Jagmarket > Znalezione na allegro, ebay itp.
Jaguar XJ 4.2 Super V8 (X350) 2003 r. za 35 tys. zł z Rzeszowa
Globy:
Cześć i czołem,
chciałbym prosić o krytyczne opinie dotyczące poniższej oferty:
-> https://www.otomoto.pl/oferta/jaguar-xj-supercharged-396-km-ID6yOxzb.html
Jaguar XJ 4.2 V8 z kompresorem, 2003 rok, 162 000 km, Rzeszów, cena: 35 000 zł
Martwi mnie niska cena, ale podoba mi się specyfikacja. Widzę emblemat na klapie po złej strony. LPG założone "niedawno" za 4800 zł. Zawieszenie po "regeneracji" (3000 zł). W jednych rękach od prawie 3 lat.
Z góry dziękuję za wszelaką pomoc :-)
Szerokości,
M.
franiux:
W moim który miał 173000km siedzenie kierowcy było w stanie doskonałym wiec albo ktoś nie dbał albo dolicz 100000km do tego przebiegu. W tej cenie celuj raczej w 4.2 lub 3,5 bez kompresora. Jest ze 3 szt na ogłoszeniach które warto oglądać moim zdaniem.
Choina:
Brak zdjęć prawej strony samochodu. Z lewej strony przyjrzałbym się (z miernikiem) przedniemu błotnikowi i drzwiom.
Jest to pierwszy rok produkcji SuperV8, a kratki zderzaka ma od późniejszej. Auto ma koła od zwykłej wersji XJ6, a powinny być takie jak na zdjęciu poniżej. Brak dywaników z owczej wełny (fotka poniżej). Fotel styrany jak na przebieg podany w ogłoszeniu. Mój miał przejechane 210kkm i zobacz jak wyglądał. SuperV8 wychodził raczej z grillem od XJRa w chromowanej ramce.
Hooyeman:
Co do atrapek, ja również mam 03r i takie ja na zdjęciu. Jedną gdzieś zgubiełem i po vinie serwis również mi zamówił w takim kolorze. Typowo czarne miałem w aucie z 2005. Co do felg mój kupiony był na sportach, a sam zmieniałem felgi trzy razy. A to że dywaniki po tylu latavch miały by być orygianlne to już przesdada.Po zakupie kupiłem dwa komplety oem gumowe i z wełny. O ile z wełny jeszcze są ok, to w gumowym od strony kierowcy odkleja się ta miękka cześć pomimo że przejechały razem 50tys. I nie wiem gdzie jest ten styrany fotel?
marti:
A ja to jestem pod dużym wrażeniem że te wszystkie XJ-ty mają zawsze takie małe przebiegi
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej