Mam kilka pytań:
1. Czy zawór rozprężny, który jest inny do 1992 i dla roczników 1993/1994 jest inny właśnie z uwagi na inny czynnik czy moge zostawić ten starszego typu (nawet nowy, bo jest to dostępne). - nie. to tylko zmiana konstrukcyjna wynikająca z innych przyłączy
2. Czy w zaworach rozpręznych do 92 i od 93 są inne gwiny co oznacza, że przewody nie będa pasowały? - są inne. zawory nie są wymienne między sobą. starego typu sa dostępne bez problemu i sa tańsze
3. Osuszacze tez jak widze na zdjąciach sa różne do 92 i od 93, ale zakładam, że jak będzie nowy to jemu wszystko jedne czy będzie działał na R12 czy R134a. No chyba, że się mylę? - są różne i stare są dostępne - nowe osuszacze, osuszacz pracuje na wszystkich czynnikach
4. Czy sprężarka z roczników 93-94 podejdzie bez problemu do 1990? W sensie czy ją zamontuję bez problemu w miejsce tej na R12? - nie, nie są takie same jak przełożysz z mocowaniem to wejdzie i będzie pasować, ale musisz razem z wężami
5. Z tego co wiem to inne są węże z uwagi na inne wyjście w sprężarce poliftowej. Wyobrazam sobie, że jestem w stanie zakuć nowe węże z końcówkami przy sprężarce od polifta (po 93), a z drugiej strony zostawić od przedlifta. Czy się mylę i moja hybryda nie ma sensu?? - nie ma sensu
ja uruchomiłem swoją na R12 i pracuje rewelacyjnie. jak chcesz zrobić konwersję i masz sprawną sprężarkę to wymieniasz tylko wszystkie oringi, osuszacz, wylewasz olej ze sprężarki i wymieniasz w niej główny uszczelniacz, zakładasz nowego typu zawory do napełniania na wężach (są wykręcane), nowy olej estrowy do sprężarki, czynnik i tyle.