Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1
XE (2014 - obecnie) / Gwiazdy niebo :)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez karolina dnia Dzisiaj o 04:23:10 »
A moze... ? A może mam :)
Niestety filmik jest za duży więc nie potrafię tego Wam wrzucić ale jest pięknie
2
S-TYPE (1999-2007) / STFT, LTFT i ciśnienie w kolektorze (3.0 V6)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KeryaneK dnia Wczoraj o 22:41:39 »
Cześć, ;)

Ostatnio w moim Jaguarze 3.0 z 2004r (pełen lift) wyskoczył check wraz z restricted performance. Podpiąłem kompa, no i wyniki.. cóż:

Idle:
SFT Bank1: 11%
SFT Bank2: 14.2%
LFT Bank1: 7,87%
LFT Bank2: 11,8%
Mainfold absolute pressure: 42kPa
Fuel rail pressure: 375KPa

2500RPM:
SFT Bank1: -0.8% then 0% for a next 2 sec after letting the pedal go
SFT Bank2: 1.58% then 0% for a next 2 sec after letting the pedal go
LFT Bank1: 1.58%
LFT Bank2: 4.72%
Mainfold absolute pressure: 18kPa
Fuel rail pressure: 384KPa

Wychodzi więc na to (o ile dobrze je interpretuje), że gdzieś mi wchodzi lewe powietrze. Mimo wszystko jest to tylko moja interpretacja i prosiłbym kogoś, kto zna się na temacie nieco bardziej niż ja, aby potwierdził moje obserwacje i ewentualnie podał które dokładnie uszczelki/uszczelniacze należy wymienić.

Dodatkowo, po rozgrzaniu silnika Jaguar często przerywa przy dużym obciążeniu na niskich obrotach (czuć jakby ktoś stukał w silnik) - domyślam się, że to kwestia cewek, mimo braku żadnych kodów błędu. Niby mam kod "P1582: Throttle Monitor Data Avalaible" lecz nie mam pojęcia jak z poziomu SDD przeczytać te logi. Mimo wszystko prosiłbym o wskazówki, czy to może być coś innego, żebym mógł się nastawić. :)

Dzięki!
3
Rajdy, Zloty i Pikniki Jaguar Club Poland Foundation / Odp: RAJD ZAMKI POMORZA - WIOSNA 17-19.04.2026
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Hopsing dnia Wczoraj o 17:29:43 »
Dzień dobry.
Proszę dopisać do listy Hopsing+1. 
Pozdrawiam wszystkich.
4
Nowi Forumowicze i Jaguary / Odp: Dzień dobry, czy tu biją?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez JCPF7777 dnia Wczoraj o 13:42:43 »
Niemców tu nie biją, ale gdybyś jeździł Ładą, to ...  ;D

Udanej zabawy na Forum.
5
Jak masz szyberdach to masz odpływy zapchane. Trzeba je udrożnić...
6
Nowi Forumowicze i Jaguary / Dzień dobry, czy tu biją?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Pan-Tadeusz dnia Wczoraj o 11:15:25 »
Witam serdecznie, generalnie jestem zwolennikiem niemieckich bombowców ;) (Bawarka), ale dla żony wzięliśmy w listopadzie Jaguara XE z 2016 roku. 2-litrowy dizelek z fajnym wyposażeniem i odbiór tego auta z mojej strony jest bardzo pozytywny. Natychmiast jakimś cudem spodobał mi się F-Pace, ale nie ma się co rozpędzać  :-V

Mam nadzieję, że na tym forum dowiem się ciekawych rzeczy o modelach, które mnie akurat interesują.  :-bry
7
XJ X350, X358 (2003-2009) / Pompa powietrza
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Halunnn dnia Wczoraj o 06:19:13 »
Witam mam problem z dodatkowa pompa powietrza to coś za zderzakiem po stronie pasażera. Wyświetla mi błąd p2444. Ustaliłem że nie dochodzi sygnał do przekaźnika który nie uruchamia tej pompy. Na krótko jak zewrze się przekaźnik pompa startuje a auto nie chce jest wysterować. Ten cienki kabel który tam dochodzi do przekaźnika do tej wtyczki gdzie on idzie? Muszę sprawdzić czy jest przejście. Niby mam schematy tu od jednego kolegi z forum ale to za dużo dla mnie. Elektryka domu nie ma problemu ale te schematy od auta mnie przerastają. Może ktoś umie namierzyć po schemacie do którego modułu to idzie i który to jest pin we wtyczce.
8
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / Odp: sygnalizacja niezapiętych pasów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jarek-jerryjag dnia Grudzień 17, 2025, 18:44:04 pm »
9
F-PACE (2015 - obecnie) / Edycja pliku VBF z Jaguara F-Pace z 2019 r. PROBLEM z CCF Tools w wersji 4.6
« Ostatnia wiadomość wysłana przez maniiek123 dnia Grudzień 17, 2025, 09:32:20 am »
Cześć wszystkim. ;)
Potrzebuje zrobić konversje z US na EU. Pobrałem plik VBF z mojego jaguara f-pace 2019 przez pathfindera. Użuwam CCF Tool v4.6 ale po edycji nie mogę zapisać pliku ponieważ wersja v4.6 nie obsluguje mogego pojazdu. Czy mógłby ktoś zrobić konwersje US na EU wrzucić tu przerobiony plik?
Bede bardzo wdzięczny za pomoc. :-V
10
XJ Seria I do III (1968-92) / Odp: Kręci nie odpala
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jarek-jerryjag dnia Grudzień 16, 2025, 19:08:04 pm »
 w xj6  jest przepustnica  i w niej jest od strony powietrza filtra  klapka . Jak są klucze w stacyjce przekręcone  to jak podniesiesz-wciśniesz  lekko klapke w przepustnicy to  powinieneś uruchomić pompę paliwową .
często tez moze być problem z czujnikiem temp wody   ale na szybko mozna zmostkować i spróbować czy zapali.
 Przy opalaniu wazne jest sprawdzenie czy jest paliwo i czy jest iskra.
Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10