Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10
71
Jaguar News & Jaguar Scena / Woke bełkot i pranie mózgu, nowa kampania Jaguara
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Czester Bednarz dnia Listopad 21, 2024, 08:47:20 am »
Wstyd będzie tym jeździć niedługo

https://www.youtube.com/watch?v=rLtFIrqhfng
72
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / Odp: Wymiana radia w x300
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Six dnia Listopad 20, 2024, 22:53:58 pm »
Jasne, ale u mnie kryterium rozstrzygającym był design możliwie najbardziej spójny z resztą wnętrza. Po prostu nie lubię widoku współczesnego radia w klasykach, a ten Blaupunkt wygląda w X300 naprawdę ok. Najlepszą opcją byłby Blaupunkt Frankfurt, pomyślany właśnie pod kątem aut z lat 90, tylko to zupełnie inna półka cenowa, a i tak nie wiadomo, czy idzie za tym też jakość dźwięku, czy płacisz za design i marketing nowoczesnego radia do klasycznych Porsche.
73
XF (2008 - obecnie) / Odp: czy moza pozbyc sie modułu tmps na stale
« Ostatnia wiadomość wysłana przez marek230482 dnia Listopad 20, 2024, 22:29:20 pm »
Podepnę się pod temat. Ale ja chcę aktywować TPMS. U mnie najwyraźniej ktoś to wyłączył. Dzisiaj się dowiedziałem że mam czujniki w kołach. Idąc tym tropem odnalazłem też anteny.... i moduł... i bezpiecznik też jest dobry :) wszystko fizycznie jest. Ale po włączeniu samego zapłonu gdy jest sprawdzenie (zapalenie) wszystkich kontrolek to nie zapala się wskaźnik TPMS. Stąd wnioskuję że jest dezaktywowany. Ponieważ gdyby był widoczny i działał choćby z błędami to przy włączaniu zapłonu kontrolka zapaliłaby się.
Czy się mylę?
74
XE (2014 - obecnie) / Jaguar XE 2.0 P300
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Arigi dnia Listopad 19, 2024, 21:13:55 pm »
Cześć,
Kupiłem Jaguara XE 2.0 P300 AWD 2019r. Przebieg 132tyś. Chciałbym zaoszczędzić na serwisie olejowo-filtrowym i samemu się tym zająć. Czy możecie podpowiedzieć jakiego oleju powinienem użyć? Oraz co jaki czas powinno się wymienić olej oraz filtr w automatycznej skrzyni?
75
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / Odp: X300, XJR ucięte kable przy listwie wtryskowej
« Ostatnia wiadomość wysłana przez katar83 dnia Listopad 19, 2024, 18:25:13 pm »
Szukalem ale nie moge znalezc oryginalnego emaila gdzie kupowalem te sondy, to bylo chyba jakos w 2017 roku.

otd3J-5B1 - ten od NTK, ale jak poszukasz po numerze, czesto sa numery czesci zamiennych do tego i tych wtedy warto szukac, wtedy zazwyczaj cos sie trafi, wiem ze na pewno jest Bosch tez.

Tutaj obecnie znajdziesz nowe w UK:
https://www.ebay.co.uk/itm/166237800945
76
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / Odp: X300, XJR ucięte kable przy listwie wtryskowej
« Ostatnia wiadomość wysłana przez truten23 dnia Listopad 19, 2024, 15:49:20 pm »
@Katar, a podpowiedział byś jaki numer sondy się u Ciebie sprawdza?
77
S-TYPE (1999-2007) / Odp: Ulepszenie wyglądu fajny grill do zderzaka
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Arturrrro dnia Listopad 19, 2024, 15:04:51 pm »
cześć, poleciłby ktoś siatkę na grill ?
78
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / Odp: Wymiana radia w x300
« Ostatnia wiadomość wysłana przez truten23 dnia Listopad 19, 2024, 14:51:41 pm »
@Six, z mojego doświadczenia, producent radia ma znaczenie i trzeba samemu sprawdzić co gra lepiej w konkretnym aucie.
Wiele lat używałem Pioneerów. Później Sony. Teraz trafiło na Kenwoody.
Wszystkie grają dobrze. Ale w moim odczuciu, radia Pioneer grają bardziej metalicznie niż Sony i Kenwood.
Na oryginalnych głośnikach Jaga Pionerem nie wyciągnąłem ani ksztyny niskich tonów. Natomiast mnie bardzo dobrze słucha się w Jagu Kenwooda.
Ale: W przypadku bluetooth, wiek radia też ma znaczenie. A konkretnie jakie są zaimplementowane kodeki dźwięku.
Jako że osobiście słucham teraz tylko streamingu i ustawionego na wysoką jakość, to doszło do tego że postanowiłem wymienić radio na współczesny model.
Na starym, strumień audio był obcinany do 128kbps. Utwory traciły głębię. Natomiast z innych źródeł radio grało świetnie.
Na nowym nie ma tego problemu.

Tak że trzeba próbować co bardziej podpasuje.
79
XE (2014 - obecnie) / Odp: EX - radio brak reakcji
« Ostatnia wiadomość wysłana przez piotrrf dnia Listopad 19, 2024, 10:34:12 am »
Zawsze zamykam naciskajac dwa razy szybko przycisk na pilocie gdy wychodze z auta.
Nie ma problemow.
80
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / Odp: X300, XJR ucięte kable przy listwie wtryskowej
« Ostatnia wiadomość wysłana przez katar83 dnia Listopad 19, 2024, 09:56:42 am »
Ja nawet tego nie zatasmowalem, ale wiem ze te kable sa tam uciete luzem tak bo przy instalacji gazu i wpinaniu sie w wiazke widzialem je w trzech moich Jaguarach. Zgaduje ze ECU nie ma podlaczenia do nich wiec tak moga sobie byc i nic innego jak extra sondy w wersji amerykanskiej mi nie przychodzi do glowy.

Co do samych sond, musza byc tytanowe, jakkolwiek jak swoje ostatnie kupowalem to zwyczajnie szukalem najtanszej sondy tytanowej z odpowiedniem gwintem i rozmiarem, w UK na eBayu regularnie znajdziesz po 100-200 zlotych. Byly albo NTK/NGK albo Boscha.
Strony: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10