mylisz się co do emulatora, sam widziałem 2 x-typy bez przelewu na emulatorach bez błędów na gazie, ale to temat na oddzielną dyskusje, z tym że podobno nie każdy uda się tak zestroić (jednego ma mój brat)
a takie ma znaczenie że na podsatwie masy powietrza komputer sterujący wylicza odpowiednią ilość paliwa, jaka musi zostać podana przez wtryskiwacze, jeśli komputer otrzymuje złe informacje o ciśnieniu paliwa, samochód nie otrzymuje optymalnej mieszanki i nie będzie się wręcał na obroty
przepływomierz sprawdzałeś multimetrem?? czy na oko?
najlepiej podpiąć interfejs diagnostyczny i sprawdzić jego pracę na biegu jałowym dla rozgrzanego silnika oraz maksymalną pokazywaną wartość (przy dużym obciążeniu) porównuję sie te wartości z wartościami producenta,
trzecia opcja to podmiana na 100% sprawny od kogoś z takim samym samochodem
przyczyn może być kilka o pozostałych nie wspomniałem ponieważ powodują one pojawienie się żółtej nielubianej kontrolki
nieszczelność w układzie dolotowym, niewłaściwa praca świeć, cewek itd...