Autor Wątek: Niedogrzewanie silnika  (Przeczytany 8799 razy)

qbaty

  • Gość
Odp: Niedogrzewanie silnika
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 25, 2010, 15:35:51 pm »
Jak Ci się nie chce kombinować z własną "produkcją" uszczelek to zeskanuj mi tylko cz. 1 ( tzn. powierzchnię styku cz. 1 i 5 ) to Ci wytnę z gambitu 0,8 mm i wyślę.
Ceva - dzięki za chęci  :-K :-super
Oryginalna uszczelka kosztuje grosze, więc nie ma co kombinować z rozkręcaniem, skanowaniem, kupowaniem całych arkuszy gambitu...
Dogadałem się już z Jakubem32 - podeśle mi i oring, i uszczelkę  :-thank
Tylko teraz się zastanawiam co zamontować - oring, uszczelkę, czy oba  ??????

Bogdan Miller

  • Gość
Odp: Niedogrzewanie silnika
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 25, 2010, 15:39:02 pm »
o-ring w xj40, gasket w x300

a czytać potrafisz?

qbaty

  • Gość
Odp: Niedogrzewanie silnika
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 25, 2010, 15:45:11 pm »
a czytać potrafisz?
Potrafię.
Jakub32 napisał mi, że w x300 dodatkowo, oprócz oringu, stosuje się uszczelkę, więc wolę zapytać.

Bogdan Miller

  • Gość
Odp: Niedogrzewanie silnika
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 25, 2010, 15:58:52 pm »
można i O-ring i uszczelka i silikon k2 i k3-9 oraz poliuretanowa pianka budowlana na raz. sam podałeś szkic gdzie widać ze tylko uszczelka.

qbaty

  • Gość
Odp: Niedogrzewanie silnika
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 25, 2010, 16:01:31 pm »
Bardzo dziękuję Ci Bogdanie za Twoje cenne rady  :-K

Jakub32

  • Gość
Odp: Niedogrzewanie silnika
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 25, 2010, 16:23:57 pm »
Wejdzie i oring i uszczelka. Oring wchodzi na kołnierz obudowy, a usczelka na styczną. Jak kupisz termostat w britishparts to masz w zestawie jedno i drugie.

proszę, http://www.britishparts.co.uk/.sc/ms/dd/Jaguar%20XJ40--Cooling-Heating/382/THERMOSTAT%20KIT

Wymieniałem termostat sam rok temu i tylko dlatego nie wykorzystałem uszczelki, że wcześniej jej nie było, a cenię oryginał
« Ostatnia zmiana: Styczeń 25, 2010, 16:28:23 pm wysłana przez Jakub32 »

jag-max

  • Gość
Odp: Niedogrzewanie silnika
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 25, 2010, 16:26:51 pm »
tak, bo to zestaw uniwersalny w bp.

http://www.britishparts.co.uk/.sc/ms/dd/Jaguar%20XJ40--Cooling-Heating/382/THERMOSTAT%20KIT

THERMOSTAT AND SEAL KIT
XJ40 - XJ6 3.6 / 4.0 1987 - 1994
X300 - XJ6 3.2 / 4.0 AND XJR 4.0 1995 - 1997
XJS 4.0 AJ16 ENGINE ALL MODELS TO 1996

uszczelka do x300, o-ring do xj40

Jakub32

  • Gość
Odp: Niedogrzewanie silnika
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 25, 2010, 16:31:29 pm »
Większy problem czeka Cię, jeśli cieżko będą Ci się odkręcać śruby. Jeśli tak obejrzyj ich gwinty po wykręceniu. Jak są uszkodzone, musisz wyczyścić gwinty w obudowie gwintownikiem, i dać nowe śruby - takie 8 z kołnierzem - też posiadam w zapasie.

nowicjusz

  • Gość
Odp: Niedogrzewanie silnika
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 25, 2010, 17:09:41 pm »
jesli kupujesz markowe zamienniki to powinien byc oring w zestawie ale mimo wszystko nawet w fabryce dodatkowo smaruje sie obudowe klejem na bazie silikonu .

qbaty

  • Gość
Odp: Niedogrzewanie silnika
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 25, 2010, 20:15:53 pm »
jesli kupujesz markowe zamienniki to powinien byc oring w zestawie ale mimo wszystko nawet w fabryce dodatkowo smaruje sie obudowe klejem na bazie silikonu .
Teraz nie ma już co o tym gadać - termostatem poratował mnie kolega, który kiedyś kupił i nie wykorzystał.
Ale dzięki za wszystkie rady - ja następnym razem będę już wiedział wszystko o termostatach ;) a mam nadzieję, że inni też skorzystają  :-super

 :-thank :-thank :-thank