Jeśli kolega ma nieszczelność na przykład na zaworach IMT, bo ma żółte uszczelki...
Możesz rozwinąć ? Są inne lepsze ?
Ty wymieniałaś dolne, dolne są żółte, natomiast te przy zaworach IMT (takie dwa czarne z wtyczkami po lewej stronie dolotu) - jakbyś nie daj Boże musiał wymieniać - powinny być zielone (nowy typ).
Póki co odpuść sobie gaz, regulacje i takie tam. Wydaje mi się, że szkoda pieniędzy - chyba że gazownik robi Ci to za darmo.
Po prostu poużywaj trochę auto na benzynie i napraw co trzeba, a do gazownika pojedź na koniec z w pełni sprawnym autem.
Wtedy i dla niego zadanie będzie łatwiejsze, żeby wszystko doprowadzić do ładu.
To będzie najtaniej i najszybciej.
Bardzo możliwe, że w Twoim samochodzie już nic więcej nie dolega, poza marnie wystrojoną instalacją. Ale dobrze, żebyś o tym wiedział
Plan masz dobry. Myślę że dość szybko dojdziesz do tego czy na benzynie wszystko jest OK.
PS. do samego gazownika również pojedź na benzynie, żeby po drodze się jakieś głupoty nie pojawiły.