Słupek - blok silnika z głowicą ( silnik bez kolektorów).
Modyfikacje robiłem w moim osobistym XJR'6 - jednocześnie wymieniłem podstawkę pod czujnikiem zapłonu i koło pasowe superchargera na dobry początek. ( potem doszły tłumiki, większy intercooler....)
Po modyfikacji maksymalny moment obrotowy przesunął się na niższe obroty, znacznie rzadziej używam teraz trybu sport.
Oryginalnie w 3,2 ; 4,0 i 4,0 supercharger sa takie same tłumiki końcowe - komorowe. W XJR X308 np z 2002 ( dokładnie XJR100), są tłumiki przelotowe, wykonane z inox'u z większymi średnicami rur, a w dodatku wszystko pasuje do X300 bez jakichkolwiek przeróbek.Jedynym problemem jest zdobycie tych tłumików, ale można założyć z innego XJR X308 ( 97-2003).
Jeśli jesteś zainteresowany przeróbkami, to proszę o tel wieczorem.