Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10
21
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / Odp: Głosniki X308 wymiana na zamienniki
« Ostatnia wiadomość wysłana przez katar83 dnia Marzec 25, 2024, 21:43:41 pm »
No nie przesadzajmy z ta 'lepszoscia', jakkolwiek tez polecam regeneracje jak sie da :)
22
X-TYPE (2001-2010) / Odp: 4x4 a przegląd na SKP
« Ostatnia wiadomość wysłana przez voitec dnia Marzec 25, 2024, 20:59:28 pm »
Spokojnie, tym otwartym dyfrom nic nie będzie przez te kilkanaście sekund próby ;) W przedliftach w centralnym, wisko też raczej nie zdąży spiąć, a nawet jeśli to ... czytaj poprzednie zdanie.
23
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / Odp: Głosniki X308 wymiana na zamienniki
« Ostatnia wiadomość wysłana przez wtom dnia Marzec 25, 2024, 20:29:57 pm »
Zrób regenerację. Wymiana resoru membrany Ok 60zł. Fabryczne są lepsze niż jakieś tam zamienniki.
24
X-TYPE (2001-2010) / Odp: jaguar x type 2.0 d 2004 pompa wspomagania, spadek wigoru
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bogdanz dnia Marzec 25, 2024, 20:14:28 pm »
jeszcze jedno, w zbiorniczku wspomagania jest filterek, sitko, taki koszyczek z gęsta siateczką dookoła odwrócony denkiem do góry przykrecony na torx. Wyjąć się nie da ale wydmuchać i umyć po wyjeciu zbiorniczka o odkreceniu torx, jak najbardziej.
25
X-TYPE (2001-2010) / Odp: jaguar x type 2.0 d 2004 pompa wspomagania, spadek wigoru
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bogdanz dnia Marzec 25, 2024, 19:57:19 pm »
Witam serdecznie.

Problemy rozwiązane, zamieszczam ten post dla innych, może się przyda.
Turbo (kierownicę) nasmarowałem czy raczej wyczyściłem przez nawiercenie otworu w głowicy (gruszce) od str.gorącej na wprost wirnika spalin, wężyk plastikowy żeby sięgnął do łopatek i wpuszczalem WD40, pokrecilem oską od str. zimnej, poruszałem dzwigienką kierownicy i tak kilka razy, w miarę możliwości te czynności wykonywałem jednocześnie z zapuszczaniem WD.
Może mnie ktos skrytykuje, ale chodzi leciutko, efekt super.

Odnośnie pompy wspomagania. Nowy zestaw, nowy olej ( Manol DEXTRON III), odpowietrzenie i jest ok., mam nadzieję, że tak zostanie zarowno turbo jak również wspomaganie.
Pozdrawiam, dzięki za pomoc.
PS.
Zapomniałem, ten otwór nagwintowałem, podkładka miedziana dla szczelności i git. Została opcja na przyszłość do czyszczenia.
Auto odzyskało "wigor" i nic nie jęczy przy kręceniu kierownicą.
26
X-TYPE (2001-2010) / Odp: Jaguar xtype 2.1 V6 nie kręci
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bogdanz dnia Marzec 25, 2024, 19:28:59 pm »
Może immobilizer nie rozbraja ?  się
W Roverze 400 2.0 td  tak mam, jak się nie rozbroi to kontrolki świecą ale na kluczyk nie reaguje.
27
S-TYPE (1999-2007) / Odp: Wyciek spod czujnika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez tadelak dnia Marzec 25, 2024, 18:49:22 pm »
U mnie (V6, 3.0 z 2004 roku) są to na pewno czujniki położenia wałków rozrządu. Uszczelniacze zmieniałem przy okazji uszczelniania pokryw rozrządu.
28
S-TYPE (1999-2007) / Odp: Wyciek spod czujnika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez George dnia Marzec 25, 2024, 18:15:59 pm »
Wydaje mi się że to nie to, bo chodzi o czujniki po obu stronach na pokrywach jak zaznaczone na zdjeciu
29
S-TYPE (1999-2007) / Odp: Wyciek spod czujnika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez tadelak dnia Marzec 25, 2024, 17:42:17 pm »
To mi wygląda na czujnik położenia wałka rozrządu :-W
30
XF (2008 - obecnie) / Odp: P0420
« Ostatnia wiadomość wysłana przez PeterF dnia Marzec 25, 2024, 17:34:21 pm »
Hej,
Udało się rozwiązać ten problem, mam to samo i nie wiem co robić.
Gdzie można kupic te sportowe katy o  których mówisz?
A x-pipe też można u nas dostać ?
Strony: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10