Jako, że na forum jest sporo różnych szczątkowych tematów dotyczących skrzyni kątowej to myślę, że fanie jakby zebrać to do kupy w jednym miejscu. W związku z tym mam do Was parę pytań, które nie są wcale takie oczywiste lub zdania na ich temat są podzielone:
1. Demontaż skrzyni kątowej i jego czasochłonność - jedni chcą wyjmować silnik i wyjeżdżać wózkiem, drudzy mówią, że wystarczy wymontować kawałek wydechu, McPhersona i półośkę. Jakie są Wasze doświadczenia na ten temat ?
2. Wymiana na używaną skrzynię kątową - którą wersję najlepiej ? Zakładając, że mamy auto przedliftowe z DSC Systemem, to pytanie czy każda nowsza wersja skrzyni kątowej bez wiskozy podejdzie Plug & Play ? Bo teoretycznie wersji skrzyń kątowych było chyba z 8 i każda była ulepszoną wersją poprzedniej.
3. Regeneracja/naprawa - niektórzy stoją przed dylematem typu - kupić używkę za 1000 zł z hakiem a po pół roku rozsypie się ponownie ? A może regeneracja ? Czy warto ? Może jakiś serwis, który ogarnia te sprawy ?
4. Łożyska skrzyni kątowej - czy ktoś dysponuje ich numerami? Jak z dostępnością ?