Autor Wątek: How do you do  (Przeczytany 2762 razy)

Offline billbo

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 91
How do you do
« dnia: Luty 23, 2015, 08:37:50 am »
Witam wszystkich serdecznie!

Na forum trafiłem podczas poszukiwań kota :)

Zawsze chciałem mieć XJ x308. Wymarzyłem sobie czarnego, najlepiej 4.0 z jak najmłodszego rocznika i najchętniej, jakby to był jeszcze SPORT. Ale przede wszystkim chciałbym, żeby to był kot z rodowodem (ze znaną historią). Mam nadzieję, że wkrótce się to uda :)

Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Luty 23, 2015, 08:43:13 am wysłana przez billbo »

MKocial

  • Gość
Odp: How do you do
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 23, 2015, 08:41:23 am »
Powodzenia, good luck :-tylko

Offline aro

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 705
  • s-type 2000 manual lpg
Odp: How do you do
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 23, 2015, 08:52:09 am »
Witaj u nas,powodzenia w szukaniu i spełnienia marzen

Offline aru

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 659
Odp: How do you do
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 23, 2015, 09:40:20 am »
Witaj i powodzenia
XK8 (X100) 4.2 V8

Offline Maciejcat

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 2.882
  • S- TYPEK 3.0 V6 1999 piękna butelkowa zieleń
Odp: How do you do
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 23, 2015, 18:44:25 pm »
Witaj
CATERPILLAR - 30 lat minęło tak szybko

Offline Choina

  • Moderator Globalny
  • Forumowicz Daimler
  • ***
  • Wiadomości: 2.281
Odp: How do you do
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 23, 2015, 19:10:19 pm »
Witam.

Jeśli koncentrujesz się na aucie z polskiego rynku to jedyną historię jaką może mieć to historię wypadkową.
Lepiej wydać więcej i kupić auto pewne z zachodu.
Jest XE MY20, XJ6 BRG MY95
Był X350 Sovereign 4.2 Long 2005,  X350 SuperV8 2003, X-Type 3.0 2004 i 2007, X300 Sovereign 4.0 1997, X308 Sovereign 1998, X300 Tuning Arden 4.0 Manual 1996

Jaguar Parts

  • Gość
Odp: How do you do
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 23, 2015, 19:14:24 pm »
Na "zachodzie" nie ma wypadków i kolizji? Ciekawe, bo większość części sprzedaję właśnie na zachód. Jedyna różnica jest w tym, że tam naprawia się na częściach dobrych, w Polsce na jak najtańszych.

Offline Jarek104

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 393
  • X300 XJ6.. for sale..
    • JCP
Odp: How do you do
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 23, 2015, 19:22:28 pm »
optimum to przywieźć z zachodu auto od prywatnego sprzedawcy, bo w komisach już się nauczyli "polskości".
Ja tak przywiozłem osttanio mojego i jestem zadowolony
Born to drive..

Offline billbo

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 91
Odp: How do you do
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 23, 2015, 21:34:00 pm »
Dzięki za miłe powitanie! Cieszę się, że od razu mogę liczyć na wsparcie w poszukiwaniach :)

Z tego co widzę wybór w kraju jest trudny, bo ofert niewiele. Nie liczę na znalezienie egzemplarza z oryginalnym lakierem i niskim przebiegiem. Na zachodzie auta nigdy nie kupowałem i obawiam czasu, który będę musiał poświęcić na wyjazd czy formalności, choć na mobile.de wybór faktycznie większy.
Szukam w każdym razie auta regularnie użytkowanego, najlepiej przez kilka ostatnich lat przez jedną osobę, która się kotem cieszyła, a nie koniecznie szuka zarobku, wie, co w trawie piszczy i ma kilka faktur w szufladzie.

Jeżeli chodzi o dostępne w ostatnim czasie, to kilka rzuciło mi się w oczy, ale postaram się kontynuować w odpowiednim wątku.. byłoby mi miło, gdyby ktoś zerknął, doradził :)

Pozdrawiam

Offline GRZEŚ

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.544
Odp: How do you do
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 24, 2015, 09:17:16 am »
Witaj

Offline RedOctober

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.371
Odp: How do you do
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 25, 2015, 21:24:32 pm »
Witamy na forum.  :-bry :-bry
Jaguar XJS 5,3 V12 1987
Jaguar XJ6 4,0 Sport 1996
Jaguar XE-S 3,0 V6 2015.

Offline Tomaszek.maj

  • JCPF Club Member
  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 63
  • ...póki rdza nas nie rozdzieli
Odp: How do you do
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 27, 2015, 16:30:51 pm »
witaj
ja moje Jagi, kupiłem za granica,bo...
1. mam w 100% pewny przebieg, udokumentowany, przed zakupem sam w necie sprawdziłem
2. serwisowany w ASO, a później u mechaników ze specjalizacją w Jaguarach, lub mających autoryzacje BOSCH-a
3. sam, znalazłem, sam przywiozłem, sam zarejestrowałem , pierwsza rejestracja (urzad celny, skarbowy....),
4. bez posrednikow, nizsze koszty,
5. na zachodzie, najczesciej, samochody sa naprawiane w dobrych warsztatach, nie u kowali,
    sa naprawiane DOBRZE, nie TANIO !!!
6. niestety musisz byc ostrozny, bo jak pisali koledzy, syndrom "polskośći" dopadł juz handlarzy w Niemczech, Francji, Holandi, ..
    i niestety kręcą liczniki
7. kupuj najlepiej od osoby prywatnej
powodzenia    :-clap
Jaguar XJ X308, V8 4,0, 1998r
Jaguar XJS Coupe V12 5,3 , 1993r
... do ostatniej kropli oleju

Offline aro

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 705
  • s-type 2000 manual lpg
Odp: How do you do
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 27, 2015, 16:49:08 pm »
Niemiec licznika nie skreci,ale Turki a głownie oni maja komisy to nie tylko licznik skorygują ale nawet(co ja bylem w szoku) pompeczką potrafią nawet plyn do spryskiwacza zdoić..

Offline Jarek104

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 393
  • X300 XJ6.. for sale..
    • JCP
Odp: How do you do
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 28, 2015, 06:43:45 am »
wybierz sobie na mobile.de konkretny egzemplarz, pojedziemy, obadamy i zwieziemy Ci go do PL pod dom.
od rejestrowania, urzędów celnych itd są agencje, które biorą za taką operację 150zł plus opłaty.

jak coś namierzysz - zapraszam na priv
Born to drive..

Offline billbo

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 91
Odp: How do you do
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 10, 2015, 10:09:07 am »
Dzięki za wszystkie propozycje i sugestie!

Nie znalazłem na zachodnich portalach oferty, która by mi odpowiadała, więc zmieniłem taktykę i tak oto z drugiego końca Polski nad morze trafił taki piękny kot :)



1999 JAGUAR XJ X308 3.2 V8 Executive

Trochę zapomniany, ale zdecydowałem się na tani egzemplarz i doprowadzenie do stanu "everyday driver", bo nawet droższe, które oglądałem wymagały inwestycji. Założyłem mu już książkę serwisową i po pierwszych zabiegach (płyny, filtry silnika, skrzyni, olej w dyfrze, nowe pokrywy zaworów, obudowa termostatu) okazuje się, że całkiem ładnie jeździ :) W następnej kolejności zawieszenie i ogrzewanie, bo wieczorami zimno ;)

Pozdrowienia z Trójmiasta!