Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Niedogrzewanie silnika

<< < (4/5) > >>

qbaty:

--- Cytat: __ceva__ w Styczeń 25, 2010, 13:54:45 pm ---Jak Ci się nie chce kombinować z własną "produkcją" uszczelek to zeskanuj mi tylko cz. 1 ( tzn. powierzchnię styku cz. 1 i 5 ) to Ci wytnę z gambitu 0,8 mm i wyślę.

--- Koniec cytatu ---
Ceva - dzięki za chęci  :-K :-super
Oryginalna uszczelka kosztuje grosze, więc nie ma co kombinować z rozkręcaniem, skanowaniem, kupowaniem całych arkuszy gambitu...
Dogadałem się już z Jakubem32 - podeśle mi i oring, i uszczelkę  :-thank
Tylko teraz się zastanawiam co zamontować - oring, uszczelkę, czy oba  ??????

Bogdan Miller:

--- Cytat: daniel w Styczeń 25, 2010, 12:49:09 pm ---o-ring w xj40, gasket w x300

--- Koniec cytatu ---

a czytać potrafisz?

qbaty:

--- Cytat: Bogdan Miller w Styczeń 25, 2010, 15:39:02 pm ---a czytać potrafisz?

--- Koniec cytatu ---
Potrafię.
Jakub32 napisał mi, że w x300 dodatkowo, oprócz oringu, stosuje się uszczelkę, więc wolę zapytać.

Bogdan Miller:
można i O-ring i uszczelka i silikon k2 i k3-9 oraz poliuretanowa pianka budowlana na raz. sam podałeś szkic gdzie widać ze tylko uszczelka.

qbaty:
Bardzo dziękuję Ci Bogdanie za Twoje cenne rady  :-K

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej