I zapewne ewentualne sprowadzenie tego wiązałoby się najwyżej z dodatkowymi kosztami w postaci zapłaty za przesyłkę.
TEN aż tak daleko to nie jest
.
Tak jak napisał Qba 4 sondy, dodatkowo brak immobilizera także inny ECU Security,
inny body processor i parę pierdółek. Oczywiście wiesz, że są inne światła przednie,
ale czy wiesz, że w wersji US obrysówki się palą (w EU nie).
W związku z tym są inne komputery do lamp, a one w starszych X300 płatały figle.
W US silniki chodzą na gorszej benzynie i ponoć nie jeżdżą tak jak EU.
Choina to potrafi sprowadzić na ziemię...
Ale to dobrze
Ze światłami wiem, że są inne ( mam Yamahę w wersji USA ) i zwłaszcza to mi się podoba
Światła mijania są symetryczne, pomarańczowe postojówki w kierunkowskazach i świecące obrysówki. Pewnie radio jest bez RDS-u i nie wiem czemu ci biedni Amerykanie nie mają korektorów świateł mijania?
To że silniki chodzą na gorszej benzynie to u nas może być na plus
, bardziej martwi mnie ta odmienna elektronika. A pewnie nie bardzo można zeuropeizować Jaguara-amerykana ( oświetlenie ) przez wymianę modułów elektronicznych i zmianę lamp. Choć z drugiej strony jakoś to chyba robią fachowcy od europeizacji amerykańskich wynalazków.
Może warto przypomnieć sobie adres Wujka w USA albo zaleźć nowego?