Autor Wątek: szybki temat  (Przeczytany 9742 razy)

Offline voitec

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 878
Odp: szybki temat
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 22, 2015, 20:55:23 pm »
...tez bym chcial robic sam - ale grzebac przy V6 to trzeba byc conajmniej po technikum mechanicznym.  Ja zrobilem budowlane.  :) :) :)
Ja ukończyłem elektroniczne. Także wg mnie to nie ma znaczenia - generalnie to takie hobby mam, po prostu czasem lubię pójść do garażu i coś podłubać,a czasem idę bo muszę coś naprawić :-)
X-type 3.0 Estate '05 LPG
X-type 3.0 Sedan '01 LPG

Offline bodi

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 605
Odp: szybki temat
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 22, 2015, 21:07:45 pm »
małe sprostowanie niunia
pisząc o pogarszaniu się pracy świec w czasie miałem na myśli zmianę w przeciągu 5 minut. Czyli jest tryb awaryjny, bo świece szwankują, a niedługo potem poprawia się i jest wszystko OK. Normalnie to przecież świece w długi okresie czasu ulegają zużyciu i każdy to wie...

Ja też jestem po politechnice, ale typowo wydział mechaniczny, a nie samochodówka.
I też zdarza mi się wymieniać łożyska, końcówki drążków kierowniczych, tarcze, hamulce, elementy zawieszenia itp
Ale jeżeli chodzi o elektrykę lub jakieś czujniki to moja wiedza jest słaba i się nie podejmuję tego zrobić, bo mógłbym coś zepsuć. Ale na mój głupi rozum to jest wina jakiegoś czujnika lub ewentualnie katalizatora lub czegoś takiego...
2004 X-Type V6 3.0 AWD Automatic Black on black

Offline voitec

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 878
Odp: szybki temat
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 22, 2015, 23:21:47 pm »
małe sprostowanie niunia
pisząc o pogarszaniu się pracy świec w czasie miałem na myśli zmianę w przeciągu 5 minut. Czyli jest tryb awaryjny, bo świece szwankują, a niedługo potem poprawia się i jest wszystko OK. Normalnie to przecież świece w długi okresie czasu ulegają zużyciu i każdy to wie...

Ja też jestem po politechnice, ale typowo wydział mechaniczny, a nie samochodówka.
I też zdarza mi się wymieniać łożyska, końcówki drążków kierowniczych, tarcze, hamulce, elementy zawieszenia itp
Ale jeżeli chodzi o elektrykę lub jakieś czujniki to moja wiedza jest słaba i się nie podejmuję tego zrobić, bo mógłbym coś zepsuć. Ale na mój głupi rozum to jest wina jakiegoś czujnika lub ewentualnie katalizatora lub czegoś takiego...
Błędy wskazane przez Ciebie wg mnie sprowadzają się do ciśnienia paliwa lub jego czujnika. Proponuję wspomniane już na forum Torque i odczyt wartości z czujnika. Ewentualnie podmianę czujnika, ale lepiej to najpierw zdiagnozować. Masz tam LPG?
X-type 3.0 Estate '05 LPG
X-type 3.0 Sedan '01 LPG

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.458
Odp: szybki temat
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 22, 2015, 23:51:30 pm »
niunia troszke ogarniecia, smykalki i leci :D. Co do problemu to na pewno świece za duza przerwa. Mogło je same jak i cewki nadszarpnac. Przerwa powinna być miedzy 1, 0-1,2. Te błędy co tam znacza? (nie mam dostępu do kompa na chwile obecna)
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline voitec

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 878
Odp: szybki temat
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 23, 2015, 09:34:43 am »
P0191 - Concern with injection pressure (IP) sensor
Harness fault
Fuel filter/system restriction
Fuel system leak
Incorrect fuel pump output
IP sensor to ECM sensing circuit; high resistance, open circuit, short circuit to high voltage
IP sensor to splice in sensor supply circuit; high resistance, open circuit
IP sensor to splice in sensor ground circuit;high resistance, open circuit
IP sensor to splice in sensor ground circuit;high resistance, opencircuit, short circuit to ground, short circuit to high voltage
IP sensor failure

