Dział Techniczny > XE (2014 - obecnie)
Mocniejszy zestaw hamulcowy
rmazurek:
Tak jak pisalem - zaciski sa zawsze jednotloczkowe (oprocz project 8 ) niezaleznie od rozmiaru tarcz.
tarcze karbonowo ceramiczne mają około (z jakiegoś powodu nie moge dokladnie zmierzyc) 400 mm średnicy.
W "zwykłych" wersjach sa tarcze 355 mm, 326mm oraz 316 mm (różnią się zaciskami)
czarny_kot:
--- Cytat: rmazurek w Wrzesień 22, 2021, 10:27:14 am ---Niestety jedyne wielo-tloczkowe zaciski w XE występowały w ceramicznych hamulcach w project 8 - wszystkie inne (niezależnie od rozmiaru) sajednotloczkowe, ciezko tez dobrac z czegokolwiek innego (bardzo podobny X260 - ma tez wszystko na jednym tłoczku, tak samo FPace (oprocz SVR) i Velar (oprocz SVAD)) - niestety nie mam dostępu do CAD z F-Type - możliwe że z niego dalo by sie cos dobrac.
--- Koniec cytatu ---
Obstawiam cenę tego zestawu w dziesiątkach tysięcy... Jeśli customy też średnio idzie spasować to zostają największe tarcze, płyn, klocki renomowanej firmy i... szczególnie ostrożna jazda.
czarny_kot:
Ciekawostka: Hamulce węglowo-ceramiczne mają tarcze o średnicy 400 mm z przodu zatrzymywane sześciotłoczkowym zaciskiem oraz 396-milimetrowe tylne z zaciskami jednotłoczkowymi. Jest to dokładnie ten sam układ, który wykorzystano w seryjnym Jaguarze F-Type SVR.
https://moto.wp.pl/jaguar-xe-sv-project-8-najlepszy-w-historii-firmy-6138440726738561a
Jaccom:
Znalazłem taki układ jak by ktoś się połakomił na swapa. Jak za ceramikę to śmieszna cena i pewnie dało by się coś urwać
https://allegro.pl/oferta/tarcze-zaciski-klocki-przod-ceramic-jaguar-f-type-9956511781
Robik:
Okazja zycia, 10tys za jedna strone :)))
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej