Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

odpala i zaraz gaśnie

<< < (7/8) > >>

katar83:
Całkiem możliwe, jest w ogóle jakiekolwiek ciśnienie na listwie jak odkręcisz linię?

MarcinRumia:
Przed listwą na zlaczach odkrecilem i cisnienie jakby dziadek z prostata sikał, nie miałem  żadnego T łącznika żeby sprawdzić, ale manometr podlaczylem bezposrednio pod linę za filtrem i nadmuchalo go do prawie 60 psi. Ale tak to nie mierzenie....

Wyjalem pływak i tyle co ta sobie doświecilem i dojrzałem że jest trochę tego "piachu & syfu" na dnie zbiornika, to może powodować zapychanie tego sitka i po chwili zanikanie paliwa ? a jak dłuzej postoi to przez sitko przesadza się więcej paliwa do układu? Sam nie wiem, chyba sam siebie próbuje oszukać że pompa nie jest do wymiany... co proponuje kupić i gdzie ? Może znowu są jakieś zamienili od poloneza ? Jak macie jakiś manual jak ciąć tę półkę to się polecam :) miałem już dziś wszystko pokręcone żeby wyjąć zbiornik ale nie mogłem dojść do przewodów od dołu żeby je odkręcić więc wszystko ładnie złożyłem i będę atakował od góry....

chris1796:
W pewnym sensie kolego Marcinie chyba już jest odpowiedź. Skoro wymiana filtra spowodowała chwilową ale znaczną równicę to należy iść tym tropem. Ja bym na Twoim miejscu wywalił bak niestety a przy okazji tej operacji wymienił pompę paliw no i oczywiście filtr. Nie idź drogą, że wymienisz tylko pompę, bo skoro masz "syf" w baku to będziesz cały czas miał problem, a dodatkowo będziesz niszczył pompę i zapychał filtr. Nie idź na skróty, zacznij od płukania zbiornika paliwa. Po tylu latach w zbiorniku może się sporo złuszczonej blachy odkładać. Ja po ponad pół roku stania odpaliłem moją 40 93r od strzała i pięknie wszystko chodzi. Ale zawsze na okres postoju zalewam bak pod korek.
Powodzenia.
BTW jak będziesz wywalał wszystko to zrób tutorial dla potomnych :)

MarcinRumia:
Wydaje mi się że wyjmujac filtr od góry (robiąc dziurę) można tam wsadzić całą rękę i spokojnie ten bak przepłukać?  Czy nawet ewentualnie szmatami wytrzec dno.

https://www.jaguarclassicparts.com/uk/jaguar-xj6-xj12-parts/air-and-fuel-delivery-systems/fuel-tank/fuel-tank-3-2-4-0-litre-leaded-fuel-from-v-679207

katar83:
Przewody od dolu sa na specjalnych zlaczkach bodajze(na pewno w x300), nie odkrecane, trzeba miec takie specjalne sciagacze do nich, wtedy schodza bez problemu.

Co do ciecia polki to zdjecie z pozniejszego modelu tutaj:

https://www.jaguarforums.com/forum/attachments/xj-xj8-xjr-x308-27/44347d1369897082-access-fuel-pump-pumps-fuel_tank_cutout-1.jpg

Zawsze moglbys uzyc jakiegos tymczasowego zbiornika i pompki elektrycznej dla upewnienia sie?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej