JWDS 
Bo te wszystkie zabawki na ELM możecie sobie powrzucać w buty tylko. Ktoś, kto miał do czynienia z diagnostyką (a nie zabawą i udawaniem diagnostyki) powie, że do Jaga niestety ale nie ma taniego sprzętu. 
Z nowymi elementami wracam do dyskusji z Wami.
Kolega Cyberda, w pieknym miescie Bath na Wyspie urzedujacy polecil mi skaner ktory
pracuje dobrze z Jego kotem - 2,1 l. V6 A.A. 2002.  Mam takiego samego.
Zamowilem, zaplacilem i przez Niderlandy otrzymalem scaner pod wezwaniem :
Maxi Scan MS 309. 
Podlaczylem go wczoraj do mego kota i wskazal mi P1111 - co mnie ucieszylo.
Ale ciekawosc moja popchnela mnie do sprawdzenia "zamrozonych ramek"
Oto ich odczyty:
DICFRZF           P1642
FUELSYS1               CL
FUELSYS2               CL
LOAD...PCT(%)     17,6
ETC (C)                  78
SHRTFTI (%)          5.5
LONGFTI (%)          4.7
SHRTFTI (%)           4.7
LONGFT2(%)           2.3
MAP ( kPa )              40
RPM (/min )            730
Vss ( km/h)                0
IAT (C )                     31
MAF (g/s )                 3.28
TP ( % )                     0.0
Wiem co oznaczaja RPM i Vss.  Pytam dlaczego ukazuje sie P1642 skoro najpierw bylo P1111.
Co oznaczaja pozostale skroty i co mozna Wg nich sadzic o stanie kota mojego.
Licze na kolegow Cyberde, grhr i eMWuGSM , ktorzy juz mi pomagali w przeszlosci.
Pragne nieskromnie zaznaczyc ze jestem pierwszym w tym temacie, ktory poruszyl
zagadnienie "zamrozonych ramek"- jesli sie nie myle...
I jeszcze jedno... Po odlaczeniu skanera, kiedy wracalem do domu nie dzialaly liczniki obrotow, szybkosci i temperatury. Palila sie kontrolka baterii - voltomierz wskazywal ladowanie na 15V.
Po kilku godzinach wszystko wrocilo do normy za wyjatkiem pomaranczowej kontrolki ktora wskazuje jakies nieprawidlawosci pracy silnika.
Kociak smiga bez zarzutu - jak moge wykasowac ta kontrolke? 

 i  
