Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / Odp: Malowanie elementów zawieszenia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez John76 dnia Dzisiaj o 19:56:48 »
Ja w swoim samochodzie XJ6 wyjąłem już jeden element zawieszenia i będę go malował.
Jako pierwsza warstwa idzie podkład epoksydowy, a na to czarny lakier poliuretanowy - oba chemoutwardzalne.
Z pewnością nie robił bym malowania proszkowego na tych elementach.
2
XJ X350, X358 (2003-2009) / Błędy P1605 i P0651
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mbolo dnia Dzisiaj o 15:06:26 »
Ktoś wie jak usunąć ?
3
X-TYPE (2001-2010) / X-Type - Brak komunikacji ze sterownikiem klimatyzacji
« Ostatnia wiadomość wysłana przez rpd dnia Dzisiaj o 07:59:58 »
Witam,

Mam problem z X-Typem 2002r wyposażonym w ekran dotykowy.
Początkowo zalaniu uległ czytnik nawigacji znajdujący się w bagażniku, ale udało mi się kupić sprawny i wymienić. Radio ożyło po włożeniu do jednostki płyty z nawigacją. Pojawił się jednak problem, ponieważ nie można połączyć się ze sterownikiem klimatyzacji. Na wyświetlaczu wyświetla się napis: "Communication Fault Please consult your dealer".
Po odczytaniu zapisanych w sterownikach błędach w oczy rzucają się:

P1582 - Dane rejestratora lotu są przechowywane
P1699 - Bład połączenia CAN między ECM i siecią RCC
U1900 - Błąd magistrali komunikacyjnej CAN

Ze sterownikiem klimatyzacji nie można się połączyć.

Przeczyściłem masy pod maską w okolicach lamp, bo wyczytałem na zagranicznym forum, że może to rozwiązać temat ale bez skutku w moim przypadku. Mierząc rezystancję na lini CAN jest idealne 60 Ohm, po odłączeniu sterownika klimatyzacji rośnie do 120 ohm. Zakładam więc, że okablowanie magistrali jest w porządku. Po odłączeniu i ponownym podłączeniu wtyczek od sterownika klimatyzacji słychać ustawiające się klapy nawiewów, więc w pewnym stopniu sterownik żyje na pewno. Zasilania do modułu klimatyzacji sprawdzone, są ok.

Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Co można jeszcze sprawdzić?
4
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / Odp: X300 - stara benzyna w baku
« Ostatnia wiadomość wysłana przez truten23 dnia Wczoraj o 15:59:46 »
Przepalić się strasznie bałem ;)

Nie potrzebnie, ten silnik zeżre prawie wszystko  ;D
5
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / Odp: X300 - stara benzyna w baku
« Ostatnia wiadomość wysłana przez piorek dnia Wczoraj o 13:24:40 »
Spuściłem wszystko i chyba dobrze zrobiłem, dlaczego - po wyjęciu czujnika poziomu paliwa widać było że bak nie jest nigdzie zardzewiały, ale na dole zaczyna się odkładać jakaś substancja. Na szczęście przez ten otwór można całość ładnie wyczyścić.

Przepalić się strasznie bałem ;)
6
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / Odp: Malowanie elementów zawieszenia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez truten23 dnia Wczoraj o 11:07:18 »
 
Chyba, że mówimy o przednich sankach w xj40/x300  ;D Wtedy trzeba dmuchać, chuchać, konserwować.

Albo olać wycieki spod dekla zaworowego, wtedy sanki same się konserwują   :-clap
7
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / Odp: X300 - stara benzyna w baku
« Ostatnia wiadomość wysłana przez truten23 dnia Wczoraj o 11:02:12 »
Bak jest stalowy, cynkowany.
Ja osobiście wypalił bym to paliwo, dolewając uprzednio nowego pod full.

BTW, mój kot ma gaz i bak zawsze pełen. Ale z uwagi na LPG paliwo ma słabą rotację na nowe, bo zużywane jest tylko do przełączenia się na gaz. Jag głównie stoi.  A zawsze odpala jak powinien.
8
XJ-40, XJ-81 (1986-1994) / Odp: Luz na mocowaniach maglownicy xj40 1991r.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Six dnia Wczoraj o 08:25:47 »
Poliuretany Olkusz oferują wymianę gumowych tuleji na poliuretanowe. Sam się nad tym mocno zastanawiam, bo te teflonowe dystanse to jest półśrodek. Trochę pomagają, ale maglownica dalej się kiwa na boki.

Edit: teraz zauważyłem, że temat dotyczy XJ40, a nie X300. No ale to zależnie od rocznika przekładnia może być taka sama.
9
XF (2008 - obecnie) / Odp: XF X260 czujniki ciśnienia TPMS
« Ostatnia wiadomość wysłana przez zbiczek1 dnia Wczoraj o 07:51:02 »
założyłem teraz do letnich kół czujniki AUTEL, przejechałem już 500 km i wszystko jest w porządku. Mam X260 2018 z USA - o dziwo oryginalne czujniki chodzą na częstotliwości 433
10
XJ-40, XJ-81 (1986-1994) / Odp: Luz na mocowaniach maglownicy xj40 1991r.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Looper_07 dnia Kwiecień 14, 2024, 18:42:23 pm »
Ten pomysł z zastosowaniem kleju ciekawy ale raczej zlecę wykonanie takich krążków tokarzowi. Dzięki💪
Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10