Dostalem jakis czas temu kilka takich zegarkow i dwa panele do klimatyzacji. Wszystkie oczywiscie uszkodzone. Jeden z zegarkow mial przyciski podgrzewania siedzen i jeden panel klimatyzacji mial przycisk podgrzewania przedniej szyby wiec pomyslalem, ze fajnie byloby miec oba w jaguarze na przyszlosc, nawet jesli teraz nie mam jeszcze takiej szyby

Zegarek byl generalnie zmasakrowany z uszkodzona tasma a panel klimy mial zbity ekran. Ekran w panelu klimy jest na sondach, nie tasmie, dlatego generalnie sie nie psuje tak jak zegarki z 'papierowa' tasma. Ekran wymienilem, a ze starego postanowilem uratowac wlasnie sondy i uzyc ich podobnie jak Mariusz.524827 w swojej naprawie zegarka.
Musze powiedziec ze byla to masakryczna robota i generalnie nie polecam

Jakkolwiek zegarek oczywiscie dziala i w praktyce nigdy nie powinien wiecej zgubic cyferek tak ten sposob naprawy jest raczej bardzo trudny i zajmuje kupe czasu. Wszystko zajelo mi 3 godziny z hakiem.

Te sondy z panelu klimy to takie bardziej szczypczyki trzymajace ekran w odpowiednim miejscu, idealnie sie nadaja do zegarka.
Plusem dzisiejszego dnia jest to, ze mam teraz panel klimatyzacji i zegarek z opcji daimlerowskiej ze wszystkimi bajerami
