Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1
X-TYPE (2001-2010) / Odp: x-type 2.0 d 2004 r. kody wtryskiwaczy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bogdanz dnia Dzisiaj o 16:08:27 »
.
2
X-TYPE (2001-2010) / Odp: x-type 2.0 d 2004 r. kody wtryskiwaczy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bogdanz dnia Dzisiaj o 15:55:31 »
siemka
W załączniku dodam zdjęcie mocowania czujnika, jest tam otwór fasolkowy i można ustalić odległość.
Na plaka już nie raz odpalałem inne auta, zwłaszcza w pracy jak było zimno, jeżdżę zawodowo i czasami nie było wyjścia.
W Jaguarze jest katalizator zaraz pod turbem i jeżeli coś pujdzie w wydech (jakiś olej, paliwo, środek do czyszczenia geomertii) to wydaje mi się że szybko może się na nim osadzić, ale to tylko takie moje prywatne zdanie. Chciałem się nim podzielić z innymi i zaczerpnąć opinii.
Wtryski samodzielnie sobie robiłem, nie będę teraz pisał po kolei jak bo długo by zeszło, jeżeli ktoś chce to podzielę się doswiedczeniem w oddz. poście.
Musiałem tylko jechać na kodowanie do znajomego na kompa bo samoadaptacja kodów to koszmar, podobno jest to możliwe ale ciezko spełnić warunki. Aaa  przewody nadmiarowe wtrysków zaraz po odpięciu trzeba zaślepiać zeby się nie zapowietrzył.
Alternator, postaram się dostać do szczotek bez demontażu alternatora, od góry po zdjęciu osłony plastikowej i za pomoca lusterka obejrzeć o co tam chodzi i czy da się wymontować w ten sposób.
Wielkie Dzięki za zainteresowanie, posty i wogóle, i proszę o więcej.



3
X-TYPE (2001-2010) / Odp: x-type 2.0 d 2004 r. kody wtryskiwaczy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez gonzo7 dnia Dzisiaj o 13:41:48 »
Hej,
co do czujnika położenia wału - nie było mnie tam nigdy wiec nie pomogę.

Co do wtrysków.
Odpalanie na plaka to standard - je ciężko odpowietrzyć (zwykła wymiana przewodów paliwowych metalowych do wtrysków i miałem dusze na ramieniu czy uda się go odpalić mimo ręcznej pompki paliwa itd.).
Te silniki mają auto adaptację pod katem dawek paliwa - może to pomoże skoro czujesz ze jest lekko zamulony.
U mnie po robieniu wtrysków miałem bardzo słyszalne spalanie stukowe aż się nie rozgrzał.
Rozwiązaniem było zostawienie odpalonego silnika, na luzie, na min 30 min
(może nawet do godziny, już nie pamiętam dokładnie).
4
X-TYPE (2001-2010) / Odp: x-type 2.0 d 2004 r. kody wtryskiwaczy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bogdanz dnia Wczoraj o 23:44:31 »
Ale na postoju są ok., dopiero jak ruszę to podnosi i wogule podczas jazdy. Z domu mam wyjazd pod wzniesienie, lekkie i jak ruszę to nie muszę gazu dotykać a on sobie jedzie
5
XJ-40, XJ-81 (1986-1994) / Odp: Klima nie chlodzi, ucieka gaz
« Ostatnia wiadomość wysłana przez wtom dnia Wczoraj o 22:29:34 »
Zmień mechanika, g.. się zna! Tu klima pracuje na wisko. Ten wentylator elektryczny jest tylko wspomagający chłodzenie w przypadku gdy temperatura płynu osiągnie 95*C załączy go czujnik temperatury, który jest w chłodnicy na dole wkręcony. Także masz wszystko w porządku. Jak chcesz sprawdzić wiatrak, to wyjmij jego przekaźnik za lampą pasażera i na krótko spinaczem zewrzyj styki w gnieździe- tylko te właściwe !
6
XJ X350, X358 (2003-2009) / Odp: Silnik 4.2 298KM 200.000km przebiegu - rozrząd? na co zwrócić uwagę.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jagandme dnia Wczoraj o 22:28:24 »
No ładna cena. Mi we Wrocku wycenili 15k. Rozrząd, wariatory, regulacja zaworów. Masz jakieś mechanika godnego polecenia? Przy takiej inwestycji lokalizacja nie ma większego znaczenia.
7
X-TYPE (2001-2010) / Odp: x-type 2.0 d 2004 r. kody wtryskiwaczy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zbyszek01 dnia Wczoraj o 22:24:08 »
Może podnosić obroty aby doładować aku.


Wysłane z iPhone
8
X-TYPE (2001-2010) / Odp: x-type 2.0 d 2004 r. kody wtryskiwaczy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bogdanz dnia Wczoraj o 21:31:54 »
siemka
na teście" zegarów "?. Jak uruchomię TEST to napięcie podczas pracy na biegu jałowym wskazuje ~13.4 V , wydaje mi się ciut mało o ok. 1V, a na wył. silniku 12.3V.
Ale podczas pracy jak podłączę voltomierz na klemy to wskazuje 13.8 V, też chyba mogło by być w ok. 14.5V.
Czy powodem może być zanieczyszczony komutator alternatora, szczotki czy raczej regulator szwankuje ?
Czy może to mieć wpływ na obroty oraz na dynamikę silnika w niższym (zanim turbo się załączy) zakresie obrotów  ?
9
X-TYPE (2001-2010) / Odp: x-type 2.0 d 2004 r. kody wtryskiwaczy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zbyszek01 dnia Wczoraj o 19:28:02 »
Aku dobry? Dobrze doładowany?
10
X-TYPE (2001-2010) / Odp: x-type 2.0 d 2004 r. kody wtryskiwaczy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bogdanz dnia Wczoraj o 15:55:01 »
dzięki Gonzo
sory że tak długo ale jakoś trudno mi się doczekać przeważnie na odp. i poprostu straciłem nadzieję, być może zadaję upierdliwe pytania i to dlatego.
A skoro już tu jestem to może kolejny raz mi podpowiesz (pomożesz ?)
Wczoraj czyściłem czujnik położenia wału i po jego wyjeciu zobaczyłem, że jego mocowanie ma otwór fasolkowy i można regulować odległość od koła zamachowego i tu pytanie -    czy trzeba to jakoś regulować ?.
Ja zwyczajnie dosunąłem go do oporu i dokręciłem, silnik działa niby tak jak wcześniej ale kto wie, może mógłby lepiej ?.
Od ostatniej naprawy wtrysków wydaje mi się, że troszkę go muli.. Był odpalany "na plaka", może to zaszkodziło?, może katalizator przytkało?,.
Była również czyszczona geometria turbo bez demontażu srodkiem do rozpuszczania nagarów i może też się osadziło na katalizatorze ?.
Proszę o podpowiedzi, wszelkie sugestie     -    mile widziane  .
Wszystko jestem w stanie sobie sam wykonać tyljo kwestia wolnego czasu.
P. S
Zwracam się nie tylko do kolegi Gonzo, ale również do każdego kto odczyta i jest w stanie coś doradzić.
Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10