Autor Wątek: S typ czy to anglik  (Przeczytany 6620 razy)

Offline mihalczyk

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 57
S typ czy to anglik
« dnia: Czerwiec 08, 2016, 22:39:26 pm »
Witam, szukałem xjta ale trafiłem na fajnego stypa 4.0, mam pytanie po czym poznać ze taki stype mógłbyc po przekładce? Nie mowię o typowych rzeczach dla wszystkich aut(lampy, niedoróbki itd) tylko coś czego nieda sie zmienić albo jakiś sposób gdzie to sprawdzić. Jutro jadę go sprawdzić dokładnie na stacji i na kompie, bo swieci mu silnik ale podejrzewam ze to przepustnica. Jeżeli okaże sie ze to nie jest Anglik, a problem jest tylko z przepustnica to będę posiadaczem swojego pierwszego kota. Przepustnica objawia sie tym ze zalewa go za bardzo i po klepnięciu w pedał gazu porostu najpierw go zalewa a pózniej dopiero dostaje kopa? Szarpnięcia w tym nie czuje specjalnie ale znajomy mówi ze odczuwał lekkie. Pare pytań ale byłbym wdzięczny za pomoc albo jakieś rady na co zwrócić uwagę jeszcże?

Offline Choina

  • Moderator Globalny
  • Forumowicz Daimler
  • ***
  • Wiadomości: 2.283
Odp: S typ czy to anglik
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 08, 2016, 22:46:14 pm »
Nie podniecaj się tak, tylko poczytaj na forum o silniku 4.0, a dowiesz się jakie z tym koszta się wiążą. Angol nie jest tu problemem.
Jest XE MY20, XJ6 1995
By³ X350 Sovereign 4.2 Long 2005,  X350 SuperV8 2003, X-Type 3.0 2004 i 2007, X300 Sovereign 4.0 1997, X308 Sovereign 1998, X300 Tuning Arden 4.0 Manual 1996

Offline mihalczyk

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 57
Odp: S typ czy to anglik
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 08, 2016, 22:47:49 pm »
Cats system fault pisało na blacie. Sam mam s klasę z 1986 tam to sa dopiero koszta.. Chyba ze sie mylę

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.458
Odp: S typ czy to anglik
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 08, 2016, 23:05:43 pm »
Klasa S z tamtych lat to pryszcz
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline mihalczyk

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 57
Odp: S typ czy to anglik
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 08, 2016, 23:11:21 pm »
Sugerujecie ze nie zda egzaminu na dojazdy do pracy i rozpadnie sie po drodze, dziennie 100km. Części nie sa specjalnie drogie, ale auto jest aż tak awaryjne?

Offline Choina

  • Moderator Globalny
  • Forumowicz Daimler
  • ***
  • Wiadomości: 2.283
Odp: S typ czy to anglik
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 08, 2016, 23:29:45 pm »
Skrzynia padaka, silnik porażka, nikasil, wadliwy rozrząd. Nie wierzysz, poczytaj.
Jak do amorów przedni idą przewody to daruj sobie. Gwarantowane problemy.

Części tanie? Chyba używki na allegro.
Jest XE MY20, XJ6 1995
By³ X350 Sovereign 4.2 Long 2005,  X350 SuperV8 2003, X-Type 3.0 2004 i 2007, X300 Sovereign 4.0 1997, X308 Sovereign 1998, X300 Tuning Arden 4.0 Manual 1996

Tom King 79

  • Gość
Odp: S typ czy to anglik
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 09, 2016, 06:49:05 am »
nie pakuj się w 4.0 poczytaj trochę ,poszukaj lepiej czegoś po 2002r. czyli 4.2

Offline Lemo1029

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 48
Odp: S typ czy to anglik
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 09, 2016, 07:42:59 am »
A nie masz możliwości sprawdzenia auta po numerze VIN?

Offline mihalczyk

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 57
Odp: S typ czy to anglik
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 09, 2016, 08:33:05 am »
Mam nr vin ale zaden vin dekoder mi nic nie mowi, pokazuje producenta wielka brytania, gościu powiedział, że to nie przekładka. Dzisaj będe to fizycznie sprawdzał, no zobaczymy.. Nowy rozdzielacz do s klasy z tych lat to 5 tysiecy zlotych, zepsułem go już 2 razy.. za każdym razem kupiłem używke. Czyli to auto kompletnie nie nadaje się do dalekich tras? Ktoś tym jeździ, jaki jest w takim razie złoty środek, wypytuje o tego 4.0 bo mam propozycje zamiany auta za auto.
Nikasil był stosowany szeroko w latach 1990 przez Audi, BMW, Ferrari, Jaguar Cars czyli w bmw e32 też pewnie bym coś takiego znalazł

Offline V12

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 434
  • Nowe czê¶ci zamienne Jaguar Daimler tel. 5O61122O4
    • V12.com.pl
Odp: S typ czy to anglik
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 09, 2016, 09:02:33 am »
Podaj VIN, rozkoduję.
XJR-S 6.0 Asprey#99

Offline mihalczyk

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 57
Odp: S typ czy to anglik
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 09, 2016, 09:07:09 am »
Wysłałem PW

Offline Lemo1029

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 48
Odp: S typ czy to anglik
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 09, 2016, 09:31:39 am »
Podaj VIN, rozkoduję.

A czy mogę i ja podesłać swój VIN?
Chętnie poznam jakiego koloru moja eska była kiedyś ;)

Offline mihalczyk

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 57
Odp: S typ czy to anglik
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 09, 2016, 09:42:14 am »
jest cats fault, zawieszenie mam cats, czy możliwe, że to dotyczy zawieszenia? Możliwe, że zostało zmienione na zwykłe i dlatego świeci?

Offline V12

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 434
  • Nowe czê¶ci zamienne Jaguar Daimler tel. 5O61122O4
    • V12.com.pl
Odp: S typ czy to anglik
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 09, 2016, 10:23:19 am »
Lemo1029, 3-literowy kod koloru znajdziesz na tabliczce znamionowej (PAINT).

Co do CATS-a, możliwy defekt amortyzatorów, wiązki, sterownika lub zostały wymienione na zwykłe .
XJR-S 6.0 Asprey#99

Offline mihalczyk

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 57
Odp: S typ czy to anglik
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 09, 2016, 10:59:03 am »
Jak sprawdzić czy silnik ma nikasil? Jest to zakodowane w vinie? Czy tylko po numerze silnika, wyczytałe mze nikasil w jaguarach stosowany był do sierpnia 2000 r. Auto jest z 2001 więc możliwe ze jest już bez, chyba, że s-type z silnikiem 4.0 wszystkie miały nikasil