Dział Techniczny > XJ Seria I do III (1968-92)

XJ6 Coupe (1976) - Prośba o wsparcie

<< < (5/8) > >>

Lekkoduch:
Panowie,

Czy szyba do XJ Coupe będzie taka sama jak do XJ całej serii II? (oczywiście chodzi mi o czołową)
Dostawcy szyb do których dzwoniłem (Nordglass, carglass oraz Pilkington) mają sprzeczne ze sobą informacje...A nie jest to "pierdoła" z którą chciałbym się "bujać" miesiącami :)


Z góry wielkie dzięki za odp.

Pozdrawiam

Choina:
W katalogu Serii jest podział na SI-SII i SIII. Przednia szyba jest taka sama w Serii 1 i 2, w 3 już jest inna. Nie ma podziału na sedana i coupe.

Lekkoduch:
Dzięki serdeczne za odpowiedź :)

Swoją drogą nieźle ludzie potrafią ściemniać :)
W szyby Jana powiedzieli, że dzwonili gdzieś tam i tylko 3 sztuki im pozostały, których już się nie produkuje jak i również do XJ Coupe jest inna szyba niż do XJ serii II :) Koszt 860zł więc lepiej brać, bo taniej nie będzie jak i również 3 sztuki szybko im zejdą ze stanu i później zostanę bez szyby.
Zadzwoniłem do Pilkingtona (centrala) i rozmawiając z człowiekiem od szyb do oldtimerów powiedziano mi, że jest w Anglii fabryka, która specjalnie wykonuje nowe zamówienia na szyby do oldtimerów więc nie ma żadnego problemu :) Jedynie czas realizacji to ok. 2 miesiące. Koszt 600zł netto + wysyłka :)

Majsterwood:
Z tego co mi wiadomo to winylowy dach był przyklejany na stałe na uprzednio pomalowany dach stalowy. Z tym zdejmowaniem winylu jeśli wygląda ładnie i nie trzeba go naprawiać to bym zrezygnował. Jak sugerował którys z kolegów lepiej spróbować tylko minimalnie odkleić na końcach, aby dojść z malowaniem karoserii delikatnie pod winyl, a następnie dokleić go ponownie. Moim zdaniem nie zdejmie się winylu tak, aby go nie uszkodzić i będzie konieczność zakupu nowego. Jesli więc jest w dobrym stanie to nie warto go demontować. Słyszałem też o możliwości malowania samego winylu więc będzie można go odświeżyć.

paweln7:
Witam
Mam JX6C http://dajmlercoupexj6.blogspot.com/ ,sam go robiłem podłoga praktycznie nie była zgniła  koszt doprowadzenia go do stanu do  jazdy to 17 k PLN  a to tylko graty .roboty nie liczę a ile niespodzianek  nie ujętych w kosztorysie cię czeka .
Do zrobienia został lakier i środek.
PS. jak będziesz szukał części używanych to sprawdzaj czy pasują od limuzyny jak tak to szukaj do limuzyny a nie do COUPE  będziesz zaskoczony ceną.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej