Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
Niedogrzewanie silnika
Jakub32:
Wejdzie i oring i uszczelka. Oring wchodzi na kołnierz obudowy, a usczelka na styczną. Jak kupisz termostat w britishparts to masz w zestawie jedno i drugie.
proszę, http://www.britishparts.co.uk/.sc/ms/dd/Jaguar%20XJ40--Cooling-Heating/382/THERMOSTAT%20KIT
Wymieniałem termostat sam rok temu i tylko dlatego nie wykorzystałem uszczelki, że wcześniej jej nie było, a cenię oryginał
jag-max:
tak, bo to zestaw uniwersalny w bp.
http://www.britishparts.co.uk/.sc/ms/dd/Jaguar%20XJ40--Cooling-Heating/382/THERMOSTAT%20KIT
THERMOSTAT AND SEAL KIT
XJ40 - XJ6 3.6 / 4.0 1987 - 1994
X300 - XJ6 3.2 / 4.0 AND XJR 4.0 1995 - 1997
XJS 4.0 AJ16 ENGINE ALL MODELS TO 1996
uszczelka do x300, o-ring do xj40
Jakub32:
Większy problem czeka Cię, jeśli cieżko będą Ci się odkręcać śruby. Jeśli tak obejrzyj ich gwinty po wykręceniu. Jak są uszkodzone, musisz wyczyścić gwinty w obudowie gwintownikiem, i dać nowe śruby - takie 8 z kołnierzem - też posiadam w zapasie.
nowicjusz:
jesli kupujesz markowe zamienniki to powinien byc oring w zestawie ale mimo wszystko nawet w fabryce dodatkowo smaruje sie obudowe klejem na bazie silikonu .
qbaty:
--- Cytat: nowicjusz w Styczeń 25, 2010, 17:09:41 pm ---jesli kupujesz markowe zamienniki to powinien byc oring w zestawie ale mimo wszystko nawet w fabryce dodatkowo smaruje sie obudowe klejem na bazie silikonu .
--- Koniec cytatu ---
Teraz nie ma już co o tym gadać - termostatem poratował mnie kolega, który kiedyś kupił i nie wykorzystał.
Ale dzięki za wszystkie rady - ja następnym razem będę już wiedział wszystko o termostatach ;) a mam nadzieję, że inni też skorzystają :-super
:-thank :-thank :-thank
Nawigacja
Idź do wersji pełnej