jak sam napisałeś masz wersję amerykańską a szukasz części na "britishparts" ,
raczej popatrz na amerykańskich stronach ,skoro samochody wypuszczane na tamten rynek różniły się od brytyjskich
to napewno są tam dostępne części zamienne
hehe szukałem bo myślałem że powinny tam być
![wstydze sie :-wstyd](https://jaguarclubpoland.net/forum/Smileys/classic/31356.png)
Najprawdopodobniej to taki jaki wskazałeś, jutro jeszcze spróbuję zdjąć osłonę i obejrzeć je dokładniej (czy macie jakieś wskazówki co do zdjęcia osłony kolektorów?-ostatnio nie dałem rady jej zdjąć, klinuje mi się gdzieś po prawej części silnika i nie widzę o co...- czy coś tam jeszcze trzeba odkręcić?)
Cholercia pewnie i tak będę je spawał bo 100 poundów za jeden z linka który podałeś na ebayu to troszku sporo
![gdwizd :-gwizd](https://jaguarclubpoland.net/forum/Smileys/classic/whistling.gif)
W U.S. są troszkę zaostrzone normy spalin i każdy Jag miał EGR, do tego możesz mieć AIR.
Ja w swoim mam dopalanie spalin, ale nie mam EGR.
Kolektory do wszystkich wersji są takie same, różnią się tylko ilością otworów 0, 1 lub 2.
Mój chyba jest z Kanady ponieważ mam obrysówki, tablicę z tyłu kwatratową, ale zegar jest wyskalowany w kilometrach (a chyba Kanada ma właśnie system metryczny?) Czy da się gdzieś w internecie sprawdzić po VINie na jaki rynek wyszedł dany egzemplarz?
Cieszę się że napisałeś że u Ciebie jest właśnie tak jak u mnie - jest aip ale nie ma egr. Już sie bałem że u mnie ktoś ukradł egr
![super :-super](https://jaguarclubpoland.net/forum/Smileys/classic/grsuper.gif)
Na razie bardzo Wam chlopaki dziękuję
![respek :-R](https://jaguarclubpoland.net/forum/Smileys/classic/grrespekt.gif)
Jeśli mi się uda to jutro tam jeszcze zerknę dokładniej i dam znać
Dobrej nocy!