Niby siatka to XJR, 4.2 SC ale kazdy moze sobie wsadzic siatke do zwyklego grilla :-)
Nie napisales jaki silnik
Z mojego doswiadczenia,
- tzn valley pipe czy byl robiony - jak nie to duza szansa ze zaraz trzeba bedzie, to jest przewod chlodnicy ktory wchodzi miedzy glowice w dolinie "V" w 4.2 4.2 SC, sam przewod kosztuje grosze ale kupa rozbierania zeby sie dostac, kompresor (o ile jest), kolektor dolotowy musi zejsc.
-inne elementy ukladu chlodzenia czy byly wymieniane, jak nie to bym dopisal do tzw preventive maintenance - weze chlodnicy, zbiorniczek plynu.
-Czy skrzynia ladnie chodzi i nie szarpie, nie przeciaga, nie faluje obrotami przy stalej predkosci
-Doly drzwi, klapa bagaznika lubia wychodzi purchle oksydacji
-Samo auto nie gnije ale przednie i tylne sanki sa stalowe i tam ruda lubi zagoscic.
-Czy leci cieple powietrze z nawiewow, jest szansa ze nagrzewnica jest zablokowana a to kupa roboty
-Czy podsufitka nie wisi
-Zawieszenie pneumatyczne, czy rowno stoi, nie ma bledow, pewnie sie prowadzi - czy byly zmieniane miechy i jakis serwis kompresora? - Przy tym przebiegu szansa ze cos kleknie spora.
Oprocz tego XJ z tych lat jest dosc pancerny i idiotoodporny, poza dieslem, wszystkie silniki sa bdb wiec sprawdzenie tak jak w przypadku normalnych aut.
Pzdr