Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1
S-TYPE (1999-2007) / Odp: opiłki złotego koloru w filtrze olejowym
« Ostatnia wiadomość wysłana przez wtom dnia Dzisiaj o 11:48:29 »
Panewki się kończą
2
S-TYPE (1999-2007) / opiłki złotego koloru w filtrze olejowym
« Ostatnia wiadomość wysłana przez marekj dnia Wczoraj o 23:26:47 »
Cześć, czy ktoś ma jakieś doświadczenie z opiłkami koloru złotego obecnymi w filtrze olejowym?
3
XF (2008 - obecnie) / Odp: Plastikowe napinacze łańcucha rozrządu Jaguar XF X250 2010r.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez brawet dnia Wczoraj o 21:04:20 »
Po co kłamiesz?
4
XE (2014 - obecnie) / Odp: Brak nawigacji w moim XE
« Ostatnia wiadomość wysłana przez dominooo dnia Wczoraj o 15:03:06 »
Nie posiadam, tylko USB i Aux
5
E-PACE (2017 - obecnie) / Odp: Aktualizacja oprogramowania
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Nero dnia Wczoraj o 11:02:51 »
Nie, facet w serwisie nic nie mówił o tym. Tzn wciskałem jak tworzyłem profil kierowcy, ale przy aktualizacji już nie. powciskam dzisiaj i zobaczę co z tego wyszło.
6
XE (2014 - obecnie) / Odp: Uciekający płyn chłodniczy?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zbyszek01 dnia Marzec 28, 2025, 17:52:46 pm »
Skoro nie ma śladów wycieku, smrodu i masła z korka ani zmienionych kolorów spalin z rury to chyba trzeba dolać i ?jeździć i obserwować?.
7
XE (2014 - obecnie) / Uciekający płyn chłodniczy?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez TheIslander dnia Marzec 28, 2025, 15:11:21 pm »
Hej,
ostatnio robiąc porządki na wiosnę pod maską zauważyłem, że poziom mojego płynu chłodniczego jest 2 żeberka poniżej minimum na zbiorniku.
Zaglądałem pod korek na zimnym i było syknięcie przy odkręcaniu, czyli ciśnienie jakieś tam jest. Płyn wyglądał normalnie.
Zaglądałem na bagnet i olej jest przelany ponad max ale to jakieś na oko 100-200 ml - mogło tak być od wymiany, która była robiona jeszcze za poprzedniego właściciela.
Pod korkiem 0 masła, mimo tego, że dużo było bardzo krótkich tras. Olej wygląda jak olej, nawet niezbyt spracowany, nie czuć nic "obcego".
Ze stanu zimowych opon, które mimo 7 lat miały jeszcze te wąsiki, wnioskuję, że to mogła być pierwsza zima kiedy Kocurek zaznał mrozów i pojeździł.
Czy powinienem się obawiać, czy istnieje szansa, że system po prostu porządnie się odpowietrzył po raz pierwszy w swoim życiu i wystarczy dolać płynu? Jeszcze jedna rzecz na którą zwróciłem uwagę to mimo tego, że płyn chłodniczy wg wskaźnika jest już zagrzany to dalej przez trochę jeszcze dmucha zimnym.
2.0 250km AWD benzyna 2018 rocznik, 40,5k km na budziku.
8
XE (2014 - obecnie) / niskie ciśnienie oleju na biegu jałowym
« Ostatnia wiadomość wysłana przez wulcar dnia Marzec 28, 2025, 15:04:26 pm »
Dzień dobry. Pacjentem jest XE z silnikiem 2.0 d 204dtd .Problem polega na tym że auto na biegu jałowym ma zbyt niskie ciśnienie oleju ,poniżej 0.5 bar co potwierdzają parametry rzeczywiste oraz pomiar ciśnienia manometrem oraz zapalająca się informacja na wyświetlaczu .Silnik jest po remoncie ponieważ pękł tłok . Pompa oleju oryginalna co prawda z allegro ale nr oryginalne są, zresztą to już druga.Zawór natrysku oleju na tłoki sprawdzony .Proszę o wszelkie pomysły mi i mechanikom których znam już się skończyły, z góry dziekuję .
9
XE (2014 - obecnie) / Odp: poduszki silnika z Aliexpress
« Ostatnia wiadomość wysłana przez TheIslander dnia Marzec 28, 2025, 14:59:51 pm »
Daj znać jak dojdą, bo często te różnice w numerach są kosmetyczne. Jak będą pasować to może sam się skuszę, bo mojemu silnikowi zdarza się okazjonalnie "dygnąć" na zimnym.
10
XE (2014 - obecnie) / Odp: Brak nawigacji w moim XE
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zbyszek01 dnia Marzec 28, 2025, 11:29:16 am »
W schowku pod łokciem masz slot na kartę?
Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10