Autor Wątek: JAGCAR w Warszawie  (Przeczytany 18345 razy)

Angus73

  • Gość
JAGCAR w Warszawie
« dnia: Czerwiec 22, 2012, 10:03:54 am »
Na temat tego zakładu powiedziano już wiele dobrego i muszę przyznać, że Panowie conajmniej utrzymują wysoki poziom usług. Pełna elastycznośc, bardzo dobra jakość wykonania. Robiłem u nich już wiele rzeczy i na pewno na tym nie koniec. Nigdy nie było problemu ze skontaktowaniem się, zamówieniem części, można samemu przywieźć części a oni skupią się na robocie. Pełna specyfikacja każdej naprawy, kosztorys bardzo szczegółowy. Potrafią docenić również lojalność klienta. Bardzo polecam.
Pozdrawiam wszystkich.

Necronometr

  • Gość
Odp: JAGCAR w Warszawie
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 18, 2012, 15:59:18 pm »
Niestety pozory mylą i mimo profesjonalnego przyjęcia, świetnego wystroju w części gdzie jest przyjmowany klient, dokładnego kosztorysu ze specyfikacją napraw itp... panowie po prostu nie są do końca uczciwi, szczególnie z nowymi klientami... tuleje zostały wymienione na mniejsze z innego modelu (!) i docisnięte tak aby "przeżyć" ze 2000 tyś km... niektóre usterki były wycenione na ogromne kwoty a okazało się że np.: kabel zasilajacy był zwyczajnie odpięty: przykład lusterka -> wkład nie grzał -> do wymiany ponieważ jest uszkodzony -. 250 ZŁ okazało się że został odpięty od zasilania - czy to stało się w trakcie przeglądu?... nie wiem, nie chce spekulować ale pozostało bardzo nieprzyjemne wrażenie że tak właśnie było. Takich numerów było więcej.
Znalazłem warsztat na Młodnickiej 58 który specjalizuje się w S-Type, warsztat wygląda fatalnie z zewnątrz, pokazałem im kosztorys i plan napraw z JAG-CAR i to ci Panowie pokazali mi kilka usterek które były kompletnie wyssane z palca -> zrobili je za darmo... Zrobiłem u nich całe zawieszenie i do dziś (minął rok) nie miałem najmniejszego problemu czy to z tulejami czy z drążkami stabilizatora czy czymkolwiek... ponadto Panowie nie robią żadnych niespodzianek po naprawie (nagle zwiększające się koszty) i dotrzymują terminów. Pełen profesjonalizm bez fajerwerków (kawa, ciasteczka, papier firmowy...) ale PROFESJONALNIE i w naprawdę dobrej cenie.

Offline aru

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 659
Odp: JAGCAR w Warszawie
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 21, 2012, 08:59:27 am »
Ja niestety mam podobne wrażenia. Przez rok serwisowałem XK8 w JagCar. Jeśli chodzi o grube sprawy to serwis był bardzo fachowy. Niemniej jednak nie obyło się bez wpadek:
- po zakupie nie działały spryskiwacze reflektorów, usterka została opisana jako do dalszej diagnostyki z uwagą, że być może zostały założone ksenony i spryskiwacze nie będą działać w ogóle. W Altamirze od razu zajrzeli do bezpieczników i okazało się, że brakowało przekaźnika. Założyli gratis.
- po wymianie oleju w silniku korek spustowy był niedokręcony i był wyciek. Musiałem podjechać jeszcze raz.
- Po wymianie poduszki silnika brakowało śruby mocującej. Albo była niedokręcona i wypadła, albo w ogóle nie była założona. Tak czy owak nie powinno się zdarzyć
- Po wymianie tarcz i klocków (oryginały) zamówionych prze JagCar po ok 300 km zaczęły się mocne wibracje. Wadliwe tarcze zostały bez problemów wymienione, ale mam wątpliwości czy za pierwszym razem nie zostały założone jakieś kiepskie zamienniki. Podkreślam, że nie mam żadnych dowodów, że tak było.
Nie była to jedna wpadka, ale kilka i postanowiłem sprawdzić Altamirę. Od roku serwisuję tam XK8 a niedawno dołączył XJR. Pełen profesjonalizm i jak do tej pory bez niespodzianek. Polecam. Ceny też niższe.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 21, 2012, 09:04:55 am wysłana przez aru »
XK8 (X100) 4.2 V8

Angus73

  • Gość
Odp: JAGCAR w Warszawie
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 01, 2012, 15:00:03 pm »
Hmmm, to faktycznie niezbyt pochlebne doświadczenia. A jeśli chodzi o serwisowanie starszych modeli, dokłądnie XJ6 z 84r, 4,2., który z tych trzech zakładów polecilibyście?
Pozdrawiam,

Offline aru

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 659
Odp: JAGCAR w Warszawie
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 05, 2012, 09:20:17 am »
Ja polecam Altamirę. W zakładzie non stop można spotkać starsze modele (XJ, XJ-S, E-type). Warto sprawdzić i przekonać się samemu.
XK8 (X100) 4.2 V8

