Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)
X type 3.0 kręci tylko do 3 tys.
voitec:
Napisałeś też, że coś stuka, może to powoduje błędne odczyty z czujnika spalania stukowego. Ja się spotkałem z takim przypadkiem, gdzie podkładka, leżąca gdzieś luzem na silniku powodowała mocne ograniczenie mocy - ja sobie dorobiłem do tego teorię, że czujnik spalania stukowego musiał na ten dźwięk reagować.
M.C.:
Stuka jedno z kół pasowych osprzętu tylko nie wiem od czego ono jest to górne koło z rowkami na pasek
M.C.:
Siema. Sprawa wyglada tak ze nowy (nowy ale chyba uszkodzony już w fabryce) czujnik spalania stukowego pod miernikiem nic nie wskazywał a błąd przy nim wyskakiwał P0333 czyli wysoki sygnał a wpadłem na pomysł i podpiąłem stary czujnik owinalem w szmatę i odpaliłem auto i nagle zaczęło normalnie chodzić i kręcić więcej niż tylko te 3tys. Stary czujnik pod miernikiem wskazuje (zależy od ustawienia miernika) coś koło 65ohm ale już nie mierzyłem dokładnie bo jeżeli coś wskazywało to moim zdaniem jest lepszy niż ten nowy ale niestety na tym czujniku po zamontowaniu w silnik wyskakuje błąd P0332 czyli niski sygnał i o co może chodzić? Wina czujnika czy co bo nie uśmiecha mi się kupować nowego za prawie 400zl żeby się nie okazało ze to jednak nie to.
Może ktoś coś doradzić
M.C.:
Powołujesz głupieje ponieważ tutaj http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php?topic=31610.0. Jest napisane ze są dwa czujniki i o co chodzi? Może ktoś wyjaśnić o co chodzi z tym niskim i wysokim sygnałem? I jaka oporność powinien mieć czujnik (sprawdzane na wtyczce dwa piny)?
voitec:
W X-type jest jeden czujnik z tego co pamiętam.
Możliwe przyczyny dla P0332 to:
Poor sensor contact with the cylinder block
KS to ECM sense circuit short circuit to
ground
KS failure
Dla P0333:
Poor sensor contact with the cylinder block
KS to ECM sense circuit: high resistance,
open circuit, short circuit to high voltage
KS failure
I kilka słów z serwisówki:
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej