Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]
91
XJ-S (1975-1991) oraz XJS (1991-96) / Odp: XJS 5.3 - jak on właściwie ma iść?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jarek-jerryjag dnia Listopad 10, 2024, 20:21:01 pm »
Wszystko zalezy co chcesz z ta skrzynią zrobic . th400  były montowane w autach od 1964 roku .  Wkładali je do Jaguara R-R czy Ferrari .
większość amerykańskich aut budowanych na wyscigi 1/4 mili miały modyfikowane  te skrzynie . Negatyw ze była 3 biegowa ale  jak zrobili 4 biegową  to już nie była taka jak ta starsza. XJR czy późniejsze V12.cztery biegi. (4l80E)
 Dla osob co chcą przerzucać  tą skrzynie ręcznie można sporo zmodyfikować .

https://www.ebay.com/itm/261294884275?
do tego nie trzeba instalować -sprzędła

Jednak jak jest za miękka dodać więcej sprężyn i sprzęgieł.. większość ciężkich trucków  miała prawie dwa razy więcej sprężyn dociskowych niz jaguar.  ( tragedia dla normalnej jazdy).
Do tego skrzynie te były łatwe w naprawie  .
 Fakt ze jak porównuje sie np ZF skrzynie  z większa ilością biegów to jest super do turystycznej jazdy . malo pali benzyny ale  ile one mają problemów  nawet ta wczesna od Jaga v8
to zupełny szmelc . a jeszcze olej który fabryka mówi do końca żywota skrzyni . Fakt bo szybko  się te mechanizmy  rozpadają.



 
 


92
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / Odp: Wydech w x300
« Ostatnia wiadomość wysłana przez msiwow dnia Listopad 10, 2024, 15:48:01 pm »
Miałem w x300 rury zamiast ostatnich tłumików, było głośno ale nawet mi się podobało, masz katalizatory? Utraty mocy nie zauważyłem więc może warto zdjąć te Twoje tłumiki i przejechać się bez nich? Żeby sprawdzić czy problem leży napewno w tłumikach?.swoją drogą jakbym miał znowu x300 to też końcowe tłumiki zastąpił bym rurami.
93
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / Odp: Wydech w x300
« Ostatnia wiadomość wysłana przez zachradek dnia Listopad 10, 2024, 14:12:32 pm »
Witam, podzielę się moimi doświadczeniem co do końcowych wydechów w x300 . Jakiś czas temu dałem dorobić z nierdzewki, dorobili mi nie według oryginalnych,ale przelotowe . Efekty przy 2000 obr, w samochodzie głośne dudnienie zatykające uszy,odczucie jak by samochód się nie zbierał
94
XJ-S (1975-1991) oraz XJS (1991-96) / Odp: XJS 5.3 - jak on właściwie ma iść?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Czester Bednarz dnia Listopad 10, 2024, 12:30:22 pm »
No jasne, znajomy ma XJR z AJ16 i tamtejsze prymitywne automaty to nieporozumienie. Jak to piszą
Cytuj
może wolno jedzie, ale za to dużo pali i się psuje
Jak auto było w cenie i stanie losowego chrupka do zakatowania na dojazdy to szkoda kasy. Jednak, gdyby założyć zapłon współczesny i manuala to auto by pewnie fruwało
95
XF (2008 - obecnie) / Odp: Xf 4.2 298km drgania
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Czester Bednarz dnia Listopad 10, 2024, 12:17:55 pm »
Jakby miał wypadanie zapłonów to i na luzie by występowało. Poza tym pokazałby check engine. W tym wypadku poduszki silnika i skrzyni do sprawdzenia. Mocowaniom mostu też nie zaszkodzi się przyjrzeć
96
X-TYPE (2001-2010) / Odp: Amortyzatory do kompletu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez gonzo7 dnia Listopad 10, 2024, 10:47:38 am »
Nie odpowiem wprost na różnice, ale uważam że ich nie ma.
Bilstein jak złapał zlecenie na produkcje amorów (firma znana, z tego ze bierze niszowe zamówienia, których nikt inny nie chce) zrobił dwa osobne numery części do X-typów 4x4 i przednio napędowych.
Katalogi Blisteina nie podają różnic. Więc obstawiam, że Sachs kopiując kolegę strzelił ten sam numer.
Tak wiem, numery obecnie podawane na tył już mają opis, że pasują do wszystkich modeli X-type.
Przerabiałem dylemat przy wymianie na przodzie, bo też były dwa "modele",
(przy czym przednionapędowe są dwukrotnie droższe niż 4x4) ale katalogi wskazywały na to że nie są zamienne.
Okazuje się ze nie różnią się niczym i osobiście w 2.0D mam Blisteiny dedykowane do 4x4.
97
XJ-S (1975-1991) oraz XJS (1991-96) / Odp: XJS 5.3 - jak on właściwie ma iść?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez damian2 dnia Listopad 09, 2024, 23:11:57 pm »
Tak, myślałem o tym, ale zestawy do konwersji chodzą po 6 tys. dolarów. To zdecydowanie za dużo jak na ten samochód.
98
X-TYPE (2001-2010) / Odp: Amortyzatory do kompletu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez peter1801 dnia Listopad 09, 2024, 18:19:50 pm »
Cześć . Też się przymierzam do zrobienia zawieszenia i będe szukać części - więc chętnie skorzystam z Twoich doświadczeń  ;D . A odnośnie Twojego dylematu co do doboru amortyzatorów na tył - to może spróbuj zasięgnąć rady w sklepie V12 - ogarniete tam chlopaki są  ;D
99
XF (2008 - obecnie) / Odp: Xf 4.2 298km drgania
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Przemo3 dnia Listopad 09, 2024, 14:30:40 pm »
Właśnie żaden błąd nie wyskakuje pod obd sprawdzane aplikacja i kompem serwisowym.Jakis czas temu były wymieniane cewki i swiece może zacznę od ponownego sprawdzenia tych elementów drgania występują tylko po zatrzymaniu auta w pozycji d lub r na n i p nie ma problemu
100
XF (2008 - obecnie) / Odp: Xf 4.2 298km drgania
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Czester Bednarz dnia Listopad 09, 2024, 11:56:49 am »
Będę tym co psuje zabawę i jest nie miły:

Pojazdów wyprodukowanych po 1995 nie diagnozuje się "na słuch" i "na czucie". Psim obowiązekiem każdego producenta samochodów jest udostępnienie parametrów pracy silnika pod postacią unormowanego protokołu OBD2. Bez znaczenia czy to jaguar, lamborghini czy łada. Takie parametry zczytuje się skanerem za 70 - 100 złotych i darmową aplikacją na telefon
Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]