Jagix

  • Gość
Odp: JAGCAR w Warszawie
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 08, 2012, 16:16:55 pm »
Witam. Widzę Panowie, że zdania na temat JAGCAR są podzielone. Opiszę swój przypadek. W moim X typie miałem problem z samoczynnym rozładowywaniem się akumulatora i okresowym brakiem ładowania. Korzystałem z usług różnych mechaników i serwisów od Jaguarów, w tym polecanych na forum. Wymieniono mi akumulator, alternator, sugerowano usterkę zegarów, komputera silnika i inne takie bzdury. Bez efektu. Znajomy który jest również posiadaczem kotka, polecił mi panów z JAGCAR. Przyczyna okazała się prozaiczna. Usterka instalacji elektrycznej. Podobno zgnił kabel gdzieś tam przy alternatorze i nie doładowywało baterii. Po tej naprawie byłem jeszcze na przeglądzie. Myślę że będę ich stałym klientem. Jeśli chodzi o mnie to mogę ten serwis polecić z czystym sumieniem.  :-clap

Offline Choina

  • Moderator Globalny
  • Forumowicz Daimler
  • ***
  • Wiadomości: 2.283
Odp: JAGCAR w Warszawie
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 08, 2012, 17:53:16 pm »
sebol_1975 nie rozumiem, możesz jaśniej?
Jest XE MY20, XJ6 1995
By³ X350 Sovereign 4.2 Long 2005,  X350 SuperV8 2003, X-Type 3.0 2004 i 2007, X300 Sovereign 4.0 1997, X308 Sovereign 1998, X300 Tuning Arden 4.0 Manual 1996

MKocial

  • Gość
Odp: JAGCAR w Warszawie
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 08, 2012, 17:57:13 pm »
Ten Pan na zdjęciu to Pan Paweł, współwłaściciel firmy Jagcar ;D Znam go.

Jag Daniels

  • Gość
Odp: JAGCAR w Warszawie
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 08, 2012, 18:02:10 pm »
Chyba mu teraz łyso jeśli to czyta :-hehe

TYGRYS3

  • Gość
Odp: JAGCAR w Warszawie
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 08, 2012, 18:02:55 pm »
więc napewno będzie ich stałym klientem  :-hehe :-hehe :-hehe
a jak się sprawa walnęła to jeszcze prosi o usunięcie postów ,bo nie zgadza się na publikacje profilu
(który jest ogólnodostępny) ,trzeba miec tupet  :-gwizd

Offline Skiciu

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 576
Odp: JAGCAR w Warszawie
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 08, 2012, 18:51:39 pm »
a miało być tak pięknie  :-hehe
XE Portfolio 25d AWD 18'
X308 4.0 Sovereign 00'
X-Type 2.0d 07'
-----------------------
Why drive any other car when you can drive a Jaguar?

Offline Jaguar Wroc³aw

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 462
Odp: JAGCAR w Warszawie
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 09, 2012, 19:18:49 pm »
Może by skasować za kryptoreklamę ?

lysyyy

  • Gość
Odp: JAGCAR w Warszawie
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 09, 2012, 19:31:16 pm »
Zostawić to! Niech każdy ma możliwość oceny takiej sytuacji...   :-gwizd

Offline Jaguar Wroc³aw

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 462
Odp: JAGCAR w Warszawie
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 09, 2012, 20:31:31 pm »
chodziło mi o skasowanie $$$ tego typa za umieszczenie reklamy

Jagix

  • Gość
Odp: JAGCAR w Warszawie
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 10, 2012, 10:39:09 am »
Witam Wszystkich Forumowiczów

Myślę że należy się Wam parę słów wyjaśnienia. Mój post w którym podszyłem się pod klienta był zupełnie nieprzemyślany i teraz, kiedy pierwsze moje emocje opadły postąpiłbym zupełnie inaczej. Musicie jednak zrozumieć moja sytuację.
   Prowadzimy warsztat wiele lat, ciężko pracujemy na dobrą opinię i zawsze kierujemy się zasadą – nie zostawiamy klienta z problemem samemu sobie. Zawsze do każdego przypadku podchodzimy z pełnym zaangażowaniem, nikt z nas nie jest jednak wszechwiedzący i nieomylny. Prowadząc działalność często zdarzają się sytuacje od nas niezależne , bądź zwyczajne ludzkie błędy. Nie zdarza się jednak abyśmy zostawili klienta w takim przypadku samego, oczywiście jeśli tylko się do nas zgłosi i da nam szansę naprawić błąd.
   Stąd właśnie wzięło się moje wzburzenie kiedy przeczytałem post użytkownika S-typa w którym zarzucił nam wręcz celowe działanie na niekorzyść klienta. Postarajcie się postawić w mojej sytuacji. Krew mnie zalała i w tym momencie nie myślałem zupełnie jasno i zrobiłem głupotę (chodzi o post jako niby-klient)
   Jestem jednak przekonany że są wśród Was również tacy, którzy kiedyś korzystali lub wciąż korzystają z naszych usług i są zadowoleni. Weźmy chociaż "Angus73" (bardzo pozdrawiamy), również "aru" , pomimo iż miał jakieś zastrzeżenia i uwagi to nie zostawiliśmy go na lodzie tylko staraliśmy się doprowadzić do sytuacji w której klient będzie zadowolony. (również pozdrawiam serdecznie)
   Jeśli zaś chodzi o "Necronometr" – nie kojarzę w ogóle takiego klienta, zarzut jakoby włożyliśmy komukolwiek tuleje od innego modelu auta niż potrzeba, jest kompletnie bez sensu. Jeśli traktowalibyśmy w ten sposób naszych klientów to nie byłoby juz po nas śladu dawno temu. Nie można podchodzić do klienta jak do "jednorazowej przygody" , raczej jak do "długotrwałego romansu"    
   Jeśli pozwolicie nie będę usuwał konta z tego forum , a wręcz przeciwnie, w miarę możliwości postaram się, jeśli tylko będę potrafił pomóc przy Waszych problemach.

                        Pozdrawiam Jagix (Jagcar)