Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
odpala i zaraz gaśnie
MarcinRumia:
Wykrecilem filtr, niestety ten który kupiłem jest na wejściu i wyjsciu gwintowany, a ja mialem rurkowy zaciskany złączka ślimakową. Jutro wymienię i zobaczymy :)
katar83:
Brzmi jak jakaś lewizna, powinien byc gwintowany z obu stron, damski 😉
MarcinRumia:
Tak to wyglada... jak to mówią "nasi tu byli". Narazie muszę to tak zostawić, podczas zimowej drzemki wymienię przewody i filtr na oryginał. Zamowie u Ciebie Sebek111 "pierdoły" ktore tworzysz. Narazie jeśli nie będzie trzeba ich wymienić do uruchomienia Jaga to tak zostawię.
sebek1111:
--- Cytat: MarcinRumia w Kwiecień 25, 2019, 22:22:34 pm ---Tak to wyglada... jak to mówią "nasi tu byli". Narazie muszę to tak zostawić, podczas zimowej drzemki wymienię przewody i filtr na oryginał. Zamowie u Ciebie Sebek111 "pierdoły" ktore tworzysz. Narazie jeśli nie będzie trzeba ich wymienić do uruchomienia Jaga to tak zostawię.
--- Koniec cytatu ---
Taka przeróbka jak masz filtra jest spoko. Moze tak jezdzic. Nie ma sensu wracac do oryginalnego filtra. Zawsze jest problem z odkreceniem. Załoz jak bylo z nowym filtrem i tyle. Na gumowych wezykach i opaskach.
Masz zalozony filrt z Lanosa. Wiec kup filtr z Lanosa. Zreszta Lanosowy filtr najlepiej nadaje sie do przerobki na gumowe wezyki.
Co ciekawe oryginalny filtr zamontowany w Jagu (przykrecany) pasuje z Daewoo Espero i Poloneza:)
MarcinRumia:
Filtr wymieniony, jak odpaliłem chodził 5 minut,wchodził pieknie na obroty, kręcił się powyżej 4 spokojnie, z radości wrzuciłem D żeby wyjechać z garazu, przejechałem metr zaczął się krzstusic i i znowu nie spadł na 1000 obr i zgasł, i po tem już po każdym odpaleniu hasła po sekundzie. Co teraz , w baku syf albo ta pompa ?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej