Autor Wątek: Problem z kotem  (Przeczytany 29578 razy)

Offline strawinski

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 542
  • Daimler Six
Odp: Problem z kotem
« Odpowiedź #90 dnia: Styczeń 17, 2012, 09:36:17 am »
oj nie pamiętam dokładnie. przewód był między silnikiem a ścina grodziową. tyle.
x-type już nie mam także nie mogę sprawdzić.
co do "choinki" na desce to inna sprawa. coś innego ją powoduje. nie mam pomysłu.

miki151993

  • Gość
Odp: Problem z kotem
« Odpowiedź #91 dnia: Styczeń 17, 2012, 23:01:30 pm »
Jeśliby ktoś wiedział gdzie dokładnie znajduje się ten kabel to prosiłbym o dokładną informacje z góry dzięki.

BlackV6

  • Gość
Odp: Problem z kotem
« Odpowiedź #92 dnia: Styczeń 18, 2012, 01:02:06 am »
może zróbcie fotke ?

ciamajda

  • Gość
Odp: Problem z kotem
« Odpowiedź #93 dnia: Styczeń 18, 2012, 14:30:13 pm »
kolego może to coś Ci podpowie
dzisiaj zakończyłem naprawę autka- nie kota ale ...
Usterka-po nagrzaniu na postoju lub przejechaniu kilku kilometrów-auto traciło moc
samochód stał kilka miesięcy
po długich poszukiwaniach i sprawdzeniach wyszła usterka-zaśniedziałe przewody masowe przy silniku
wyczyszczone zostały wszystkie przewody i kostki-pomogło :)

miki151993

  • Gość
Odp: Problem z kotem
« Odpowiedź #94 dnia: Styczeń 18, 2012, 20:21:40 pm »
Witam. Dzisiaj kupiłem preparat do złączek rozłączałem te co widziałem z góry silnika (więcej nie miałem czasu) jutro będę patrzył resztę sprawdziłem także bezpieczniki i wszystkie OK. Zanim zrobiłem mu dzisiejszy zabieg postanowiłem go przejechać jak odpaliłem na desce była choinka a kiedy wyjeżdżałem z garażu znikła i wszystko zaczęło działać.
Jak zrobiłem jazdę próbną po zabiegu to choinki nie było i nie zrobiła się do końca. Parę kółek po podwórku i znowu utrata mocy. W czasie jazdy zerwałem parę razy a kontrolka od kontroli trakcji nawet nie zamrugała. jadąc z 12km/h wcisnąłem hantel do końca (na zamrożonym śniegu z wodą(ślisko)) a ABS nie przepuścił mi kuł i tak z 3 razy. Dodam jeszcze że z 7 dni temu próbowałem załączyć tempomat i mi się nie udało (nie umiem albo nie działa). Co to może być? Ma ktoś jakieś pomysły?  :-help :-help :-help :-help :-help
P.S
Przed zabiegiem odczytałem błędy i wyskoczyło
P0174
P1637

ciamajda

  • Gość
Odp: Problem z kotem
« Odpowiedź #95 dnia: Styczeń 19, 2012, 09:41:00 am »
daleko masz do Wrocławia????

miki151993

  • Gość
Odp: Problem z kotem
« Odpowiedź #96 dnia: Styczeń 19, 2012, 15:25:18 pm »
Do wrocka mam 120km. A czemu pytasz?

ciamajda

  • Gość
Odp: Problem z kotem
« Odpowiedź #97 dnia: Styczeń 19, 2012, 17:22:11 pm »
może coś pomogę
jutro dam Ci znać

miki151993

  • Gość
Odp: Problem z kotem
« Odpowiedź #98 dnia: Styczeń 21, 2012, 18:59:26 pm »
Mam następujące pytanie chciałbym dokładnie sprawdzić układ paliwowy po pierwsze to oczywiście dokładne ciśnienie jakie daje pompka paliwa a moje pytanie jest następujące czy jest tam regulator ciśnienia paliwa czy coś w tym stylu.  Co to jest takie okrągłe na listwie paliwa na jej środku czy to to jest regulator. Jak jest jakiś regulator ciśnienia paliwa to proszę o podanie numeru katalogowego czy coś w tym stylu.

Offline RedOctober

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.371
Odp: Problem z kotem
« Odpowiedź #99 dnia: Styczeń 21, 2012, 20:23:29 pm »
P0174 - Czujnik O2 (Bank 2) - mieszanka zbyt uboga*
P1637 napewno dobrze odczytałeś?? P0137 to - Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 2) - niskie napięcie*.

Tak więc jak masz utratę mocy to znaczy ze sonda Lamda oszukuje ci kompa że mieszanka jest za uboga i sterownik żle steruje dawką paliwa
Jaguar XJS 5,3 V12 1987
Jaguar XJ6 4,0 Sport 1996
Jaguar XE-S 3,0 V6 2015.

miki151993

  • Gość
Odp: Problem z kotem
« Odpowiedź #100 dnia: Styczeń 21, 2012, 21:14:23 pm »
Jak można sprawdzić że sonda lambda jest zepsuta ?? Można odpiąć wtyczkę i odpalić i sprawdzić czy jest poprawa ??

Offline RedOctober

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.371
Odp: Problem z kotem
« Odpowiedź #101 dnia: Styczeń 21, 2012, 21:48:02 pm »
Możesz podlaczyć voltomierz pod jej kable i sprawdzic jakieb jest na nie napięcie. Powinno skakać jak dobrze pamiętam pomiedzy 0,3 a 1,2 volta ale to nie da ci dokładnego pomiaru, ale jeśli nie będzie skoków napięcia tylko jedna stała wartość to wtedy będziesz miał 100% pewność że jest ona walnieta. stawiam że masz przednią sondę do wymiany. Najlepiej jest odczytac jakie wartości widzi komputer za pomoca diagnoskopu.
Jaguar XJS 5,3 V12 1987
Jaguar XJ6 4,0 Sport 1996
Jaguar XE-S 3,0 V6 2015.

miki151993

  • Gość
Odp: Problem z kotem
« Odpowiedź #102 dnia: Styczeń 21, 2012, 21:59:49 pm »
Czyli tą bliżej bloku czy tą po niej bo są po dwie na (Bank).

Offline RedOctober

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.371
Odp: Problem z kotem
« Odpowiedź #103 dnia: Styczeń 21, 2012, 22:02:43 pm »
Tak, ta zaraz za kolektrorem a przed katalizatorem
Jaguar XJS 5,3 V12 1987
Jaguar XJ6 4,0 Sport 1996
Jaguar XE-S 3,0 V6 2015.

miki151993

  • Gość
Odp: Problem z kotem
« Odpowiedź #104 dnia: Styczeń 21, 2012, 22:38:51 pm »
A jeśli bym wyją wtyczkę od niej to powinna być jakaś zmiana czy  tak sprawdzą cz nie. A jak ją wykręcę z kolektora i będę trzymał w ręku to będzie zmiana. Da się sprawdzić w takim stylu jak napisałem??