No niestety tak średnio to rozumiem, aż tak biegły w tym nie jestem, nie miałem wcześniej auta z 4x4 i nie do końca wiem gdzie szukać problemu - w półosi czy w reduktorze. A konstrukcja przeniesienia napędu w X-Type to totalna porażka.
Miałem tą półoś w ręku i ją oglądałem, ale jak to jest realizowane w reduktorze, to będę dopiero analizował dziś lub jutro, jak go rozłożę. Na tę chwilę dalej nie wiem czy sam pręt przechodzący przez reduktor zakończony kielichem półosi i przegubem wewnętrznym powinien tak latać w reduktorze, choć jak dla mnie nie, bo na dłuższą metę poleciałyby w moment simmeringi na reduktorze.
Mam dwa zestawy "reduktor plus półośki" - jeden na aucie a drugi "na stole", który planuję z pomocą osób znających się na tym zregenerować, bo sam to bym do tego dochodził 2 lata. Jeżeli jakimś cudem uda mi się to ogarnąć to potem zrobię to samo z tym drugim zestawem i zostawię go sobie na czarną godzinę. Bo jak sami wiemy nie jest to tania sprawa, a stan używek, mimo że wcale nie tanich bywa wątpliwy.
No cóż, cały czas się uczę tego auta i pozostało mi jeszcze spooro wiedzy do przyswojenia.