Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1
XE (2014 - obecnie) / Odp: Aktywacja/dodanie CarPlay
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Eliasz Goldsztajn dnia Grudzień 08, 2023, 20:21:36 pm »
Napisz wiadomość do serwisu Jaga, dostaniesz odpowiedź, czy się da. Ostatnio pojawiło się pełne kompletne radio z Androidem w rozsądnych pieniądzach i o dobrych parametrach. Wychodzi 50€ drożej niż badziewny retrofit.
Z gwarancja i nie ma problemu ze zwrotem, jeśli nie zadziała. A dostałem potwierdzenie, że w moim MY2015 z Meridianem będzie działał. Ogarnę pare drobnych rzeczy i zakupię.
https://www.iceboxauto.com/jaguar-xe-f-pace-2016-19-1025-navi-bt-android-130-carplay-hv3240

Cześć! Śledzę uważnie całą Twoją walkę o Car Play w Twoim Jagu, szacunek ;)
Kupiłeś może te radio od iceboxauto? Działa?
Mógłbyś też napisać dlaczego oddałeś moduł? Co dokładne Cię wkurzało?

Niestety mam Jaga XE z 2018r co prawda z wyświetlaczem touch pro ale tylko z dwoma wejściami USB w podłokietniku więc aby miec CarPlay pozostaje mi tylko kupno modułu albo tego radia od iceboxauto.  :-thank
2
X-TYPE (2001-2010) / Odp: Bezpieczniki i przekaźniki #2
« Ostatnia wiadomość wysłana przez werdew dnia Grudzień 08, 2023, 17:06:52 pm »
Ok, to ja mam inne pytanie z okazji bezpieczników.
Jaki czas temu odkryłem że elektryczne ustawianie fotela pasażera nie działa.
Wymieniłem bezpiecznik i działało jakiś czas.
Wczoraj znowu wymieniłem, samochód nie był odpalany przez 24h a bezpiecznik wywaliło. tzn, dziś gdy chciałem sprawdzić to już nie działało.

Czy ktoś ma pomysł gdzie szukać przyczyny?
3
E-PACE (2017 - obecnie) / Odp: Jaguar E-Pace P200 R-Dynamic S
« Ostatnia wiadomość wysłana przez brawet dnia Grudzień 08, 2023, 07:17:26 am »
Hej, ja mam d180 od nowości. Samochodem jeździ głównie Żona chociaż ostatni rok też ja.
Mamy 90 kilka tyś km. Olej zmieniam co 15 w ASO, przywożę swój olej.
Problemów 0, z DPF chociaż jeździ 90% po mieście też nie ma problemów, jesteśmy bardzo zadowoleni.
Mamy audio meridian - bardzo polecam już nigdy nie kupię samochodu z tanim audio.
Samochód ładny, jeździ się dobrze w mieście i na trasie, dobrze wykończony, zwraca uwagę.
Co do wad - jest za ciężki, skrzynia jest wolniejsza niż w bmw, system multimedialny (nie mam pili pro) jest przestarzały.

Czy kupiłbym jeszcze raz - bez zastanowienia tak.

Serwis mają na zdecydowanie (w Białymstoku) lepszym poziomie niż miałem wcześniej w BMW.
4
XJ X351 (2009 - obecnie) / Odp: Jaguar xj351 3.0 diesel
« Ostatnia wiadomość wysłana przez JamesDaniels1974 dnia Grudzień 07, 2023, 12:37:37 pm »
Przede wszystkim musisz sprawdzić, czy auto spełnia polskie normy techniczne i homologacyjne. Może być konieczne dostosowanie niektórych elementów, takich jak oświetlenie czy tablice rejestracyjne.

Jeśli chodzi o ubezpieczenie, będziesz musiał opłacić OC (odpowiedzialność cywilna) i AC (ubezpieczenie od kradzieży i uszkodzeń). Koszty mogą się różnić w zależności od modelu pojazdu, miejsca zamieszkania i historii kierowcy. Przy przenoszeniu samochodu z Anglii, być może będziesz musiał dostosować swoją polisę do polskich standardów.

Warto także pamiętać o opłatach związanych z rejestracją pojazdu w Polsce oraz ewentualnych opłatach celno-skarbowych. Przenoszenie samochodu może wymagać także zmiany strony kierownicy, co może być kosztowne.

