Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1
XJ X350, X358 (2003-2009) / Odp: Pompa powietrza
« Ostatnia wiadomość wysłana przez PeterX dnia Dzisiaj o 18:37:39 »
Dymiarka dobra rzecz, znalazłem nieszczelność tam, gdzie bym się jej nie spodziewał.
2
XJ X350, X358 (2003-2009) / Odp: Pompa powietrza
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Halunnn dnia Dzisiaj o 10:54:35 »
Miałem taki wężyk od spryskiwaczy bardzo bardzo ciasno wszedł. Ale niestety nic to nie dało. Sugerujesz żeby zwrócić uwagę na ten zawór i może ten zbiornik w nadkolu? Myślałem nad podłączeniem może dymiarki z każdej strony gdzie dojde do tego układu żeby poszukać nieszczelności bo wzrokowo to już 10razy oglądałem i pod maską wszystko wygląda w porządku.
3
XJ X350, X358 (2003-2009) / Odp: Pompa powietrza
« Ostatnia wiadomość wysłana przez PeterX dnia Wczoraj o 10:32:49 »
Wężykiem po wierzchu ciężko będzie uszczelnić próźnię, ale powodzenia :) ... cały ten wężyk to już wyginięty gatunek, nie ma go już w produkcji, ale od czasu do czasu można spotkać nowy na jakiejś wyprzedaży staroci, jak spotkasz to kupuj bez zbędnej zwłoki, ja swój znalazłem na garażowej wyprzedaży u jakiegoś włoskiego ex entuzjasty XJota.
4
XJ X350, X358 (2003-2009) / Odp: Pompa powietrza
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Halunnn dnia Wczoraj o 09:55:34 »
Właśnie nie wiedziałem czemu ten przewód podciśnienia idzie tam w to nadkole. I tam jest takie przejście przez karoserię. Tam się te dwa wężyki łączą i u mnie to przejście zgnite jest normalne w rękach się rozwala. Podejrzewam że tam jest nieszczelność. Dzisiaj polacze je normalnym wężykiem żeby było szczelnie i mam nadzieję że to się okaże to małe gumowe przejście problemem. Ale znając moje szczęście to by było za piękne :)
5
XJ X350, X358 (2003-2009) / Odp: Pompa powietrza
« Ostatnia wiadomość wysłana przez PeterX dnia Grudzień 21, 2025, 14:42:08 pm »
Na schemacie widać, że drugi pin z ECMu leci do zaworu próżniowego, jest on przyczepiony zaraz na lewo od przepustnicy, trochę poniżej górnej oslony silnika, wiec albo z nim jest problem albo z próżnią, zbiorniczek próżni jest za prawym nadkolem.
6
Nowi Forumowicze i Jaguary / Odp: Spełnione marzenie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kangurek dnia Grudzień 21, 2025, 13:50:20 pm »
Silnik 2.5 V6 spięty z manualną skrzynią biegów, oryginalny Sport. Wyposażenie trochę okrojone bo nie ma na przykład tempomatu, składanych i grzanych lusterek, szyberdachu i nawigacji, ale nad ostatnim akurat nie ubolewam. Stan adekwatny do kwoty, za którą go kupiłem, jest kilka rzeczy do zrobienia, ale auto jest normalnie jezdne. Zresztą zamysł był właśnie, żeby kupić coś typowo do dłubania bo mam ciekawy pomysł na to auto, ale to chwilowo jeszcze musi poczekać.  ;)
7
XJ X350, X358 (2003-2009) / Odp: Pompa powietrza
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Halunnn dnia Grudzień 21, 2025, 12:16:22 pm »
Ja wszystkie że podzespoły przeglądałem i wyglądają na ok. Może trochę opowiem historię tego auta. Stało jakieś 5 lat nieruszane, kiedy go kupiłem wszystko działało. Jedynie walczyłem z zawieszeniem i go po kilka razy odpalałem żeby kompresor pompował amorki i wtedy wszystko działało aż do momentu kiedy jednego dnia włączyłem na chwilę auto znowu na jakieś 2 min żeby powietrze podładować, gdy zgasiłem auto dalej słyszałem jakiś szum hałas co się okazało to była właśnie ta pompa mimo że auto było zgaszone ona dalej z jakieś pół minuty do minuty jeszcze działa....i wydaje mi się że to właśnie od tego momentu zaczęły się dziać cyrki. Przy silniku jedyne co grzebałem to wymieniałem uszczelki pokryw świece filtry oleje taki standard aha no i ściągałem kolektor ssący żeby też tam wszystko poczyscic uszczelki pozmieniać. Jeżeli nie komputer to co dalej sprawdzać. Pompa działa przekaźnik nowy te wszystkie węże wężyki są w doskonałym stanie nic nie pognite nic nie poparciale....
8
XJ X350, X358 (2003-2009) / Odp: Pompa powietrza
« Ostatnia wiadomość wysłana przez PeterX dnia Grudzień 21, 2025, 11:54:27 am »
Daj spokój z ECM, jeśli byłby walnięty to wiele innych rzeczy by nie działalo, poza tym to drogi moduł, a jego programowanie jako nowego modułu to nie jakaś bulka z masłem, przebiega inaczej niż pozostałych modułów. Nie możesz po prostu włożyć innego ECMa nawet od kota z takim samym silnikiem bo to bedzie kaplica. Te pozostałe wężyki są od próżni, na foto wykaz części od tego, jest to dobrze opisane w dokumentacji, chyba technical guide i na forum USA, kiedyś ktos też z tym walczył.
 
9
Nowi Forumowicze i Jaguary / Odp: Spełnione marzenie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez marek230482 dnia Grudzień 21, 2025, 10:08:00 am »
Spełnianie marzeń to się ceni :D
Jeszcze fajnie by było jakbyś dał więcej zdjęć, opis. Jaki silnik? wyposażenie?
10
XJ X350, X358 (2003-2009) / Odp: Pompa powietrza
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Halunnn dnia Grudzień 21, 2025, 08:56:38 am »
Mieszkam w Niemczech tu nie przejdzie. Za każdym razem się zapala kontrolka więc nie ma mowy żeby ktoś to tu podbił.
Czy ten sterownik silnika można tak podmienić czy trzeba tam w nim coś programować?

Tam jeszcze jakieś wężyki idą z kolektora ssącego może tam gdzieś jest problem i po prostu komputer nie widzi jakiegoś sygnału i nie puszcza dalej sygnału start do pompy. Masz może jakieś schematy ogólnie tego ustrojstwa żeby zrozumieć jak to dokładnie działa wtedy można lepiej ta przyczynę zlokalizowac

A może jest tu jakiś mechanik co tylko Jagi ogarnia i ma wiedzę ponad kosmiczna :) albo macie namiar do kogo się zgłosić. Za pomoc naturalnie mogę wspomóc PLN ani.....
Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10