Dział Techniczny > XJ Seria I do III (1968-92)
Silnik v12 5.3 porażka czy sukces ????
Pipcyk:
--- Cytat: richie w Czerwiec 04, 2009, 11:41:27 am ---
--- Cytuj ---A oryginalny klucz jest........ ładny i tyle
--- Koniec cytatu ---
Jest cienki, długi i na podwójnym wałku byc może jest też ładny, ja nie zauważyłem;) Jeśli masz swoją sprzeczną z tym co jest na forum opinię o v12 to napisz, moim zadaniem jest to poprostu prawdziwa jednostka idealnie pasojąca do jagów. W usa jak poleci v12 to wkładają GM v8 bo miejsca jest a i skrzynia pasuje;) Moim zdaniem tem motor wcale nie powala osiągami tylko kultutrą pracy. Zreszta takie było założenie producenta.
--- Koniec cytatu ---
Przepraszam, niech mnie ktoś poprawi.
Czy ja coś złego napisałem o V12 oprócz znacznie utrudnionego dostępu??
Kocham dźwięk V12, kulturę pracy, i nawet sam wygląd tego silnika wypełniającego szczelnie całą komorę silnika
Napisałem także że oryginalny klucz do świec jest do bani i tego nie odpuszczę. Na „podwójnym wałku „ – ostre frezowanie bez promieni jest przyczyną pękania przegubu.
A cienki wałek się po prostu krzywi.
Wole profesjonalną nasadkę rurkową 16, przegub i przedłużę 1/2 cala.
To tyle.
Z reszta, dziś podbiłem przegląd, i odbyłem pierwszą przejażdżkę po trwającej ponad dwa lata renowacji.
Banan nie schodzi mi z twarzy ;D
richie:
i oby nie zchodził, bezproblemowej jazdy życzę :-tylko
adams:
Witam!
V12 to kwintesencja motoryzacji, nic lepszego nie wymyslono, krol krolow ;D ;D ;D
poz adams
kogutki:
a ja bym to nazywal krolowa. ale zgadzam sie z toba adams :-tylko
jarek-jerryjag:
Tylko jedyna fabryka na świecie wyprodukowała ponad 100000 seryjnych V12- Jaguar :-V
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej