Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Niedogrzewanie silnika

<< < (5/5)

Jakub32:
Wejdzie i oring i uszczelka. Oring wchodzi na kołnierz obudowy, a usczelka na styczną. Jak kupisz termostat w britishparts to masz w zestawie jedno i drugie.

proszę, http://www.britishparts.co.uk/.sc/ms/dd/Jaguar%20XJ40--Cooling-Heating/382/THERMOSTAT%20KIT

Wymieniałem termostat sam rok temu i tylko dlatego nie wykorzystałem uszczelki, że wcześniej jej nie było, a cenię oryginał

jag-max:
tak, bo to zestaw uniwersalny w bp.

http://www.britishparts.co.uk/.sc/ms/dd/Jaguar%20XJ40--Cooling-Heating/382/THERMOSTAT%20KIT

THERMOSTAT AND SEAL KIT
XJ40 - XJ6 3.6 / 4.0 1987 - 1994
X300 - XJ6 3.2 / 4.0 AND XJR 4.0 1995 - 1997
XJS 4.0 AJ16 ENGINE ALL MODELS TO 1996

uszczelka do x300, o-ring do xj40

Jakub32:
Większy problem czeka Cię, jeśli cieżko będą Ci się odkręcać śruby. Jeśli tak obejrzyj ich gwinty po wykręceniu. Jak są uszkodzone, musisz wyczyścić gwinty w obudowie gwintownikiem, i dać nowe śruby - takie 8 z kołnierzem - też posiadam w zapasie.

nowicjusz:
jesli kupujesz markowe zamienniki to powinien byc oring w zestawie ale mimo wszystko nawet w fabryce dodatkowo smaruje sie obudowe klejem na bazie silikonu .

qbaty:

--- Cytat: nowicjusz w Styczeń 25, 2010, 17:09:41 pm ---jesli kupujesz markowe zamienniki to powinien byc oring w zestawie ale mimo wszystko nawet w fabryce dodatkowo smaruje sie obudowe klejem na bazie silikonu .

--- Koniec cytatu ---
Teraz nie ma już co o tym gadać - termostatem poratował mnie kolega, który kiedyś kupił i nie wykorzystał.
Ale dzięki za wszystkie rady - ja następnym razem będę już wiedział wszystko o termostatach ;) a mam nadzieję, że inni też skorzystają  :-super

 :-thank :-thank :-thank

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej