hejka,
Dziś kolega podpiął mnie pod komputer i zczytał błąd P1314. Wój google powiedział że to Misfire Rate Catalyst Damage Fault - Bank 2 ale nie chciał mi już lepiej wytłumaczyć co to działa(wój google). Także drodzy koledzy moglibyście łopatologicznie powiedzieć cóż to za twór? Kolega go skasował i przez czas jazdy z podpiętym komputerem (około 10min) już się nie pojawił.
Inna sprawa - autko dużo mi pali (przy bardzo spokojnej jeździe kot pije około 25-30l na 100 przebiegniętych kilometrów) i wydaje mi się że ma coś mało mocy... Można by rzec że sondy szwankują ale tu dzieje się dziwna rzecz: na sondach lambda bo po podpięciu pod komputer pokazało takież wyniki:
20:Bank 1 Sensor 1 Status 1.240 V
21:Bank 1 Sensor 2 Status 1.240 V
24:Bank 2 Sensor 1 Status 1.255 V
25:Bank 2 Sensor 2 Status 1.255 V
Na wolnych obrotach cały czas pokazuje taki wynik, przy przyspieszaniu też taki sam a przy opadaniu z wysokich obrotów napięcia spadają. Co dziwniejsze przy przełączeniu na gaz (bo takie wskazania ma na benzynie) sondy zaczynają podawać inne wartości (znaczy działają). Jak widać zapewne ma za bogatą mieszankę ale czym to może być spowodowane? bo sondy w zasadzie działają, znaczy wszystkie zachowują się tak samo, a żeby padły wszystkie 4 to też było by dziwne. Przepływomierz również zdaje się działać ale nie wiedzieliśmy jakie powinny być jego poprawne wskazania. Gdzie mógłbym znaleźć wartości jakie powinien wskazywać?
Ma ktoś jakaś idee?
Jakbym coś niejasno opisał to dajcie znać bo jakiś dzisiaj zmęczony jestem i nie wiem czy tekst jest zrozumiały
Pozdrawiam
Hubert