W trakcie akcji pojawia się setki nowych pytań i sugestii. Może się komuś przydać, więc napiszę a przy okazji zapytam.
Sugestia 1
Zostawić kompletny nowy silnik 3,0
... raczej mało realne. Sterowanie w 2,7 to Siemens a w 3,0 Bosch
daje wtryski inne ta sama równica. PWC w 2,7 daje 1.650 bar a w 3,0 2000 bar.
Co do turbin to w 2,7 sa 2* 1544 Garreta a w 3,0 jest mała 1444 i 1749.
Tu pytanie czy wiecie jak to sjest sterowane w obu silnikach - czy jedna mapa do 2 turbin czy 2 mapy?
Czy w 3,0 jest zawór odcinający mała turbinę przy obrotach np. ? 3200RPM jak w BMW 535?
A może jest jakiś inny zwór w dolocie i czy jest sterowany z ECU. Jełsi tak to modyfikacja nie ma szans łatwego powadzenia.
Jeśli tak, to włożenie nowych turbin do 2,7 tez niema sensu, no chyba, ze wcisnę 2* większe czyli 1749 ;ale t kolejne koszty i przeróbki być może pozbawione sensu bo nie wiem jaka jest wydajność wtrysków. Niby turbo jest na 160PS czyli wyda około 300 koni. Ale ile mogą wtryski?
Przy okazji - może się kmuśprzyda - tu mamy link do turbin występujących w Jaguarze:
http://www.turbomaster.info/eng/applications/passenger_cars/jaguar/