Jagmarket > Znalezione na allegro, ebay itp.

Jaguar XJ 4.2 Super V8 (X350) 2003 r. za 35 tys. zł z Rzeszowa

<< < (4/7) > >>

Globy:
@Choina

Przepiękny ten Twój XJ.

A propos kratki - chodzi o grill czy ten wlot poniżej tablicy rej.? Można prosić o pokazanie, jaki powinien być? Np. w tym jest OK?
-> https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=250589042&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=12400&makeModelVariant1.modelId=9&maxFirstRegistrationDate=2005-12-31&minFirstRegistrationDate=2002-01-01&minPowerAsArray=263&minPowerAsArray=KW&pageNumber=1&scopeId=C

(wiem, styrany)

***

Zamówiłem zdalny raport z oględzin, wrzucę tu, jak go dostanę. Zobaczymy, przede wszystkim interesują mnie pomiary czujnikiem lakieru.

Choina:
Pierwsze modele do numeru Vin G43080 miały plastikowe kratki w zderzaku malowane koloru ni to szary, ni to grafitowy. Późniejsze wersje były nie malowane matowe. Malowane kratki są już niedostępne.

Globy:
Dzięki za info, respekt :-)

Link do raportu z oględzin:
-> https://www.autotesto.pl/dev/?id=952314294&key=49c2d70df528df507e90b0d27aa1971f (hasło: bGDE6nzd)

Ewentualnie tu screen:
-> https://we.tl/zWOEhda0XF

Niestety, pan "oglądacz" nie miał czujnika do Al, toteż informacje o przejściach blacharskich są szczątkowe.

gonzo7:
Globy - jaka jest cena takiej usługi jaką zamówiłeś?
brak miernika ALU, który kosztuje 250zł jest zabawny :)

Globy:
300 zł za oględziny + 30 zł za rozmowę z oglądającym bezpośrednio po oględzinach + prowizja nie wiem za co = 349 zł

Tak, generalnie to o pomiar lakieru mi chodziło, bo wychodzę z założenia, że mechanikę da się prawie zawsze naprawić :-)

Ja mam nawet tańszy miernik i Al mierzy bez kłopotu. Przesłałem już do firmy swoją opinię na ten temat.

Niemniej jak ktoś ma daleko/jest zapracowany, to to niezła opcja na ustalenie jakiegoś wstępnego krajobrazu sytuacji.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej