Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1
Znalezione na allegro, ebay itp. / Jaguar XE / 2.0 / Rzeszów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez lubek1221 dnia Dzisiaj o 10:24:01 »
Cześć,

Chciałbym prosić o opinię na temat Jaguara XE z silnikiem 2.0 benzyna z roku 2016, auto sprowadzone ze Szwecji, z danych wynika że olej był wymieniany co 15-20 tys.
Czy warto inwestować w samochód który ma przejechane 180000km, czy te silniki potrafią zrobić 250000 km? Jaki będzie orientacyjny koszt wymiany rozrządu, oleju w skrzyni i silniku razem z klockami i tarczami?

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/jaguar-xe-ID6GecWA.html
2
XE (2014 - obecnie) / Rozkodowanie vin / zmiana wyposażenia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez lubek1221 dnia Dzisiaj o 07:12:27 »
Cześć,

Istnieje opcja rozkodowania vin aby sprawdzić wyposażenie?
Ewentualnie czy do egzemplarza z vin SAJAB4BG4HA955942 można będzie zakodować niektóre brakujące funkcje? Jeśli ktoś kodował, jaki jest to mniej więcej koszt?
3
XF (2008 - obecnie) / Odp: Utrzymanie - Jaguar XF II
« Ostatnia wiadomość wysłana przez wtom dnia Wczoraj o 15:38:47 »
Nie ma problemów z wyszukiwarkami części oem nawet tych z usa. Dla przykładu-> https://jaguar.oempartsonline.com/v-2013-jaguar-xf--3-0l--3-0l-v6-gas/brakes--front-brakes. Druga sprawa to nie koniecznie trzeba serwisować w ASO po 800zł za roboczogodzinę. Jest wiele serwisów tańszych co lepiej się znajq niż aso  ;)
4
X-TYPE (2001-2010) / Odp: wymiana silnika 3.0 oznaczenia silników - jaki kupić
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Remik78 dnia Wczoraj o 01:32:40 »
Dziękuję bardzo za cenne informacje!
5
XF (2008 - obecnie) / Odp: Utrzymanie - Jaguar XF II
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zbyszek01 dnia Lipiec 25, 2024, 16:42:42 pm »
AC na poprzednim płaciłem coś około 4500 a na tym 5000, tylko tu jest brana pod uwagę cena wg ich taryfikatora. Im młodszy tym droższe AC


Wysłane z iPhone
6
XF (2008 - obecnie) / Odp: Utrzymanie - Jaguar XF II
« Ostatnia wiadomość wysłana przez piotrrf dnia Lipiec 25, 2024, 16:38:27 pm »
Często największym problemem Jaguara jest poprzedni właściciel, który nie dbał o auto.
7
XF (2008 - obecnie) / Odp: Utrzymanie - Jaguar XF II
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bakemono dnia Lipiec 25, 2024, 11:53:24 am »
Ja mam XF 2.0 GTDI 241KM z 2012 roku, przebieg już prawie 200 tys.
Jeżdżę nim czwarty rok.

Oleje, filtry, klocki zmieniam sam - a mechanikiem nie jestem. Materiał kosztowo bywa różnie - a to, że jest z USA nie pomaga.
Po VIN mało kto dopasuje, ostatnio dopiero 4rty zamówiony komplet klocków pasował, bo reszta wystawała za obwód tarczy i trzepało przy hamowaniu.

Ubezpieczenie daje radę, ale pamiętam jak chciałem kupić AC to cena była jakaś z kosmosu (14tys? 5 lat temu) bo niby z USA.
Jest problem z niektórymi częściami, a w jagu co chwile coś do zrobienia.
Ogólnie ten silnik ecoboost z forda polecam, pracuje kulturalnie, zbiera się elegancko, a przy prędkościach autostradowych 140-150 km/h pije 9l/100

Dopieszczę go jeszcze trochę kosmetycznie w środku i będę go powoli sprzedawać, bo potrzebuje czegoś większego.
8
XJ X351 (2009 - obecnie) / Odp: Xj x351 problem z klimatyzacją po rozgrzaniu silnika przestaje chlodzić
« Ostatnia wiadomość wysłana przez zielins dnia Lipiec 25, 2024, 08:58:51 am »
a czy przy tych wymianach układ był wypłukany i sprawdzona drożność przewodów?
9
XJ X351 (2009 - obecnie) / Odp: Xj x351 problem z klimatyzacją po rozgrzaniu silnika przestaje chlodzić
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Eryczek797@gmail.com dnia Lipiec 25, 2024, 06:54:25 am »
Przepraszam pomyliłem się 5-6 barów na niskim 9 na wysokim  chłodnica klimatyzacji też nowa wraz z osuszaczem czynnika zgodnie z naklejka 720 g
10
XF (2008 - obecnie) / Odp: Utrzymanie - Jaguar XF II
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zbyszek01 dnia Lipiec 24, 2024, 22:03:31 pm »
Mam XE MY2020
ad 1 Ostatnie 580PLN
ad 2 Klocki i tarcze tył robiłem niedawno (Bosch) 1400PLN, olej silnik, filtry powietrza i kabinowy - 600PLN, w poprzednim Jagu olej w skrzyni 1400PLN
ad 3 Serwis jest drogi, roboczogodzina około 800PLN - wymiana aku i wycieraczek = 3500PLN
ad 4 Serwis drogi, długie oczekiwania na części, nie wszystkie serwisy zatrudniają fachowców, potrafią ludzie narzekać.
ad 5 Wszystko się wiąże co kupisz i jak był serwisowany. Największy problem to jak często był zmieniany olej, jak zgodnie z tym co serwis wymaga to kłopoty. 100 tyś km przejechane a w serwisie dwa razy na wymianie oleju, to wytrzyma silnik?
Jak kupisz z małym przebiegiem i będziesz dbał to pojeździsz.  Będą ci odradzać że to silnik złom, ja miałem jednego diesla i kupiłem następnego. Na razie chwalę sobie  :-super
Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10