Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / Odp: X308 - bardzo słabe wspomaganie kierownicy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez p123 dnia Wczoraj o 23:27:02 »
Czołem, chyba wiem co się stało
Otóż przeczuwam, że znakomici mechanicy Retroline wymieniając poduszki pod silnikiem przycisnęli lewą poduszką peszel z przewodami idącymi do zaworu servotronic. Pewności nie mam bo ciasno ale tak to wygląda. Mam nadzieję że da się jakoś to zluzować i wyjąć spod tej poduszki bez większej destrukcji.
Piotr
2
XF (2008 - obecnie) / Szukam dobrego warsztatu do Jaguara XF X260
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Bogas dnia Wczoraj o 10:56:54 »
Witam szukam dobrego i uczciwego warsztatu ktury ogarnie Jaguara XF X260 Benzyna 3L .
na Dolnym Slasku okolice Szczecina, Gorzowa, Zielonej Gory albo okolice Poznania.
Czy polecici Auto Ars w Szczecinie? .
Dzieki za wszelkie sugestie.
3
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / Odp: X308 - bardzo słabe wspomaganie kierownicy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MicGin dnia Wrzesień 02, 2025, 15:48:48 pm »
Ten dzik w dużej części został zaprojektowany i zrobiony u naszego I prezesa JCPF.
4
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / Odp: X308 - bardzo słabe wspomaganie kierownicy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez truten23 dnia Wrzesień 02, 2025, 11:11:15 am »
O sakreble, jaki dzik  :-clap
5
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / Odp: X308 - bardzo słabe wspomaganie kierownicy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez p123 dnia Wrzesień 02, 2025, 00:01:07 am »
Dziś przetestowałem całkiem fajną opcję - wynająłem podnośnik i pooglądałem na spokojnie kota od spodu.
Firma Retroline oprócz tego, że oddała mi auto bez wspomagania to nie do końca usunęła rudą z różnych zakamarków - słowem muszę to poprawić póki czas. Życzę im dalszych sukcesów w tym odwiedzin kontrolerów z Urzędu Skarbowego.
Ten podnośnik wynająłem głównie po to by dobrać się do elektrozaworu na maglownicy. Upewniłem się za pomocą miernika , że jeden z przewodów wiodących z elektrozaworu do modułu servotronic w nogach kierowcy jest przerwany.
Radźcie jak znaleźć w którym miejscu. Blacharz łatał podłogę właśnie w okolicy stóp kierowcy a moduł servotronic jest tuż obok na słupku A. Był wyciągany silnik więc być może przy tej okazji coś naderwali w wiązce pod maską. Jak to okiełznać ?
Jak się upewnić czy połączenie moduł servotronic - zawór magla to dwa kawałki przewodu czy jest tam po drodze jakaś złączka, kostka itp ?
Miejsce fajne - Neo Garage, mili młodzi ludzie, zapłaciłem 45 zł za godzinę użytkowania podnośnika - uznaję że warto było.   
a obok stał ten bolid :
6
Sprzedam Jaguara / F pace 2019 rok
« Ostatnia wiadomość wysłana przez arekjefmanski@gmail.com dnia Sierpień 31, 2025, 23:26:10 pm »
Witam posiadam f pace z 2039 roku 2.0d 48tys przebiegu nie ma historii bo jeszcze nic nie było robione ? jestem jego drugim właścicielem w Polsce cena 105tys umowa kupna jestem idoba prywatna .
7
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / Odp: Moment dokrecania zawieszenia xj300
« Ostatnia wiadomość wysłana przez katar83 dnia Sierpień 31, 2025, 22:57:12 pm »
W Haynesie do XJ40 znajdziesz wszystkie, sa takie same, chociaz ja tam normalnie krece na oko, ewentualnie do momentu jak lokiec strzela :)
8
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / Moment dokrecania zawieszenia xj300
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Marek3111 dnia Sierpień 31, 2025, 22:15:41 pm »
Witam Kolegów,

Przedni zawias, belka, odnowione, podczepione do auta. Sporo pracy ale efekt jest :) Pochwale się dokumentacją jak już ogarnę wszystko. Mam jednak pytanie: czy ktoś posiada schemat z momentami dokręcania śrub? Począwszy od montażu belki do karoserii, silnika, kończąc na elementach zawieszenia?
Niestety moja książka serwisowa ma niekompletne dane. Przydała by się pełna wersja do dokumentacji na przyszłość no i oczywiście nie chce pozrywać gwintów przy dokręcaniu. :)
9
XJ X350, X358 (2003-2009) / Odp: Czy 2.7 z 2009 roku, przebieg 150k. Doskonale dbany. Czy to ma sens? Po zakupie?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Yoohas dnia Sierpień 31, 2025, 21:46:52 pm »
W Land Roverach Discovery wiele osób wykonało remont na nowych wałach produkowanych w Turcji. Znam kilka przypadków z nalotem ponad 100kkm po remoncie.

Ale nie wiem, czy nowe wały są jeszcze dostępne.

Gdybym miał wydać 50k i trzymać 20k na wybuch silnika to jednak za te 70k spokojnie możesz przebierać. XJR, Super V8, może nawet jakiś Daimler. Bez problemu znajdziesz w tym budżecie wersję przedłużoną.

Rynek na tego typu auta to jest rynek wybitnie kupującego.

PS. Sądziłem, że ten 2.7 to jakaś okazja - czyli 20k zł :)
10
XJ X350, X358 (2003-2009) / Odp: Czy 2.7 z 2009 roku, przebieg 150k. Doskonale dbany. Czy to ma sens? Po zakupie?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jagandme dnia Sierpień 31, 2025, 18:04:58 pm »
Bez spiny. O takie głosy w dyskusji mi chodzi. Nie szukam argumentów za tylko wprost przeciwnie. Właśnie o to mi chodziło, żeby usłyszeć opinie, że niezależnie jak ktoś o niego dbał, to i tak ryzyko jest duże. Auto jest wręcz w perfekcyjnym stanie w wersji Portfolio, kosztuje do 50k.
Pytanie jedno. O jakich kosztach mówimy w przypadku generalnego remontu, czy wymiany silnika. 10-15k? I zakładam taka sama loteria z kolejnym.
Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10