W zestawie masz jeszcze gumową uszczelkę - duży oring. 
U mnie (x300 4.0) nie było uszczelki z nowym termostatem, jak i starej w obudowie. Niestety po skręceniu obudowy zaczęło cieknąć. 
Ktoś na forum kiedyś polecał "płynną uszczelkę" Reinzosil. Ja akurat tego nie dostałem, ale użyłem silikonu wysokotemperaturowego:

i jest git   Musiałem tylko dać wylecieć nadmiarowi płynu (około pół litra), żeby dokładnie oczyścić i osuszyć obudowę termostatu.
 Musiałem tylko dać wylecieć nadmiarowi płynu (około pół litra), żeby dokładnie oczyścić i osuszyć obudowę termostatu.
Nie wiem jak bardzo nietypowy wymiarowo jest o-ring przy termostacie, ale może warto było zrobić wycieczkę po sklepach z łożyskami i uszczelnieniami technicznymi lub nawet z częściami do ciągników, itp.
Nie mam zaufania do czerwonych silikonów "wysokotemperaturowych" bo najczęściej poddają się pod działaniem benzyny. Może ten K2 jest lepszy. Poza tym ten paskudny kolor czerwony i to w dodatku rozmazany paluchem na miejscu łączenia 

Mam nadzieję że u Ciebie tego nie ma 

Produkty f-my Reinz to bardzo dobry wybór 

 .