Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1
XE (2014 - obecnie) / Odp: Wygłuszenie bagażnika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez piotrrf dnia Dzisiaj o 20:17:10 »
Super to wygląda i najważniejsze, że przyniosło oczekiwany efekt.
Gratuluję  :-bry
2
E-PACE (2017 - obecnie) / Odp: Błąd wałka rozrządu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez wtom dnia Dzisiaj o 15:35:47 »
Łańcuch może się rozciągnął i wykrywa rozjazd pomiędzy czujnikiem wału. Chociaż szukałbym najpierw w wiązce czujnika
3
E-PACE (2017 - obecnie) / Odp: Błąd wałka rozrządu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez rmazurek dnia Dzisiaj o 15:35:26 »
Camshaft Position Sensor "A" Circuit Range/Performance Bank 1 or Single Sensor - Performance or incorrect operation


The powertrain control module has detected that the component performance is outside its expected range or operating in an incorrect way
Camshaft position sensor circuit short circuit to ground, short circuit to power, open circuit, high resistance
Connector is disconnected, connector pin is backed out, connector pin corrosion
Camshaft position sensor or reference target positioning incorrect
Camshaft position sensor failure
Camshaft lobe out of position relative to ideal case
Incorrect installation
Aged / stressed component





Refer to the electrical circuit diagrams and check the camshaft position sensor circuit for short circuit to ground, short circuit to power, open circuit, high resistance
Inspect connectors for signs of water ingress, and pins for damage and/or corrosion
Check the sensor and camshaft target for damage, contamination, and correct mounting. Check camshaft timing is to specification
Install a new camshaft position sensor, only when diagnosed as failed
Check camshaft timing
Using the Jaguar Land Rover approved diagnostic equipment, clear the DTCs and retest
4
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / Odp: X308-zamek bagaznika zglupiał
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jako_tako dnia Dzisiaj o 14:11:58 »
ponaciskałem na przycisk otwierania kilka razy i wszystko wróciło do normy. Myślę, że przycisk jest do wymiany.
5
E-PACE (2017 - obecnie) / Błąd wałka rozrządu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tomek B. dnia Dzisiaj o 11:58:15 »
Witam wszystkich
Jestem posiadaczem Jaguara E-Pace z silnikiem diesla 150KM. Od jakiegoś czasu wyskakuje mi check z informacją o usterce czujnika wałka rozrządu.
Czujnik wymieniłem na identyczny z BOSCHa, jednak check dalej się pojawia.
6
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / Odp: Regulacja reflektorów X300
« Ostatnia wiadomość wysłana przez truten23 dnia Dzisiaj o 10:54:05 »
Znaczy chodzi o potencjometr w silniczku? On służy za informację zwrotną do kontrolera w silniczku, czy osiągnął zadaną pozycję.
7
XJ X350, X358 (2003-2009) / Odp: Jaguar XJ X350 zawieszenie pneumatyczne
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Prezeslaw dnia Dzisiaj o 10:20:32 »
Może niedługo będę mógł się podzielić wrażeniami po regeneracji w firmie Nagengast z Gdańska. Co do stuków, mechanik twierdzi, że czasem mogą jeszcze rozpórki pod maską jeszcze hałasować, ale amortyzatory oczywiście też. Z zamienników to ewentualnie Arnott. Bilstein był montowany w oryginale, ale kosztuje ok. 5000 zł za sztukę.
8
XE (2014 - obecnie) / Odp: Błąd ABS i cyk CYK cyk cykanie przekaźnika T4N15706
« Ostatnia wiadomość wysłana przez wtom dnia Dzisiaj o 10:11:40 »
Przekaźnik najpierw zamień z innym. Cykanie może być związane z łączeniem/rozłączaniem jakiegoś styku w instalacji. Czujnik wskazuje podobnie na problemy z elektrycznym połączeniem, sprawdź wtyczkę czujnika i złącze kompa ABSu
9
XJ X300, X305, X308 (1994-2003) / Odp: Regulacja reflektorów X300
« Ostatnia wiadomość wysłana przez chrystian dnia Dzisiaj o 10:09:26 »
Dzięki będę sprawdzał. Zauważyłem, że jak kręcę potencjometrem to też jest delikatny ruch dlatego pomyślałem o zegarku. Dam znać jaki efekt. Pozdrawiam
10
XJ X350, X358 (2003-2009) / Odp: Jaguar XJ X350 zawieszenie pneumatyczne
« Ostatnia wiadomość wysłana przez wojtek dnia Dzisiaj o 10:04:48 »
Mam dokładnie ten sam dylemat. W moim zawieszeniu mimo wymiany wszystkich możliwych elementów na nowe wciąż dochodzi do stuków z przodu. Ostatnie dwa potencjalne elementy to maglownica lub/i amortyzatory w części hydraulicznej (powietrze trzyma parę dni). Nie wiem na ile profesjonalna jest regeneracja amortyzatorów (regeneracja kompresora też miała być profesjonalna, a muszę znowu go demontować i odsyłać). Nie wiem też na ile dobre są zamienniki Bilsteina i czy będą pracowały zgodnie z założeniami Jaguara (mam wersję XJR czyli z elektrozaworem).

Póki co najbliżej mi do regeneracji i jeśli ktoś z Was to robił (w zakresie hydraulicznym), to będę wdzięczny za podzielenie się doświadczeniami.

pozdrawiam
Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10