Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
Niedogrzewanie silnika
qbaty:
Dzięki Daniel - wydawało mi się, że w xj40 i x300 są identyczne termostaty i obudowy, więc technika uszczelnienia będzie taka sama ::)
__ceva__:
--- Cytat: qbaty w Styczeń 25, 2010, 11:37:16 am ---Reinzosil też jest na bazie silikonu.
--- Koniec cytatu ---
Tak, ale z zawartością grafitu i poza tym ze lepiej wygląda ::) to ma jeszcze lepszą ( moim zdaniem ) przyczepność do uszczelnianych powierzchni. Zdarzało mi się uszczelnić przeciek oleju nie rozbierając nieszczelnych elementów a jedynie po odtłuszczeniu ( ważne! ) posmarować po wierzchu.
--- Cytat: qbaty w Styczeń 25, 2010, 11:37:16 am ---Jeśli chodzi o estetykę to starałem się jak mogłem ;) - pozostawiam do oceny ::)
--- Koniec cytatu ---
:-10points :)
A na uszczelkę polecam gambit dostępny w arkuszach ( niestety dość sporych ) w sklepach z częściami do maszyn rolniczych. Odrysować kształt uszczelnianej powierzchni styku wyciąć i zamontować smarując b. cienko silikonem 8) .
qbaty:
Chyba pozostanę przy oryginalnym rozwiązaniu i poszukam NBB2217AC - mam już dość eksperymentów.
Ma ktoś na zbyciu taką uszczelkę ??
__ceva__:
--- Cytat: qbaty w Styczeń 25, 2010, 13:35:26 pm ---Chyba pozostanę przy oryginalnym rozwiązaniu i poszukam NBB2217AC - mam już dość eksperymentów.
Ma ktoś na zbyciu taką uszczelkę ??
--- Koniec cytatu ---
Wydaje mi się że to nie będzie eksperyment. Większość uszczelek używanych w motoryzacji jest wykonana z gambitu lub jego odmian.
Jak Ci się nie chce kombinować z własną "produkcją" uszczelek to zeskanuj mi tylko cz. 1 ( tzn. powierzchnię styku cz. 1 i 5 ) to Ci wytnę z gambitu 0,8 mm i wyślę.
Jakub32:
Ja mam założony tylko oring i nic nie cieknie, nie cierpię silikonów. W zapasie mam drugi oring, mam też w zapasie uszczelkę taką jak zakłada się w X300. Kupowałem z dwóch żródeł bo zależało mi na czasie, mam więc cały zestaw zapasowy kupiony w JDHT.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej