25
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bogdanz dnia Marzec 25, 2024, 19:57:19 pm »
Witam serdecznie.
Problemy rozwiązane, zamieszczam ten post dla innych, może się przyda.
Turbo (kierownicę) nasmarowałem czy raczej wyczyściłem przez nawiercenie otworu w głowicy (gruszce) od str.gorącej na wprost wirnika spalin, wężyk plastikowy żeby sięgnął do łopatek i wpuszczalem WD40, pokrecilem oską od str. zimnej, poruszałem dzwigienką kierownicy i tak kilka razy, w miarę możliwości te czynności wykonywałem jednocześnie z zapuszczaniem WD.
Może mnie ktos skrytykuje, ale chodzi leciutko, efekt super.
Odnośnie pompy wspomagania. Nowy zestaw, nowy olej ( Manol DEXTRON III), odpowietrzenie i jest ok., mam nadzieję, że tak zostanie zarowno turbo jak również wspomaganie.
Pozdrawiam, dzięki za pomoc.
PS.
Zapomniałem, ten otwór nagwintowałem, podkładka miedziana dla szczelności i git. Została opcja na przyszłość do czyszczenia.
Auto odzyskało "wigor" i nic nie jęczy przy kręceniu kierownicą.