Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1
XE (2014 - obecnie) / Odp: Wymiana pierścieni tłoków w 2.0D
« Ostatnia wiadomość wysłana przez stingear dnia Wczoraj o 21:05:21 »
Myślałem o tej płukance. Zamówiłem Liqui Moly 5128 DIESEL MOTORSYSTEMREINIGER. (https://www.ebay.de/itm/294711771284) Sprawdzę tą odmę organoleptycznie. Co do serwisu olejowego, to jestem pewien, że poprzedni właściciele sobie w chuya lecieli i robili Longlife. Nie dostałem 4 lat historii auta.  Ja wymianę zrobiłem od razu przy zakupie, a następną po niecałych 12kkm. Kolejna wymiana była niecały 1k potem, jak naprawiali, co spieprzyli. I tego interwału co 10kkm sie będę trzymał. Nie odpuszczę i znajdę wszystko, co go boli i to zrobię. Mam w planie kilka lat nim pojeździć, więc zadbam o niego, a potem sprzedam go z czystym sumieniem. Tak jak każde moje auto, wkońcu dbając o auto dbam o swoje bezpieczeństwo.
2
S-TYPE (1999-2007) / Odp: Błąd komputera pokładowego
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Keszeri dnia Wczoraj o 18:00:48 »
Samochód dzisiaj został postawiony u mechanika. Dam znać, co wyjdzie.
3
XF (2008 - obecnie) / Odp: Jaguar XF SV8 - zakup auta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Driv3rrrr dnia Wczoraj o 13:07:27 »
Tylna część podwozia w większosci przypadków jest pokryta nalotem rdzy ale temat do opanowania.
Rozrząd powyżej 250-300 tys km zazwyczaj zalecam wymienić. Aczkolwiek nie urywa się jak w BMW czy kAudi. Koszt bez tragedii bo rozrząd z przodu silnika
Może być na 95, 98 czy nawet LPG.
4
XF (2008 - obecnie) / Odp: Jaguar XF SV8 - zakup auta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MSZCZPN dnia Wczoraj o 10:59:31 »
Dzięki wielkie wszystkim za aktywność i rzeczowe odpowiedzi!
W międzyczasie doszło kilka pytań o których zapomniałem na początku:
- korozja, jedyne co udało mi się znaleźć to problemy z korozją pod listwą na tylnej klapie. Czy te auta mają problemy z bardziej poważną rdza, np podłoga, progi itp
- czy zdarzają się przygody z rozrządem jak w Bmw czy Audi, gdzie łańcuchy lubią się rozciągać, prowadnice wyrabiać itp. powodując kosztowne problemy
- ostatnie pytanie to czy ten silnik może być użytkowany na paliwie 95, czy tylko i wyłącznie 98+
5
Szukam Jaguara / Jaguar S-type 4.2 V8
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kavaa dnia Wczoraj o 10:57:48 »
Witam, może ktoś w najbliższym czasie chciałby sprzedać S-type 4.2 V8 bez kompresora?
6
XJ X350, X358 (2003-2009) / Odp: Lusterko
« Ostatnia wiadomość wysłana przez zrelaksowany1 dnia Wczoraj o 10:41:38 »
Całe lusterko . Tylni cover i samo lusterko jakimś cudem się zachowało .
7
XE (2014 - obecnie) / Odp: Wymiana pierścieni tłoków w 2.0D
« Ostatnia wiadomość wysłana przez piotrrf dnia Wczoraj o 09:48:12 »
Osobiscie nie zaryzykowalbym jazdy z plukanka. Jednak to moje zdanie i kazdy moze robic po swojemu.
Gdy kupowalem mojego XFa zwrocilem uwage na kartki wymiany oleju przypiete do silnika. Inna sprawa,ze wlascicielem byl mechanik. Jedna byla nawet z wymiana po 8 tys.km. A jak patrze na elektroniczna ksiazke obslugi serwisowej ,to widze ze sa tylko oficjalne przeglady i wymiany.
Ja sie nie znam na silnikach tak dobrze ale masz racje,ze moze powinien kolega zapytac tego goscia z Lubonia.
8
XF (2008 - obecnie) / Odp: Jaguar XF SV8 - zakup auta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez JaguarGieremek dnia Wczoraj o 09:13:29 »
Czołem, jak coś to dzwoń 880400483 , będziemy mieli jednego sv8 na sell.

Pozdrawiam
Arek
9
XF (2008 - obecnie) / Odp: Jaguar XF SV8 - zakup auta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Wymieniacz dnia Wczoraj o 09:03:21 »
Witam ,posiadam właśnie takiego XF-a i szczerze mogę polecić. Wrażenia z jazdy są super w trybie dynamic i z łopatkami to na prawdę agresywny kocur  :) . Silnik i skrzynia raczej pancerne, upierdliwa jedynie elektronika w moim przypadku czujniki parkowania działają czasami a czasami nie oraz czujniki ciśnienia w oponach czasami się odzywają ale generalnie są to pierdółki. Niedawno wymieniłem u siebie kpl hamulców przód oraz tył wraz z zaciskami i koszta nie są straszne- taniej niż w Audi A6 c5 4.2 z 99r , np zacisk hamulcowy tył 200 zł :) . Podczas jazdy testowej pojeździj troszkę dłużej poza miastem i sprawdź czy nie wyrzuca błędu odnośnie w/w czujników TPMS . Życzę udanego zakupu, pozdrawiam  :-super
10
XE (2014 - obecnie) / Odp: Wymiana pierścieni tłoków w 2.0D
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Robik dnia Wczoraj o 05:56:17 »
Jest nowy typ plukanki uzywanej podczas jazdy.
https://fb.watch/jsVqUz4DMu/
Osobiscie jestem zwolennikiem wymiany oleju co 10Kkm. Problemem jest to ze nasz silnik po dwoch trzech serwisach w trybie longlife oznacza praktycznie silnik do remontu. Mam propozycje do kolegi, aby skontaktował się ze specjalistą od remontów tych silników, ogloszenia sa na OLX, facet ma siedzibę w Luboniu pod Poznaniem, wieść niesie ze jest w tym naprawde dobry.
Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10