Dlatego napisałem , pojechać , pomacać i się przejechać . W XJ40 są na prawdę pancerne silniki i skrzynie , ale jak wiadomo przez złą eksploatacje nawet czołg zajedziesz , ja swoją 40-stką zrobiłem 75 tys km i problemów z silnikiem nie miałem ani ze skrzynią , a ma przecież 404 tys ( jeszcze z nieruszanym rozrządem ). Jak ktoś eksploatował tego jaga z ogłoszenia nie wiemy . Zadałeś pytanie w jakim celu mógł być przeprowadzony remont silnika i skrzyni ( czyli podzespołów pancernych ) , więc ja wyjaśniłem jakie były przypadki na forum ( co nie oznacza , że ten egzemplarz miał takie przygody ) . Do autora wątku , cena dobra , pod warunkiem , że nie ma rdzy i jest w miarę mechanicznie ogarnięty . Nie ma się co oszukiwać , że za niecałe 14 tys to będzie perełka , ale chyba warto zadzwonić i wypytać się o szczegóły napraw , i o to , co ewentualnie czeka na naprawę .