Ta kreska wskazuje zawór EGR.
Tego zaworu raczej nic nie blokuje. Albo śruby pokorodowały albo wężyk na płyn chłodzący, który idzie pod kolektorem i łączy EGR z przepustnicą. U mnie śruby nie chciały puścić. Zlewałem kilka (naście razy WD40) i w końcu puściły.
Do tego zaworu podchodzą uszczelki metalowe. Są dostępne bezpośrednio u źródła w UK.
https://parts.jaguarlandroverclassic.com/parts/index/part/id/350.1251.3470.15550/brand/jaguar/Potrzebujesz numery 4 i 5
Nie wiem z której uszczelki z tych dwóch Ci leci Jeśli z numeru 5 to słabo. Problemem jest też to że flansza z rurki EGR wygina się w banan i różnica pomiędzy środkiem i miejscami przez które idą śruby może mieć z 1mm i wtedy uszczelka tego nie uszczelni bo jest za cienka. odkręcenie tej rurki to masakra. Ja moją cierpliwie wyrównałem gładkiej tafli z naklejonym papierem ściernym.
Biorąc pod uwagę, że kosztują tyle co nic, to dokup sobie przy okazji pozostałe uszczelki.
https://parts.jaguarlandroverclassic.com/parts/index/part/id/350.1234.3358.15227/brand/jaguar/Tu 3 i 4 uszczelki przód i tył kolektora i ewentualnie
https://parts.jaguarlandroverclassic.com/parts/index/part/id/350.1237.3377.15290/brand/jaguar/i numer 2 czyli uszczelka przepustnicy
Do tych uszczelek nie znalazłem zamienników.
Gdyby Cię naszło zdjąć kolektor to pamiętaj, że uszczelki pomiędzy kolektorem a głowicami są metalowe czyli w praktyce jednorazowe. Tu można oryginały albo zamienniki. Robi je z tego co pamiętam Victor Reinz.
A i aby Ciebie nie podkusiło rozkręcać kolektor tzn część plastikową od metalowych stopek. Tam jest uszczelka, która nie występuje jako część zamienna. Gdzieś ktoś w US dorobił takie uszczelki ale to ile za nie chce to pomyłka.
To co piszę to o eSce ale ten dolot jest identyczny.