Cześć,
Prawdopodobnie mam zwarcie. Myłem auto pod ciśnieniem węża z ogrodu. Gdy skończyłem i podszedłem do auta wieczorem (auto bez kluczyka w środku), auto zachowywało się jakby miał kluczyk po pozycji 2:
W aucie:
- Security Failure
- Zapalone kontrolki jak do zapłonu
- Włączone światła dzienne
- Nie reaguje na przyciski z pilota
Ale ciekawostka, radio wyłączone. Dopiero gdy przekręcałem kluczyk fizycznie w pozycje 2 ( na licznikach nic się nie zmieniało, te same lampki się paliły) włączało się.
Security Failure można łatwo wyeliminować podłączając akumulator z kluczykiem w stacyjce. Wtedy odpali się z kluczyka przekręcając go ale nie jestem w stanie auta zgasić. Kluczyk mogę wyjąć i się z nim oddalić od auta. Nic to nie zmienia.
Bezpieczniki wszystkie są sprawne
Sprawdziłem bezpieczniki od zapłonu - są OK
Odłączałem kostki od świateł długich, klapy, tylnych świateł
Odłączyłem komputer LPG
Akumulator sprawny, naładowany
Kody błędów: brak związanych z przerwą w obwodzie
Przyciski w pilocie nie działają nawet gdy nie ma Security Failure.
Czy to może być:
Coś z samą stacyjką? W sumie ona działa, bo normalnie po przekręceniu odpala.
Może sam komputer gazu świruje? Chociaż odłączyłem go bezpiecznikiem i nie było poprawy.
Kompletnie nie mam już pomysłów. Nie wiem gdzie szukać zwarcia. Czyściłem płynem do styków skrzynkę bezpieczników pod maską.
Będę wdzięczny za każdą pomoc