Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1
XF (2008 - obecnie) / Odp: Pomoc w dopisaniu kluczy do centralnego zamka
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Lukasz82 dnia Dzisiaj o 00:00:40 »
Niestety nikt mi nie pomógł ale poradziłem sobie sam. Teraz chętnie podzielę się swoim doświadczeniem z Wami. Jeśli to komuś pomoże to fajnie🙂
Tak więc poniżej opiszę krok po kroku procedurę uruchamiającą centralny zamek w XF za pomocą JLR SDD PRO V160.

1. Zaopatrujemy się oczywiście w kabelek JLR Mongoose SDD V160 For Jaguar Land Rover oraz program SDD.
2. Odpalamy program i łączymy się kabelkiem z naszym kotem. Zapłon nie musi być włączony. Najważniejsze jest to, by podczas kodowania komp był połączony z internetem oraz napięcie akumulatora widziane przez program wynosiło min. 12,5V.(czyli ikonka akumulatora musi świecić się na zielono🙂). To jest bardzo ważne bo program nie rozpocznie procedury kodowania.
3. Gdy program połączy się już z samochodem, pojawi się okienko gdzie należy wpisać vin pojazdu lub kliknąć AUTO VIN READ i zostanie odczytany z automatu.
4. Program sprawdzi wszystkie moduły w samochodzie i zaznaczy czy są OK 🙂 lub nie ☹.
Na dole ekranu pojawi się okienko SERVICE FUNCTIONS robimy klik, a następnie po lewej stronie u góry powinna pojawić się zakładka RECOMMENDATIONS, znowu robimy klik🙂
5. Teraz przechodzimy do najważniejszego zadania🙂 odszukujemy na liście CONFIGURE NEW MODULES - KEYLESS VEHICLE MODULE i klikamy RUN. Rozpocznie się cały proces, który trzeba przejść krok po kroku zgodnie z wyświetlanymi komunikatami.
UWAGA!! Trzeba mieć ze sobą w samochodzie wszystkie dostępne piloty,wszystkie znajdujące się poza pojazdem zostaną rozkodowane.

Życzę przyjemnej zabawy 😁

2
X-TYPE (2001-2010) / Problem, może ktoś doradzi
« Ostatnia wiadomość wysłana przez rota dnia Wczoraj o 22:43:42 »
Samochód to Jaguar x type 22diesel, opiszę pokrótce problemy. Brak mocy podczas jazdy, po zatrzymaniu i wyłączeniu silnika, wentylatory chłodnicy pracują jak oszalałe i nie chcą się wyłączyć nawet po dziesięciu minutach, przestają dopiero po zdjęciu klemy z akumulatora. Nadmienię, że silnik nie jest zbyt gorący, a płyn chłodniczy w zbiorniczku ma taką temperaturę, że palec można włożyć i się nie poparzyć.
Mechanik na urlopie, może ktoś rozpozna objawy które opisałem. Z góry dziękuje za wszelkie porady.
3
XE (2014 - obecnie) / Schemat wiązki kamery cofania.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Fr3sh dnia Wczoraj o 20:14:51 »
Cześć, czy ma ktoś może pod ręką schemat wiązki kamery cofania do XE 2017? Bardzo byłbym wdzięczny :)
4
S-TYPE (1999-2007) / Odp: Zimny silnik pracuje jak Diesel
« Ostatnia wiadomość wysłana przez tadelak dnia Lipiec 16, 2024, 20:34:07 pm »
Jeżeli check engine nie świeci się to też bym typował łańcuch - zapowiada się konkretny wydatek :(  :'( :-K
Tadeusz  :-V
5
S-TYPE (1999-2007) / Odp: Zimny silnik pracuje jak Diesel
« Ostatnia wiadomość wysłana przez AndBuhhery dnia Lipiec 16, 2024, 19:28:01 pm »
U mnie silnik pracuje równo ale rano gdy jest zimny to jego praca brzmi jakby był to stary mercedes w dieslu. Mocy nie ubywa i pracuje równiutko tylko ten dźwięk mnie niepokoi.
6
S-TYPE (1999-2007) / Odp: Zimny silnik pracuje jak Diesel
« Ostatnia wiadomość wysłana przez tadelak dnia Lipiec 16, 2024, 16:44:29 pm »
Witam!
Też mam 3.0 z 2004 roku i wiem, że należy zacząć od komputera diagnostycznego - rozrząd (łańcuch) charakterystycznie gruchocze a na nierówną pracę u mnie ostatnio miał wpływ jeden z czujników spalania stukowego (ten z boku silnika), który się "skończył".
Komputer prawdę Ci powie :-super
Tadeusz :-V
7
S-TYPE (1999-2007) / Zimny silnik pracuje jak Diesel
« Ostatnia wiadomość wysłana przez AndBuhhery dnia Lipiec 16, 2024, 13:49:20 pm »
Witam. Ostatnio zauważyłem że po odpaleniu mój silnik 3.0v6 (2004r) pracuje jak Diesel.
Z czym to się może wiązać? Rozrząd się kończy?
W tym roku robiłem regulację zaworów. Kompresja jest. Świece wymieniane na jesieni.
Słyszałem o czymś takim jak wariator faz rozrządu ale nie mam kompletnie pojęcia w którym kierunku pójść.
8
Sprzedam części / Części do Jaguar XJ6 S3 4.2
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mwillusionmw dnia Lipiec 15, 2024, 22:35:24 pm »
Cześć.
Na dniach będę miał sporo części do Jaguara XJ6 S3 4.2 205KM.
Trochę już stoi na olx :

