Autor Wątek: Napęd 4x4 - szczegóły  (Przeczytany 235724 razy)

Offline Jagermeister

  • Aspirant
  • Wiadomości: 1
  • Pomó¿cie do³±czyæ do zacnego grona kolekcjonerów!!
Odp: Napęd 4x4 - szczegóły
« Odpowiedź #165 dnia: Wrzesień 30, 2021, 18:35:01 pm »
Potwierdzam to co wspomniał voitec. Najbardziej obrywają łożyska na wałku wychodzącym na tył. Wałek jest krótki, łożyska blisko siebie i do tego jest to jedyna przekładnia kątowa wewnątrz. U mnie buczy jak zatarta pompa wspomagania. Właśnie wróciłem z garażu po demontażu gniazda tych łożysk - robi się to na samochodzie, bez wyciągania całej skrzynki. Łożyska zatarte, jak że by inaczej. Jutro jadę po nowe łożyska i szukam majstra co mi je wprasuje.

Wydaje mi się, że 75% problemów z hałasem ze skrzynki powodują te łożyska. Koszt naprawy razem ze świeżym olejem powinien wynieść około 300zł  ;D

 :-bry
Uszanowanko
Można wiedzieć jak się temat rozwinął?
Pozdrawiam

Offline Piotró¶

  • Aspirant
  • Wiadomości: 1
  • X type 👍
Odp: Napęd 4x4 - szczegóły
« Odpowiedź #166 dnia: Sierpień 13, 2023, 07:30:12 am »
Może i było ale mam pytanie bo na stronie milers oil piszę że z tyłu mam ,,szpere,,. 2004  3.0. Jak to jest naprawdę?
Pozdrawiam Piotr