Hej,
Miałbym parę pytań związku z tym autem - może ktoś podpowie
-
Pilot w kluczu - nie reagujeNo w ogóle nie reaguje samochód na jakikolwiek przycisk. Próbowałem go zaprogramować od nowa (4 krotne przekręcenie stacyjki), niestety po akceptacji wejścia w tenże tryb wciskam jakikolwiek guzik na pilocie, a auto nie potwierdza "sparowanie" piknięciem dla obu kluczyków.
Wymieniłem baterię w obu kluczach, i potworzyłem próbę, nadal to samo - zero reakcji.
Nie wiem czy to ma znaczenie, ale przyciskanie guziczków nie wydobywa dźwięku takiego kliknięcia. Domniemam że "guziczki" na płytce się wyrobiły i/lub przestały spełniać swoją funkcję.
Chcę zakupić nową górę (część z guzikami łącznie z płytką) do kluczyka, tylko zastanawia mnie immobilizer - gdzie w kluczu jest, ten mechanizm, który sprawia że immobilizer rozpoznaje klucz?
-
Prawe przednie koło przy bardzo wolnym toczeniu się wydaje pisk(?) tj. metaliczny, tak jakby coś ocierało o coś.
Byłem u mechanika i wyczyściliśmy (piaskowanie) jarzma oraz nasmarował je na nowo, bo podejrzewał że przez brud i korodowanie klocek nie może wrócić na swoje miejsce - niestety dalej jest to samo.
Najgorsze jest to, iż podczas delikatnego hamowania np. przed światłami - takie delikatne, powolne hamowanie, załącza się ni z gruszki, ni z pietruszki ABS i czuje jak mi pedał hamulca pulsuje i blokuje koła.. choć asfalt czarny a prędkość 10-5 km/h
ktoś spotkał się z takim przypadkiem? Czego i gdzie szukać?
-
Komputer pokładowyCzy istnieje możliwość "spolszczenia" komunikatów wyświetlanych przez komputer na desce rozdzielczej oraz na monitorze nawigacji?
Przy tym drugim tj. komputerze nawigacji mogę wejść w ustawienia i tam są wszystkie inne języki (Francuski, angielski, niemiecki...) tylko nie Polskiego.
Na koniec chciałbym zapytać o cudowny guzik koło skrzyni biegów, który rysunkiem przypomina system ESP, a po zamknięciu samochodu dioda robi za sygnalizacje alarmu.
Da się to włączyć? Jeśli tak - to jak?