Dział Techniczny > XE (2014 - obecnie)

Mocniejszy zestaw hamulcowy

<< < (2/6) > >>

rmazurek:
Tak jak pisalem - zaciski sa zawsze jednotloczkowe (oprocz project 8 ) niezaleznie od rozmiaru tarcz.

tarcze karbonowo ceramiczne mają około (z jakiegoś powodu nie moge dokladnie zmierzyc) 400 mm średnicy.

W "zwykłych" wersjach sa tarcze 355 mm, 326mm  oraz 316 mm (różnią się zaciskami)

czarny_kot:

--- Cytat: rmazurek w Wrzesień 22, 2021, 10:27:14 am ---Niestety jedyne wielo-tloczkowe zaciski w XE występowały w ceramicznych hamulcach w project 8 - wszystkie inne (niezależnie od rozmiaru) sajednotloczkowe, ciezko tez dobrac z czegokolwiek innego (bardzo podobny X260 - ma tez wszystko na jednym tłoczku, tak samo FPace (oprocz SVR) i Velar (oprocz SVAD)) - niestety nie mam dostępu do CAD z F-Type - możliwe że z niego dalo by sie cos dobrac.

--- Koniec cytatu ---

Obstawiam cenę tego zestawu w dziesiątkach tysięcy... Jeśli customy też średnio idzie spasować to zostają największe tarcze, płyn, klocki renomowanej firmy i... szczególnie ostrożna jazda.

czarny_kot:
Ciekawostka: Hamulce węglowo-ceramiczne mają tarcze o średnicy 400 mm z przodu zatrzymywane sześciotłoczkowym zaciskiem oraz 396-milimetrowe tylne z zaciskami jednotłoczkowymi. Jest to dokładnie ten sam układ, który wykorzystano w seryjnym Jaguarze F-Type SVR.

https://moto.wp.pl/jaguar-xe-sv-project-8-najlepszy-w-historii-firmy-6138440726738561a

Jaccom:
Znalazłem taki układ jak by ktoś się połakomił na swapa. Jak za ceramikę to śmieszna cena i pewnie dało by się coś urwać
https://allegro.pl/oferta/tarcze-zaciski-klocki-przod-ceramic-jaguar-f-type-9956511781

Robik:
Okazja zycia, 10tys za jedna strone :)))

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej