Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)
C1288 - DSC System Fault
sztandi7:
Niestety wymiana czujnika ciśnienia hamowania w tym śmieciu nie dała efektów...
Wychodzi na to, że pompa ABS lub sterownik niedomagają bo innych pomysłów nie mam.
Wymiana pompy na taką z tymi samymi numerami wiąże się z kodowaniem ? Czy lepiej oddać do regeneracji?
sobrus:
Jeśli mówisz o pompie ABS (tej przy zbiorniczku płynu do spryskiwaczy) to nie trzeba nic kodować.
Co więcej, można wymienić sam moduł elektroniczny, co wymaga jedynie śrubokręta i zajmuje około pół godziny (bo dostęp do śrub jest słaby)
sztandi7:
Wiem, wykręcałem już to. Dostęp nie jest zły. No właśnie chyba nie będę się z tym pierdzielił tylko kupię od razu pompę ze sterownikiem, gdyż nie mam pewności co jest przyczyną. Najwyżej jeszcze raz będę bluźnił przy odpowietrzaniu układu hamulcowego :)
Co to przeskoków na Trip Computerze - utknąłem w martwym punkcie. Będę chyba musiał rzeźbić w wiązce, bo wychodzi na to, że masa gdzieś jest słaba. Bo raczej wykluczam zegary...
sobrus:
A punkty masowe sprawdziłeś? Niektóre są blisko progów, więc mogły podrdzewieć razem z nimi.
sztandi7:
Będę w najbliższych dniach rzeźbił wszystko.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej