Tak więc koszty jakie poniosłem to :
- świece Denso TT - 50 z wysyłką ze znanego portalu
- olej mobil super 3000 wraz z filtrem 5w40 8l - 180zl po zniżkach w arpolu. 8l bo mieli tylko opakowania 4l
- planowanie i szczelność - 200zł
- 2x uszczelka pod głowicę - 280zł również zniżki arpol
- koło pasowe wału korbowego - 60zł z wysyłką ze znanego portalu, część używana
- płyn chłodniczy 42zł - arpol
- robocizna 900zł
Czyli 1700zł bez tej końcóweczki.
Uszczelki takie jak od osłony rozrządu czy od kolektora są w ładnym stanie więc ich nie wymieniam. Również śruby od głowicy założone będą stare, gdyż nie ma sensu ładować nowych, były one dziewicze. Nie ukrywam, że gdybym dysponował na te chwile większą gotówką to może i bym jeszcze kilka rzeczy takich jak uszczelki asekuracyjne wrzucił nowe, ale po rozebraniu wszystko wyglądało naprawdę ładnie i nawet mechanik mówił, że nie ma sensu. Uważam że cena bardzo korzystna biorąc pod uwagę ilość pracy jaką trzeba włożyć w tą operację
Miejmy nadzieję, że jak odbiorę auto w przyszłym tyg to wszystko będzie dobrze i nie będę musiał się stresować, a kot bezawaryjnie pokona ze mną kolejne tysiące kilometrów
Podzielę się wrażeniami.