonalny potrafi się zastać.
Dodatkowo, przejrzyj ten wątek: https://forums.jag-lovers.com/t/x300-servotronic-problem/232286/5
66
XF (2008 - obecnie) / Odp: JAGUAR XF X250i 4,2 kompresor - check, obroty, brak mocy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez marek230482 dnia Sierpień 13, 2025, 22:01:39 pm »
Problem z LPG. Miałem to na początku po montażu. Parę wizyt macher potrzebował żeby to opanować :)
67
XE (2014 - obecnie) / Odp: Wymiana oleju
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Robik dnia Sierpień 13, 2025, 15:02:00 pm »
Panowie, oczywiscie nalezy co do zasady trzymac sie norm producenta. Przytoczę jednak historię z grupy stellantis, konkretnie silników diesla 1.5 i 2.0 bluehdi. Producent po blisko 6 latach zmienil rekomendacje oleju z 0W30 na 5W30! Problemem w przypadku pierwszego z wymienionych silnikow byl problem rozciągajacych sie lancuchow rozrzadu....podobnie zresztą jak w Ingenium JLR. Jak zglebimy kwestie lepkosci oleju i jego podatnosci do zrywania filmu olejowego to co do zasaady im jest on "rzadszy" tym ta podatnosc jest wieksza. Nie wiem czy przypadkiem poprzedni wlasciciel byl tego swiadom i tym samym nie przyczynil sie do lepszego smarowania silnika. To temat zapewne bardziej zlozony, ale daje do myslenia.
68
XF (2008 - obecnie) / JAGUAR XF X250i 4,2 kompresor - check, obroty, brak mocy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bestiaXFroserpmok dnia Sierpień 13, 2025, 11:44:59 am »
Witam.

Mam parę pytań i parę przypadłości.

1.
Co jakiś czas wyskoczy mi błąd restricted performance - czasem świeci dłużej, czasem krócej. Ponowne odpalenie silnika eliminuje błąd, czasami wyskoczy ponownie, a jak nie to za jakiś czas.

Jaka może być przyczyna?

Komputer podaje błędy P2601 (engine coolant pump motor - range/performance problem) oraz P0193 (fuel rail pressure (FRP) sensor - high input).

Dodam, że auto posiada instalacje gazową, jeśli któryś z błędów by jej dotyczył.

Co jakis czas wyskakuje check - powód chyba uboga mieszanka w związku z instalacją gazową.


2.
Zaczęły mi falować obroty - przedział od 400 do 1200 (mniej więcej). Dzieje się to przy postoju na P bądź N. Przy przełączeniu na D i również postoju - tego problemu nie ma, czasami jest bardzo niewielki, ale zdarzyło się ze falowały tak jak i na P lub N.

Jaka może być przyczyna? Przepustnica do czyszczenia? Nieszczelny kolektor? Bezpiecznik f36 i jakaś pompa z tym związana? Może wymiana świec pomoże, których nie wymieniałem z 30-40 tysięcy?

Z góry dziękuje za każdą odpowiedź.
 jcpf-animated
69
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / X308 - bardzo słabe wspomaganie kierownicy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez p123 dnia Sierpień 12, 2025, 14:51:51 pm »
Czołem,
Po ponad rocznym pobycie auta w serwisie Retroline odebrałem auto z mizernym wspomaganiem kierownicy.
Pan serwismen poradził mi żebym pojechał na zbieżność bo pewnie nie jest idealna - słowem p...y bzdury i banialuki, za to koła były napompowane do 3 atm :)
Na początek pojechałem na regenerację maglownicy bo ciekła - nie cieknie ale wspomagania brak
Wyciąłem pospawany przewód metalowy powrotny zastępując miejsce spawania wężem gumowym ( dość pancernym ) - myślałem że go przytkali w tym miejscu ale nic to nie zmieniło
Wymieniony krzyżak na kolumnie kierownicy bo był zatarty - nic
Wymieniłem zawór serwotronic - zero wpływu
Odpiąłem ten zawór na chwilę - nic
Wymieniłem dziś pompę na nową - NTY co prawda ale nówka :) - nadal brak wspomagania
Jest jeszcze trop zapchanego sitka w zbiorniczku - mechanik właśnie go demontuje
Co robić ?

Piotr


70
XE (2014 - obecnie) / Odp: Wymiana oleju
« Ostatnia wiadomość wysłana przez IAmErikPL dnia Sierpień 12, 2025, 09:56:08 am »
Dziękuję bardzo za odpowiedź.

Tak też zrobię.
Strony: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10