Dział Techniczny > XE (2014 - obecnie)
Jakie tarcze hamulcowe tył polecacie?
M737:
do Project8 na pewno ;)
jakbyś chciał robić swapa to pamiętaj że jedna tarcza ceramiczna potrafi kosztować 20 czy 30 tysięcy zł :-V
piotrrf:
Jeżdżę Jaguarem normalnie, bez szaleństw.
Tak z ciekawości się o ceramikę pytałem.
Zwykłe heble są całkiem skuteczne.
Martino1905:
TRASA: GLIWICE do WROCŁAW, 5 minut postoju i powrót WROCŁAW--> GLIWICE, jada autostradowa 180- 200, brak awaryjnego hamowania, płynna jazda nocą,, - jaki efekt??
-->>> 3 minuty postoju, felgi z tylnej osi nie można było dotknąć, szalenie gorąca!!! Przód letni.
w pierwszą stronę po 5 dohamowaniach z 200 na 160 miałem wrażenie jakby hamulec był słabszy i tylne tarcze zaczęły bić (wyczuwalne wstrząsy na karoserii), po wystudzeniu w czasie jazdy ponownie były gotowe do użycia.
Podsumowując tylne hamulce strasznie się grzeją i zużywają
Przód praktycznie minimalne zużycie na klocku.
Gdzie leży problem??
Mechanik twierdzi, że za każdym razem rozpoczyna i kończy proces wprowadzania hamulców tylnej osi w tryb serwisowy (poprzez jakiś multi interfejs na OBD)
M737:
tryb serwisowy można zrobić procedurą bez żadnego obd, kombinacja czynności w kabinie
czym robi? oryginalnym programem SDD JLR czy jakimś chińczykiem? pytanie retoryczne...
dwa - higiena zacisków, czyszczenie prowadnic jak i gniazd, nowy smar... to bardzo prosty układ
tak naprawdę
edit : nie pamiętałem ale widze że już tu pisałem
to co - może opiszesz jak były czyszczone hamulce, jak je przygotowano do montażu i po jaką cholerę pozwalasz
się podłączać pod obd skoro wcześniej miałeś podaną w tym temacie procedurę? może chińczyk rozkalibrował ręczny
i jedziesz na ręcznym?
JohnnyB:
Panowie,
Czy dobór klocków hamulcowych do XE MY18 20t to jakaś magia jest ?
Kolejny sklep i twierdzą że bez mierzenia tarcz, klocków itp, nie dobiorą bo tam jest kilkanaście wariantów....
Czy faktycznie tak jest ?
Czy po średnicy tarczy dobiorę klocki, czy mam wyciągać stary i szukać na nim oznaczenia ?
Dzięki za info.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej