Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10
41
XF (2008 - obecnie) / Odp: Zaparowane górne światło stopu.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Robertleniwiec48 dnia Październik 14, 2025, 14:07:35 pm »
Rozbiera się od środka
42
XF (2008 - obecnie) / Ogrzewanie siedzenia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Robertleniwiec48 dnia Październik 14, 2025, 13:58:31 pm »
Witam
Mam problem z grzaniem siedzenia kierowcy
Reszta siedzeń grzeje
Bezpiecznik w porządku
Gdzie mam szukać przyczyny?
Jakieś przekaźniki?
43
Szukam Jaguara / Szukam zadbanego X308 i nie tylko
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jazabek wac³aw dnia Październik 13, 2025, 21:20:48 pm »
Podobno człowiek wyjdzie z Jaguara ale Jaguar z człowieka nie.

Ponownie chcę nabyć X308, dlatego szukam zadbanego egzemplarza.

Moje preferencje:

Wersja LWB
Silnik raczej 4.0
Było by fajnie jakby podłokietnik miał miejsce na kubek z kawą.

Może ktoś ma inny zadbany model, jestem otwarty na inne modele poniżej 2002 roku  (X300 nie).




44
XF (2008 - obecnie) / Odp: Zaparowane górne światło stopu.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez John76 dnia Październik 13, 2025, 21:03:43 pm »
Ja mam Jaguara XK8, który "fabrycznie" ma zaparowane przednie światła. Po części dlatego, że są one ze szkła, a nie z plastiku.
Remedium na to w moim modelu jest włożenie do komory świateł (tam od tyłu, gdzie wkłada się żarówki) woreczka wypchanego pochłaniaczem wilgoci.
45
XF (2008 - obecnie) / Plus w komorze silnika XF 3.0?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jacek R dnia Październik 13, 2025, 19:31:59 pm »
Rozładowany akumulator i samochód nie reaguje na kluczyk. Syn wczesniej zgubił kluczyk i dorobiono mu go ale bez zrobieniea bagneta.
Nie wiedziałem o tym do momentu aż nie spróbowałem bagażnika otworzyć.
Jak naładować akumulator wtym XF 3.0 z 2010 roku? gdzie jest plus w komorze silnika?
46
XJ Seria I do III (1968-92) / Odp: Jaguar XJ seria 1 czy warto?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Leszek dnia Październik 13, 2025, 18:53:49 pm »
Siema,

a podoba Ci się to auto?   Jeśli nie ten XJ I, to co?
Masz garaż?
Są w Twojej okolicy serwisy aut zabytkowych?


To nie chodzi o te 30 tyś PLN, tylko o Twoją zajawkę na klasyka i co po zakupie. Jeśli dożywocie u Ciebie, to nie ma się co zastanawiać.
A jeśli chcesz zrobić interes sprzedając w PL z zyskiem, to trzeba się mocno zastanowić.

47
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / Odp: kolumna kierownicza
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Leszek dnia Październik 13, 2025, 18:46:06 pm »
Wątek zacny, dlatego pozwalam sobie odświeżyć.

Czy możecie podpowiedzieć jak sobie poradzić z połączeniem wieloklina kolumny kierowniczej z przekładnią kierowniczą?   Udało mi się wymontować kolumnę, żeby naprawić stacyjkę, ale teraz chcę zamontować i po ustabilizowaniu kolumny tymi 4 śrubami w jej właściwym położeniu nie mogę wprowadzić do końca wieloklina w otwór przekładni.  Wchodzi na 2-3mm i dalej nie mam siły nałożyć.  Zastosowałem lubrykant do stacyjek i kłódek.

Czy chodzi o to, że wieloklin ma bardzo małe rowki i trzeba precyzyjnie trafić w mocowanie?
Czy może jestem tylko nieudolnym idiotą i nie umiem się do tego zabrać?
Czy może jest jakieś narzędzie, które stosują fachowcy? 

Będę wdzięczny za wskazówki, jestem tak blisko a jednocześnie tak dalego rozwiązania problemu ze stacyjką.

Pacjent to XJR z 1996.
48
Warsztaty i sklepy / Odp: Opinie o warsztacie S.B.M. Brittronika, Okuniew
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Thomas1971 dnia Październik 13, 2025, 15:12:05 pm »
Witam,
Czy jest ktoś na forum, kto korzystał z serwisu S.B.M. Brittronika z Okuniewa. Jakieś opinie - za lub przeciw?

 :-thank
Bylem tam. Robilem grzanie siedzen.
Cena nie mala ale wykonanie TOP. Zadnych uwag negatywnych. Pan Sylwek ogarnia i chetnie dzieli sie wiedza.
Tomek
49
F-PACE (2015 - obecnie) / Odp: F pace , jaki silnik polecacie ?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Thomas1971 dnia Październik 13, 2025, 15:01:44 pm »
Głąbiałem ten temat, Wiele porad i rozmów z posiadaczami F-Pace,  2 litrowe podobno słabe i trzeba sie przyzwyczaić, że pomimo 250km wygląda to naprawdę słabo 8 na 10 posiadaczy tak twierdzi.
SVR bardzo mocna jednostka i jednak pali swoje, nawet jazda ekonomiczna w trybie manetek ( wcześniejsze zmiany biegów) nie wiele pomaga 5 Litrów ma apetyt na paliwo,
Najlepszym kompromisem jest po liftowy model P400 Połączenie 3 litrowej jednostki z silnikiem elektrycznym, MHEV
Co prawda nie pojedzie na samym elektryku, Ale... ten silnik elektryczny bardzo dobrze wspomaga spalinowy dając mu 100 kucyków, więc nie ma potrzeby deptać gazu, jest dynamiczny zrywny i zdecydowanie mniej chłonie od 5,0 litrowego, W mojej osobistej ocenie to najlepszy kompromis.
Polecam P400
Jak trzeba to oszczedny.
Jak trzeba to zapier....
Tomek
50
F-PACE (2015 - obecnie) / Odp: Podgrzewane siedzenia - aktywacja
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Thomas1971 dnia Październik 13, 2025, 14:59:35 pm »
Czesc
Posiadam F-Pace R-Dynamic S z 2022. Niestety zostal on zamowiony i zakupiony bez podgrzewania przednich siedzen.

Czy ktos z Was sie orientuje czy w tym samochodzie mozna zrobic grzane siedzenia? Czy w siedzeniach sa druciki i trzeba tylko aktywowac elektronike? Czy nie ma drucikow i trzeba pruc siedzenia? Moze od razu jakis warsztat byscie mi polecili?

dzieki
Tomek
Temat ogarniety.
Jak by ktos potrzebowal szczegolow to sluze pomoca
Tomek
Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10