Mimo to, jeśli Twój samochód z 2015 roku ma niski przebieg, może to być opłacalna inwestycja, zwłaszcza jeśli jesteś zadowolony z jego stanu technicznego.
5
XJ Seria I do III (1968-92) / Odp: Jaguar XJ6 S3 - przygody domowego mechanika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez John76 dnia Grudzień 06, 2023, 22:13:39 pm »
Demo, kamis i PeterX, dzięki za Wasze komentarze.

Cały czas działam, bywa tak, że czasami nawet codziennie po godzince wieczorem. Roboty jest od groma i ciągle przybywa :-)
Idzie powoli, ale już widać światełko w tunelu, że próg uda się wykończyć. Wrzucam zdjęcia, gdzie widać właśnie kawałek progu, który wstawiałem oraz nowe połączenie z pionowym profilem schodzącym do progu.
Na razie prace blacharskie robię mając do dyspozycji młotek i dwa kątowniki. Przydała by się chociaż spęczarka - rozpęczarka, bo nawalanie młotkiem, aby profil zaczął się układać w łuk jest trochę męczące i czasochłonne.



6
Sprzedam części / Odp: Jaguar XJ40 , X300, wyprzedaż garażowa.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez eclips dnia Grudzień 06, 2023, 18:12:15 pm »
witam
może cos do xjs 1995 posiadasz ?
7
Szukam Jaguara / Odp: XJS 3.6 4.0 COUPE
« Ostatnia wiadomość wysłana przez eclips dnia Grudzień 06, 2023, 18:02:59 pm »
witam
które roczniki ciebie interesują ?
8
XJ Seria I do III (1968-92) / Odp: Jaguar XJ6 S3 - przygody domowego mechanika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez PeterX dnia Grudzień 05, 2023, 23:55:27 pm »
Szacun... kiedyś postawiłem swoją brykę na kobyłki, żeby porobić to i owo w zawieszeniu i wygonić korozję z tylnych nadkoli. W sumie, zdemontowałem cały spód, wymieniłem absolutnie całe zawieszenie i wydech, do ostatniej śrubki nie licząc amorów, wypiaskowałem wszystko, zamalowałem konwerterem, potem dwie warstwy epoksydu, uszczelnienie mastyką wszystkich łączeń blach, kolejne dwie warstwy epoksydu, dwie warstwy chlorokauczuku. Na początku nie mogłem zdjąć osłon progów, a w dokumentacji technicznej były jakieś inne te osłony skutkiem czego musiałem je powyrywać, więc przy okazji połamało się to i tamto. Stwierdziłem, że to maksymalnie wkurwiające i ten samochód stał tak sześc lat na tych kobyłkach zanim do niego wróciłem. Chciałem tylko powiedzieć, że nawet z pozoru proste projekty mogą być nieprzewidywalne a co dopiero remont starego Jaga, którego absolutnie chciałbym kiedyś mieć a najlepiej S1 lub 2. W każdym razie powodzenia!
9
XJ Seria I do III (1968-92) / Odp: Jaguar XJ6 S3 - przygody domowego mechanika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kamis dnia Grudzień 05, 2023, 22:45:23 pm »
No i jak tam ciąg dalszy przygód? Teraz zima, ciemno, dużo czasu w garażu, więc postęp powinien być szybszy? Dawaj jakieś foty!
10
XJ Seria I do III (1968-92) / Części do XJ6 - 4,2 1980 - sprzedam
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kamis dnia Grudzień 05, 2023, 22:41:12 pm »
Wygląda na to, że w ciągu najbliższych 2-3 miesięcy będę miał wiele części do XJ6 4,2 z 1980 roku. Części oryginalne. Z demontażu. Stan różny. Najważniejsze części to skrzynia biegów w stanie bardzo dobrym, w pełni działająca. Silnik działający, ale do remontu (auto odpala i jeździ). Wiele innych części, które obecnie trudno mi określić. Wszystko w Warszawie. Mam świadomość tego, że dostępność takich części jest słaba, więc one mają czasami niebagatelna wartość, ale z drugiej strony - szczerze to średnio mi się chce to ewidencjonować i bawić się w wystawianie na olx. Zatem, jeśli ktoś z Was miałby jakąś sensowną propozycję w tym zakresie - bardzo chętnie rozważę każdą propozycję. Auto fizycznie będzie w Warszawie i wszystkie części (demontowane sukcesywnie) będą w Warszawie.
Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10