P1254 - Concern with throttle valve return spring and "limp-home"spring

P1582, ten błąd tylko IDS'em czy czymś innym (emwu będzie wiedział ;-) da się ogarnąć. Ale może wynikać z błędu P1254.
X-type 3.0 Estate '05 LPG
X-type 3.0 Sedan '01 LPG

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.458
Odp: szybki temat
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 23, 2015, 17:43:45 pm »
Jak na moje to wali restricted od P0191....ale to takie dumanie przez kompa :/
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline bodi

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 605
Odp: szybki temat
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 23, 2015, 18:34:21 pm »
no to czyli przyczyna tkwi w LPG
jeżeli masz racje
2004 X-Type V6 3.0 AWD Automatic Black on black

Offline voitec

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 878
Odp: szybki temat
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 23, 2015, 18:50:57 pm »
no to czyli przyczyna tkwi w LPG
jeżeli masz racje
Podobno ten http://lpg.sklep.pl/emulator-cisnienia-paliwa-acon-agis-fpe-p-27.html załatwi temat.
X-type 3.0 Estate '05 LPG
X-type 3.0 Sedan '01 LPG

Offline bodi

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 605
Odp: szybki temat
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 23, 2015, 19:20:51 pm »
a masz kogoś znajomego kto ten emulator ma założony?
Interesuje mnie ten temat, ale już wiele teorii było i żadna niestety nie potwierdzona.
Gdyby on rzeczywiście pomógł, to od razu bym zakupił...
2004 X-Type V6 3.0 AWD Automatic Black on black

kurak22

  • Gość
Odp: szybki temat
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 23, 2015, 20:38:39 pm »
filar12 prawdę Ci powie/zainstaluje po miesiącu czekania w kolejce  :-W  :-K

Offline voitec

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 878
Odp: szybki temat
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 23, 2015, 21:32:39 pm »
a masz kogoś znajomego kto ten emulator ma założony?
Interesuje mnie ten temat, ale już wiele teorii było i żadna niestety nie potwierdzona.
Gdyby on rzeczywiście pomógł, to od razu bym zakupił...
U mnie historia była taka, że był zwykły stały emulator i waliło checka. Kupiłem taki programowalny, zacząłem zakładać, ale emulator nie ogarniał sygnału obrotów, który miałem podłączony do kompa LPG - było podpięte pod czujnik wałka - przez co pokazywał dziwne odczyty obrotów, jeździłem tak przez chwilę, ale dalej waliło check, no bo emulator nie był poprawnie skonfigurowany. Któregoś dnia odłączyłem emulator, skasowałem błędy i błędy już nie powróciły :-D Nie wiem czy mam przelew zrobiony czy nie, ale pewnie tak. Gaz był montowany za czasów poprzedniego właściciela więc nie wiem czy była jakaś walka przy zbiorniku.
X-type 3.0 Estate '05 LPG
X-type 3.0 Sedan '01 LPG

Offline q_nerk

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 584
Odp: szybki temat
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 23, 2015, 21:48:30 pm »
ja u siebie mam staga qmax i wbudowany emulator póki co ogarnia temat, jak narazie jedyne błędy mam od absu

Offline bodi

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 605
Odp: szybki temat
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 14, 2016, 18:39:09 pm »
Dzisiaj podczas regeneracji reduktora dowiedziałem się, że mam w swojej LPG BRC wtryski pomarańczowe. W opisie jest, że nadają się do silników osiągających do 27KM z cylindra - czyli w v6 tylko do 162KM. Natomiast żółte do 40KM z cylindra i według tego powinienem mieć wsadzone żółte tym bardziej, że nie ma różnicy w cenie. Ktoś mi może wyjaśnić dlaczego instalatorzy montują za słabe notorycznie jeżeli i jedne i drugie kosztują tyle samo???
2004 X-Type V6 3.0 AWD Automatic Black on black

cyberda

  • Gość
Odp: szybki temat
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 14, 2016, 21:12:59 pm »
Bo takie mu rzadziej schodzą i leżały na magazynie - zasada: sprzedać klientowi to co mu się chce sprzedać, a nie to co on chce kupić ....

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.458
Odp: szybki temat
« Odpowiedź #29 dnia: Styczeń 14, 2016, 21:53:10 pm »
Gazownicy nie maja magazynu zazwyczaj. Hurtownia im dowozi. Albo głupi albo no nie wiem....
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8