1. Kompletny układ wydechowy z nierdzewki
https://www.olx.pl/d/oferta/kompletny-uklad-wydechowy-bell-jaguar-xj-xj6-4-2-nierdzewka-CID5-ID10V3Jn.html?bs=olx_pro_listing

2. Oryginalne koła 15" z chromowanymi kołpakami
https://www.olx.pl/d/oferta/kola-felgi-jaguar-xj-xj6-xj12-s3-z-nowymi-oponami-CID5-ID10V3vy.html?bs=olx_pro_listing

3. Drewniana kierownica
https://sprzedajemy.pl/kierownica-drewniana-jaguar-xj6-xj12-xj-s3-oleszno-4-6bea9f-nr69824905

Niebawem będzie całe czarne wnętrze w praktycznie idealnym stanie (fotele, boczki, kanapa), silnik 4.2 205KM z bardzo dobrą kompresją sprawny, skrzynia automatyczna działająca, kokpit cały po odnowieniu, tylny most itd.

Z blacharskich elementów mam tylną klapę, oraz tył tzw. ćwiartkę, reszta się nie nadaje.

Najlepiej pisać przez OLX, albo dzwonić 535-029-342.

9
X-TYPE (2001-2010) / Odp: wymiana silnika 3.0 oznaczenia silników - jaki kupić
« Ostatnia wiadomość wysłana przez voitec dnia Lipiec 14, 2024, 22:41:44 pm »
Ad 1. Bodajże od 2004 wzwyż silnik był pasujący do x-type, ale wymagał sporo przekładek.
Ad 2. Tak.
Ad 3. Pewnie tak jak ten z S-type. Do zmiany miska + smok, podstawa filtra oleju, przewody wodne, wałek rozrządu + pokrywa, pompa wody, kolektory dolot + wydech, łapy .. i pewnie jeszcze o czymś zapomniałem.

Ten link opisany jako x-type, wg fot to s-type. X-type nie ma tak wystającej do przodu miski. Z X-type pochodzi ten https://allegro.pl/oferta/silnik-jaguar-x-type-i-x400-01-09-3-0b-230km-aj-v6-15062401944
10
XE (2014 - obecnie) / Odp: Koła
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Skiciu dnia Lipiec 14, 2024, 21:46:00 pm »
Dziękuję za pomoc :) Więc kupuję i montuję :) Jeszcze będę musiał pomalować zaciski hamulcowe, żeby ładnie się to wszystko razem prezentowało :)  :-tylko
Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10