Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
daimler, xj40, 1992 - tylny wozek, cale zawieszenie, regeneracja - foto story
jagmaniac:
w jakim kolorze w oryginale byla malowana grucha mostu?
dekiel jest z surowego aluminium, ok, ale grucha? czarna czy srebrna? czy moze jeszcze inaczej.
Yoohas:
Czarna. Kolor taki sam, jak cały wózek i elementy zawieszenia.
Ale teraz nie mogę znaleźć, czy połysk, czy satyna.
jagmaniac:
dzieki! oby satyna bo cala zawiecha dzis poszla w proszek i dzwonili pytac czy polysk czy satyna i powiedzialem satyna
a tymczasem piasty juz czekaja na montaz
Yoohas:
Proponuję weryfikację, czy na tym najniższym pierścieniu, po którym będzie chodził simmering, nie ma rowka. Wtedy może być wyciek.
Bez problemu można na tokarce zdjąć jakąś setkę mm i będzie git.
Progów na bieżni łożysk nie widać ale jeśli możesz to załóż nowe łożysko i sprawdź, czy nie ma nadmiernego bicia.
jagmaniac:
yoohas! wielkie dzieki - tak martwily mnie te slady na piascie, ale nie ma tam bruzd/wzerow tylko odznaczyl sie slad gdzie co jest choc twoja wskazowka o zimering moze byc celna, bo na pierwszej stronie wklejalem wam foto jak zarzygana mam obudowe piasty, zerknij - zimering od strony zewnetrznej trzyma bo sucho po obu stronach, ale od strony absu, hmm... koledzy powiedzieli ze za duzo smaru nawalil poprzednik i tak zawalone jest...
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej