Autor Wątek: Błąd P1316 Injector Driver Module,P1143 Air Assist Control Valve Range/Performac  (Przeczytany 3969 razy)

banachr70

  • Gość
Mógłby ktoś przetłumaczyć,z góry dziękuje
« Ostatnia zmiana: Luty 04, 2012, 20:54:41 pm wysłana przez banachr70 »

Offline tomasz

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 626

Offline tomasz

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 626
poszukaj jeszcze tutaj

LINK
« Ostatnia zmiana: Luty 04, 2012, 21:45:25 pm wysłana przez kogutki »

Offline kogutki

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 9.005
  • free milk for free cats
a moze kolega banachr70 zamiast prosic o pomoc lingwistyczna po prostu napiszy w czym jest problem?

tomasz, tych bledow nie ma w liste po polsku.

Offline tomasz

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 626
zuwazylem dlatego wkleilem link do podobnych tematów , w których występuje jeden z błędów

Offline RedOctober

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.371
Bez podania objawów  :- pojecia, to mogę ci poradzić sprawdzić świece, cewki w związku z pierwszym błędem. Co do drugiego to komp ma problem ze sterowanie obiegiem powietrza na wolnych obrotach. Ale to może być związane z pierwszym błędem. Podaj jakiego kotka masz dokładnie oraz jakie objawy choroby go gnebią.
Jaguar XJS 5,3 V12 1987
Jaguar XJ6 4,0 Sport 1996
Jaguar XE-S 3,0 V6 2015.

banachr70

  • Gość
mam s-tytpe 2.5 benzyna po lifcie,gdy odpalam rano(zimny silnik)na wolnych obrotach szarpie,gaśnie,gdy się rozgrzeje jest w porządku

banachr70

  • Gość
Zapomniałem dodać że w oleju silnikowym czuć benzyne

Offline RedOctober

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.371
Cyli masz na sto procent do sprawdzenia wtryski, swiece i cewki. Paliwo nie jest spalane w cylindrze i wymywając olej w pierścieni dostaje sie do oleju. Najpierw sprawdź dobrze cewki i świece. To jest najczęszcza awaria w tych silnikach. Ja go odpalisz na zimnym silniku i ci zgaśnie lub się zadławia to go zgas i sprawdź jak wyglądają świece. Jak któraś będzie mokra to znaczy ze na tym cylindrze jest brak iskry. Podmień jeśli masz możliwość wtedy cewkę i wyczyść świece i odpal na nowo. Jak się poprawi to masz koniec kłopotów. Jeśli nadal będzie to samo a masz pewność że nowa cewka jest dobra, to muszisz sprawdzić czy wtryskiwacz nie leje.
Jaguar XJS 5,3 V12 1987
Jaguar XJ6 4,0 Sport 1996
Jaguar XE-S 3,0 V6 2015.