Dział Techniczny > XE (2014 - obecnie)

Mocniejszy zestaw hamulcowy

(1/6) > >>

czarny_kot:
Przesiadłem się do XE z auta, które miało delikatnie mówiąc dużo lepsze hamulce - nie jakieś sportowe, modyfikowane tylko fabryczne; zaciski 2-tłoczkowe, sporo większe tarcze itd. Tamte hamulce zatrzymywały, te spowalniają. Nie jeżdżę agresywnie, ale kot jest dość ciężki, mam AWD i nawet po mieście jest słabo.

Macie pomysły na modyfikację zestawu hamulcowego? Jakieś zaciski 2-tłoczkowe, większe tarcze? Płyn i przewody wymieniłem.

brawet:
Cześć, jaki masz silnik? Chyba wielkość hamulców jest uzależniona od mocy silnika, wydaje mi się że p300 ma większe hamulce.

czarny_kot:
P250. Zdaje się, że zaciski jednotłoczkowe i cienkie tarcze są wszędzie. Może tylko trochę większe.

rmazurek:
Niestety jedyne wielo-tloczkowe zaciski w XE występowały w ceramicznych hamulcach w project 8 - wszystkie inne (niezależnie od rozmiaru) sajednotloczkowe, ciezko tez dobrac z czegokolwiek innego (bardzo podobny X260 - ma tez wszystko na jednym tłoczku, tak samo FPace (oprocz SVR) i Velar (oprocz SVAD)) - niestety nie mam dostępu do CAD z F-Type - możliwe że z niego dalo by sie cos dobrac.

brawet:
A wielkość tarcz wszędzie taka sama?

W katalogu ==> https://www.jaguar.pl/uploads/katalogi/xe_katalog.pdf    "Przednie hamulce z tarczami o średnicy 350 mm7
Zwiększają odporność na zaniki siły hamowania.
"
jest opcja tarcz 350mm

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej