W zestawie masz jeszcze gumową uszczelkę - duży oring.
U mnie (x300 4.0) nie było uszczelki z nowym termostatem, jak i starej w obudowie. Niestety po skręceniu obudowy zaczęło cieknąć.
Ktoś na forum kiedyś polecał "płynną uszczelkę" Reinzosil. Ja akurat tego nie dostałem, ale użyłem silikonu wysokotemperaturowego:
![](http://www.k2.com.pl/index2.php?option=com_provider&task=img&imgid=916&no_html=1&width=250&height=250)
i jest git
Musiałem tylko dać wylecieć nadmiarowi płynu (około pół litra), żeby dokładnie oczyścić i osuszyć obudowę termostatu.
Nie wiem jak bardzo nietypowy wymiarowo jest o-ring przy termostacie, ale może warto było zrobić wycieczkę po sklepach z łożyskami i uszczelnieniami technicznymi lub nawet z częściami do ciągników, itp.
Nie mam zaufania do czerwonych silikonów "wysokotemperaturowych" bo najczęściej poddają się pod działaniem benzyny. Może ten K2 jest lepszy. Poza tym ten paskudny kolor czerwony i to w dodatku rozmazany paluchem na miejscu łączenia
![dobani :-thumpdown](https://jaguarclubpoland.net/forum/Smileys/classic/dobani.gif)
Mam nadzieję że u Ciebie tego nie ma
![Z politowaniem ::)](https://jaguarclubpoland.net/forum/Smileys/classic/rolleyes.gif)
Produkty f-my Reinz to bardzo dobry wybór
![super :-super](https://jaguarclubpoland.net/forum/Smileys/classic/grsuper.gif)
.