Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
daimler, xj40, 1992 - tylny wozek, cale zawieszenie, regeneracja - foto story
			jagmaniac:
			
			super dzieki!!!
teraz skombinowac dynamometryczny na taka wartosc, duzy dziad
a przy okazji, zjechalem przy odkrecaniu te male srubki trzymajace tarcze hamulcowa do piasty, jest to dostepne? te srubki?
ma ktos moze link?
		
			Yoohas:
			
			Śrubkę pewnie dobierzesz w sklepie ze śrubami. Gdyż zapewne to masz na myśli:
https://www.jagbits.com/product/SF605047J.html
		
			jagmaniac:
			
			tak musze w takim razie podjechac do metalowca
dzieki wielkie yoohas, w tym tygodniu zaczynam skladanie sprzeta do kupy :) trzymajcie kciuki...
		
			jagmaniac:
			
			no i mam problem, bo odkrecilem podpore tego lozyska ktore trzyma wal napedowy
teraz kliknalem na wykaz elementow i wg obrazka powinny byc tam podkladki - ktorych u mnie nie ma: 
https://parts.jaguarlandroverclassic.com/parts/index/part/id/C01.893.89344.89344268.893442686610/brand/jaguar/
15 16
i na dodatek teraz to ruszylem, i czy tu jest wazna super precyzyjne ustawienie? czy mniej wiecej w linii ma byc?
czy bede musial jechac do jakis lebkow od walow pednych itp zeby teraz mi to wlasciwie przykrecili? czy moge to sam zrobic tylko jak?
		
			katar83:
			
			a lozysko te trzyma sie do tej podporki? Juz nie pamietam jak to wyglada, jakkolwiek ustawienie tego lozyska jest dosc precyzyjne i wazne, najlepiej farba psiknac naokolo zebys wiedzial jak je pozniej z powrotem przykrecic. Do tego jest instrukcja pozniej, ale to jest masakracja! :) Wieszac trzeba nasadki na linkach, etc, do walu, wiec najlepiej jak ci sie uda w tej samej pozycji pozniej je przykrecic. Jak nie to bedziesz mial drzenie przy 110kmh+
Kilka zdjec i jak chcesz to wiecej informacji tutaj: 
https://www.jaguarforums.com/forum/xj-xj6-xjr6-x300-26/propshaft-alignment-138118/
		
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej